Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.01.2018 klo 06:01

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Mä en mene tänään kursille. En jaksa. Nukuin viime yönä jotain 7 ½ tuntia. Harmittelen sitä, ettei pyykkitupa ole vapaa heti aamusta.

Mulla on selkä kipeänä. Tarvitsisin hierojaa, mutta tässä kuussa ei ole varaa. Pitää avata loputkin kuoret, niin näkee, paljonko on laskuja...

Uusia laskuja ei tullut. Ihanaa!🙂 Pitää laittaa nuo aiemmin tulleet maksuun ensi kuun puolelle.

Mukavaa tai edes siedettävää päivää sinulle.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.01.2018 klo 14:46

Jp. Harmi ettet päässy pesee pyykkejä. Mullakin ois pyykkipäivä, mut jos huomenna.

Lääkäri oli sitä mieltä ettei mua mikään muu vaivaa kun sairaaloinen ylipaino. Jos laihduttaisin ni kaikki olisi hyvin. Kotiin ku pääsin itkin ja nukahin.

Ptt tuli käymään myös. Juteltiin. Mennään kattoo sylin paikkoja parin vko päästä.

Olen koko ajan va väsy. Nukkuisin kòko ajan, jos mahdollista. Onneks huomenna on hiukan ehkä iisimpää,

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.01.2018 klo 15:17

Oho, sanoipa lääkäri tylysti. 😮 Tietääkö hän sun syömishäiriöstä?

saloka kirjoitti 23.1.2018 14:46
Olen koko ajan va väsy. Nukkuisin kòko ajan, jos mahdollista. Onneks huomenna on hiukan ehkä iisimpää,

Mä toivon kovasti että on. 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.01.2018 klo 16:53

Perhetyöntekijä sanoi että näytän hyvin voivalta ja iloiselta. sanoin etten ole sitä. Olen tosi vsynyt. Hän kysy, pärjäänkö kotona, vai pitääkö mennä johonkin. Sanoin että pärjään. Olen vielä toimintakykyinen. vaikka teen, ni olen illalla rättiväsy. Nytkin olen koko iltapäivän paistanut broikeleita 😀 , Ekana siipiä 1,4 kg ja sitten 3 isoa koipea. Sit oon ne perannut. Ennen sitä siivosin yhen lipastoni. Sit piti tehä ruokaa ja päädyin tekee broilerin kanssa porkkanaperunamuusia. Söin ja pistin pyykkikoneen ja astiakoneen päälle ja olen jo ripustanut märät pyykit. Nyt oon niin ventti että ei jaksa ees kissaa sanoo. Huomenna pitäisi vielä jaksaa ryhmään mennä ja olla siellä jotenkin ja yrittää siellä tehä jotain. Mulla on hartiat niin kipeet ja kroppa. Aamulla kun soitin tutulle, hän ekana kysy, vieläkö sulla on kipuja. Silloin ei ollut ja pistin vyöllä 22 minuutin treenin. En tiä auttaako se mitään. Yritän ainakin leväätä sen 22 minuuttia ainakin.

lopetin teenjuonnin toistaiseksi ja juon sit kaakaota. Mahakin on parempi nyt taas. EN tiä johtuuko tosta teen lopettamisesta tai mistä.

Tyttö sai järkättyy koulussa että menee huomenna luistelee, eikä hiihtää. Se hiihto ottaa niin paljon jalkoihin hänelllä.

olen tosi väsy. En ole päiväunia nukkunut. Saa nähä koska illalla sammuu sitten. En o jaksanut sänkyy pedata. TOi lattia pitää siivota vielä, mut ei jaksa. Ehkä teen sen loppuun huomenna, kun tuun ryhmästä. Mitä mä teen siellä ryhmässä. Tekisikö noita tossuja. Jos tänään vaan kirjoittais ne ohjeet ylös ja sitten huomenna ei tarvii koko ajan puhelimella tsiikata. Sen mä teenkin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.01.2018 klo 12:31

Hei saloka.
Miten meni ryhmässä?
Minä palasin teneriffalta viikon lomalta toissayönä. Siellä paistoi aurinko koko viikon,
vain välillä meinas mennä pilveen ja oli 24 astetta lämmintä. Otin aurinkoa ja kuuntelin
musiikkia, sekä seurasin esitystä välillä. Ihan kivaa, vaikka ei ollut juttuseuraa, eikä nettiä,
ja puhelinkin oli kotona. Siellä oli ruokailu 3 kertaa päivässä, ihan hyvät sapuskat.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.01.2018 klo 16:45

jaana 😍

Ryhmässä alkoi alussa ahdistaa, mutta sitten kun yksi lähti pois niin alko ahdistus laantuu. Oli liikaa uusia ihmisiä ja erinlaisia. En mä paljoo mitään saanut tehtyy, jouduin niin paljoo laskemaan silmukoita. Mut kumminki olin siellä. Palkitsin itteni hesellä.

Tyttö ei päässy kouluun, mut yrittää nyt tukihenkilön kanssa olla. Saa nähä millainen neiti kotiin tulee. Inhottava migreeni.

Tein tossa peruna-broilerlaatikkoo. Mut ite söin porkkanaraastetta ja ananasta. Otan ehkä sitten kun tyttö tulee kotiin.

Tekisi mieli leipoo viikonloppuna, vaikka pitsaa tai jotain. En tiä. Jos meen tytöltä tota pitsaa kysyy, nii hän ei halua. Voitais tehä molemmille pellillinen ja sitten loput mitä ei syö, ni laittaa pakkaseen. Mut minkä teet, jos toinen ei taho. Voisin huomenna mennä kauppaan ostaa aineksiakin. Molemmille omat juustot ja lihapuolta.

Mä oon ihan poikki, mut yritän jaksaa silti. Eilen se väsy meni tietenkin ohi kun piti mennä nukkumaan.

Mahakin on rauhallinen. Lopetin teen juonnin ni maha rauhottui. Ei taida kestää kofeiinii mahani. Olen se ennen jo huomannut. Se ei kestä limua (hiilihappo) eikä kofeiinia, jippii!! Täytyy ostaa va soijamaitoo ja tehä kaakaota. TOi mehukin maistui jotenkin omituiselta, tosin pitää vielä maistaa sitä uudelleen.

Käyttäjä Rajalla kirjoittanut 25.01.2018 klo 18:01

Olen saanut kärsiä nuoruudestani lähtien epävakaasta persoonallisuudesta. Tuntuu, että kaikki ihmissuhteeni on mennyt pilalle musta-valkoisen suhtautumiseni takia. Persoonallisuushäiriötä kun ei lääkkeillä voi korjata, niinkun päänsäryn buranalla. Häiriön mukanatuomiin ongelmiin, kuten masennukseen, ahdistukseen ja äkkipikaisuuteen olen saanut asianmukaista lääkitystä. Terapiat ja keskutelut hoitotahojen kanssa on kariutuneet yksi toisensa jälkeen. Tuleekohan tästä mitään? Onko tällä palstalla muita samanlaisia. Tiedän, että maailmassa on kaltaisiani, mutta kirjoittelevatko he tänne? Haluaisin kuulla muidenkin kokemuksia.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.01.2018 klo 09:26

Hei saloka.
Minulla on ollut ruuansulstusvaivoja matkan jälkeen, ostin sitä laksootitonta Eila maitojuomaa
ja se ei oikein sovi minulle. Muuten menee kohtalaisen mukavasti. Minun kissani oli yksinään
viikon ja sen huomaa, tosin naapurini piti siitä hyvää huolta, kokoajan se tulee luokseni kuin
en olisi sitä yksinään jättänytkään, vaatimaan silitystäni, ja huomiotani. Se osoittaa minulle
että olen tärkeä edes jollekin, vaikka on vain eläin. 😍
Saatko sinä riittävästi huomiota kotonasi? Tunnetko olevasi jollekulle tärkeä?😍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 26.01.2018 klo 11:35

jaana6 kirjoitti 25.1.2018 12:31

Hei saloka.
Miten meni ryhmässä?
Minä palasin teneriffalta viikon lomalta toissayönä. Siellä paistoi aurinko koko viikon,
vain välillä meinas mennä pilveen ja oli 24 astetta lämmintä. Otin aurinkoa ja kuuntelin
musiikkia, sekä seurasin esitystä välillä. Ihan kivaa, vaikka ei ollut juttuseuraa, eikä nettiä,
ja puhelinkin oli kotona. Siellä oli ruokailu 3 kertaa päivässä, ihan hyvät sapuskat.😍

Tosi kiva, että säät suosi, kun sillon ennen lähtöä kirjoitit, että sinne on luvattu sadetta. Tuohan on tosi lomailua, kun ei tartte ruokaa laittaa. Varmaan mukavaa saada välillä tuollainen irtiotto arjesta. Lomat on siitäkin kivoja, että on mitä odottaa. 🙂 Se ilahduttaa ja piristää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.01.2018 klo 14:08

Olen pe asti ollu kivun vallassa sängyn pohjalla. Nyt jo sohvalla. Olen yrittäny jotain pientä tehdä, mitä pystyny. Yöt on ollu huonoja.

Taidan ottaa päikkärit...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.01.2018 klo 22:36

Kumpa ensi yönnä saisin unta. Otin jo lääkket ja panadolin. Kivut palasivat.

Tyttö on paljon mua auttanu. Pe toi ruokaa vähän, kun en uskaltanu lähtee ylös sängystä. Olisin pyörtyny. Tänää hän siivosi mun kanssa ja laitto pyyheliinat kuivuu. Olen koko ajan kehunut häntä ja kiittänyt.

Päätin etten riskeeraa huomenna, va jään kotiin. Huomenna täytyy kattoo sitä tiistaista hoitajaa.

Mut nyt puh laturiin ja nukkumaan...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.01.2018 klo 07:05

Voi ei saloka, mikä paikka sulla on kipeenä? Miten nyt voit? 😐

Kuule mun on pitänyt pyytää anteeksi sitä menkkajuttua josta puhuttiin jossain toisessa ketjussa. Toivottavasti en loukannut (tarkoitus ei ollut) - jäin silloin sun vastausta miettimään että sua taitaa harmittaa ja halusin ottaa sen huomioon jollakin tavalla, mutta sit en oikein tiennyt miten sanani asetella, ja lopulta se unohtui.

Toivottavasti sait huilattua viikonloppuna jos olit kipeenä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.01.2018 klo 13:28

soroppi kirjoitti 29.1.2018 7:5

Voi ei saloka, mikä paikka sulla on kipeenä? Miten nyt voit? 😐

Kuule mun on pitänyt pyytää anteeksi sitä menkkajuttua josta puhuttiin jossain toisessa ketjussa. Toivottavasti en loukannut (tarkoitus ei ollut) - jäin silloin sun vastausta miettimään että sua taitaa harmittaa ja halusin ottaa sen huomioon jollakin tavalla, mutta sit en oikein tiennyt miten sanani asetella, ja lopulta se unohtui.

Toivottavasti sait huilattua viikonloppuna jos olit kipeenä.

Soroppi ☺️❤️☺️
Mulla on ns menkkakipuja, mut en tiä onko tä sitä enää. Mun oikee reidessä on järkyttävä lihaskipu mikä säteilee pakaraan ja polveen. Alaselkäkin on välillä kipee. Oon ottanu gramman panadolia aamusin ja iltaisin.

Kävin tos linja.autolla kaupassa ja nyt kierin sängys kivusta, kirjaimellisesti. Päästä vippaa ja voimat on kaikki menny et kestää tätä kipua.

En mä siitä keskustelusta itteeni ottanu ym.

Sain levätä kotitöiden ohella, mut aika vähän oli kotitöitä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 15:49

Voih saloka parka.
Minulla on onneksi jo vaihdevuodet alkaneet, eikä tarvitse enää miettiä mitä kana teki kuin
se muni, tai keitä oli paikalla kuin kana muni.😍 Kaikkea hyvää jatkossa ja koeta sinäkin
saada tuo jo loppumaan.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.01.2018 klo 19:57

Hei, Saloka! ☺️❤️☺️ Vieläkö sulla on kipuja?

Mä tiskasin päivällä useamman päivän tiskit, ja nyt illalla juuri tämän päivän tiskit.

Mulla olisi tarkoitus ommella itselleni olkalaukku, mutta projekti ei etene. Ei edes alkuun...

Mulla kramppasi selkä tässä joku päivä. Huolestaahan se; Mulla on varattu lääkäriaika sitä varten. Jos sun kivut jatkuuu vielä, pitäisikö sun mennä käymään päivystyksssä?

Hyvät yöt tai huomenet!