Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.12.2017 klo 10:02

Hei saloka! Miten sulla menee?

Me käytiin kans poikakaverin kanssa tapaninpäivän iltana -30%:lla lähikaupassa, vähänkö siellä oli paljon ruokaa! Piti koettaa ihan keskittyä ettei tule ostettua enempää kuin mitä ehtii syömään ennen kuin menevät vanhaksi. Taitaa siellä vielä jokin viili ja tuorepuuro (eivät kyllä olleet kummoisia, tykkään perus-kaurapuurosta paljon enemmän) olla jääkaapissa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.12.2017 klo 23:40

Kiitos jaana ja soroppi. Vastaan teille huomenna.

Olen liian väsyny et saisin unesta kii. Saa nähä onko tääki huono yö nii ku 2 yötä ollu.

Uuden sängyn kaa kävi hassusti, ei ollu jalkoja mukana. Pitää ti soittaa perään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2017 klo 12:17

jaana6 kirjoitti 29.12.2017 7:40

Hei. Minun pitää tänään mennä ottamaan injektio psyk.pol.lle ja saattaa olla että pääsen vielä
juttelemaan muutaman sanan sijaisen kanssa. Pitää myös käydä kaupassa on maito loppunut. Illalla menen sitten saunaan.
Kiva että sinä saat perhetukea ja sinusta pidetään huolta.
Minulla käy hoitaja auttamassa kodin kunnossapidossa parin viikon välein, ei se paljoa tee,
kunhan joku seuraa että saan hankalimmat kotityöni tehtyä. Ne joita lykkään aina pari viikkoa.
Minulla on kissa, joka on minulle rakas.☺️

Mä kävin jokunen vuosi sit injektiolla. Se lopetettiin.nyt oon pillereillä, joka ei auta.
Pääsitkö juttelee? Mulla ei ole seuraavaa hoitaja aikaa tiedossa. Olen muutenkin ensi kuussa nii kiireinen.

...
Eilinen ilta meni siivoessa. Laitoin ton uuden sängyn paikoilleen, mut en nukkunu siinä vielä. Kaik lakanat on pesussa.

Yö meni taas pipariksi. Heräilen miljoona kertaa varmaan. Mut kai se korjaantuu joskus. Onneks saan ees vähän nukkuu, ni jaksan.

Ootan jo tyttöö kotiin ja hänen ilmettä sängystä. Tietää ainakin mihin meijän tulevat rahat menee, lakanoihin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2017 klo 14:31

Alkaa vauhti kasvaa vaan, Mihin tämäkin päivä johtaa... En tosiaan mene mihinkään tämän takii...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.12.2017 klo 04:40

Hei saloka.
En päässyt juttelemaan, muutaman sanan ehdin vaihtaa sh. sijaisen kanssa, ihan mukava
muija se oli niin positiivinen, toivotoitti hyvää matkaa, kuin olen lähdössä sinne Teneriffalle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2017 klo 21:33

oon humalassa, mutta en sellaisessa etten tiä mitä tekisin. Juon edelleen, koska ei ole mitään muuta tekemistä. Olen käsitöitä tehnyt koko päivän. Ruoka on syömättä osin, koska en jaksanut kaikkee makaroneja syä. TYttö tulee huomenna kotiin ja arki alkaa. Hän lupas siivota oman huoneen heti huomenna heti. Saa nyt nähä. Äsken puhuttiin puhelimessa ja hän käski taas mut nukkumaan. Enhän mä niin humalassa ole vielä.
Raketteja ei enää kiinnosta kattoo, ehkä sitten kun joku kiinnostuu kattomaan mun kanssa niitä Yksin on tylsää katella niitä.
Mut joo...

Hyvää uutta vuotta tänne jokaiselle jokaiselle eksyy ja lukee

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2017 klo 23:19

harmi ettetp''ssyt juttelee jaana kunnolla hoitajan kanssa. Mut ehkä se vähäinenkin riitti. Mun täytyy tiistaina laittaa hoitajalle viestii, ett koska rymhmät taas alkaa. Mulla ei ole yhtään tietoo.

Juu olen humalassa, kun kirjoitan ttä ja tyttö jo on käskenyt mut ukkumaan, mut mä tiän iä mitä teen ja mitä kitjoitan tänne nettiiin. Tiän koska haen lisää juotavaaja koska en. Ei ole pahaa oloa.

Huomenna joskus tyttö tulee kotiin ja sitten alkaa puörremyrsky. än aikoo ja on hiukan pakkokij laittaa huone uuteen uskoon. Saa nähä mikä ilme on ku näkee sänfyt.
Mun sänky on pari kertaa paukkunut että oon pelännyt sen hajovan. TÄytyy tiistaina soittaa sinne ja kususyä missää jalat on, kun ei tullu. Vai onko ne ostettaa erikseen.

äiti tossa soitti. kysyin voiko heidän koneellanoita tyynyn päällisii pestä, jotka on matonkuteesta. Kuulemma voi. Putää pikku hiljaa pestä, eikä kaikki kerrallaaaan. säästää vähän yleis konetta. tekstinnäen kaksinkerroin, joleln laita naamaa kuvaaan kiinni, joten kai on paremoi lopettaa.

Anteeki kirjoitusvirheet ja parempaa uutta vuotta.

Eip' tssä muuta vakavempaaa. humalassa ollaan ja oikein kirjoitus on suuri saautus -

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2017 klo 23:36

kohta tämäkin vuosi on pakettissa. Ja voi ajatellla ensi vuotta ja millainen se tulee olla. Alku ainakin tulee siivousta olemaan, kun tyttl aikoo huoneensa uuteen uskoon laittaa. Tiistaina tarvii soittaa asiakasopalveluun ja kysyy missä sängyn jalat on, vai kuuluuko niihin ees. Jollei, niin niihin tarvii ostaa. En uskalla noilla neljällä jalalla oikee yöllä liikkuu. Huomenna saamme varmaan uudet petivaatteet sänkyn, mä tosin voin noilla liian pienillä olla, mut tytöllää on tärkeetä että on just sopivat.

huomenna en ehkäMä pärjään hyin reissumiehellä, ni ku tänäänkin..

ruokaa tee, vaa tyttö saa pekonia syä. Sitä on 4 pakettia meillä jääkaapoissa.

JOukan alkaa teksti alkaa hävii näköpiiristä, joten tarii lopettaa ja alkaa kutoo sitä viel näen ja voin tehä.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.01.2018 klo 00:12

Hei, Saloka!

Parempaa Uutta vuotta meille molemmille!

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.01.2018 klo 11:25

Hei saloka.
Hyvää uudenvuoden päivää... Onko krapula?
Huomasin eilen että minulla on musta silmä, satutin sen autonoveen kuin olin menossa sisälle
autoon, eikä ovi meinannut aueta. Naps. Se osui suoraan poskeeni silmän alle. 😳

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.01.2018 klo 14:01

moikka jaana. autonovet on joskus vaarallisia. ne hyökkää päälle.

Hiukan on pää kipeenä. Aamulla kun heräsin, olin vielä humalassa. Tuntuu muutenkin että oon viel humalassa, Mut kyl tä tässä menee. Kohta tyttö tuleekin jo kotiin ja pitää on skarppi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2018 klo 14:51

Eilen iltapäivällä meni olo tosi huonoksi. Vieläkin on heikko olla, mut parempi.

Perhetyö kävi äsken. Pitäis opetella aamupalaa syömään. Nyt tein jauhelihakeittoo ruuaksi. Syön liian vähän, mut silti mun päänsisällä peikko huutaa et syön liian paljon. Perhetyö pyysi mun alkaa kirjaamaan juomat ja pissamäärät. Kun pissaaminen on hankalaa. Näin pystyn lääkärille loppu kuusta sanoo et siinä on selvä ero. Nyt ainakin join 700ml mehua kun oli kova jano.

Soitin sänkyni jaloista. Katotaan haetaanko koko sänky pois vai tuodaanko jalat. Se riippuu toimittajasta. Otin vanhat jalat pois, ettei toi mee rikki. Nyt se on ilman jalkoja ja pääsen nukkumaan ensi yönnä siihen.

Tyttö oli kaupungis asioilla. Arki astu meillä. Eilen ku tyttö tuli, otti se kaikki huoneesta pois ja siivosi kunnolla.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.01.2018 klo 10:12

Hei saloka.
Saitko sänkyihin uudet jalat?😳

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 03.01.2018 klo 10:30

🙂 Mä jouduin kans opettelemaan aamupalat muutama vuosi sitten ja päädyin aamupuuroon. Se on helppoa tehdä mikrossa, pitää nälän poissa aamupäivään asti ja sopii hyvin kun aamuisin ei kumminkaan erityisesti tee mieli mitään. Ei tartte käyttää mielikuvitusta siihen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.01.2018 klo 16:47

Ei o jalkoja mun sängyssä, jaana

Soroppi, kaurapuuro olis hyvä, mut maha ei tykkää vissiin kaurasta. Smoothie olisi yks vaihtoehto. Saan huomenna vasta avokadoa. Siihen voi heitellä ihan mitä lystää kaapista.

...
Kamala morkkis ku söin melkein pussillisen kasviksia ja 6 nugettii. Löysin kaupasta hunajalla maustettuu pakastekasviksia. Pitää va toitottaa itelle että se oli ihan ok ja siinä ei ole mitään pahaa.

Nukuimme tytön kans pitkään tänään. Olen pitänyt jotain ns. Kirjaa vessakäynneistä ja juomisista, laitoin siihen ton ulkoilunki, kun jouduin oottaa äitii bussipysääkillä.

Huomen tulee perhetyö taas. Vielä tämä ei ole raskasta, kun ei ole muuta menoja. Ensi viikon ti voi olla raskas kun meen aamulla labraan ja sit heti ptt tulee.joudun syömään aamupalan hänen kanssa, koska paastoveri. Ehkä mä teen silloin smoothien, voi noi ostamani mangot olla sit jo kypsii. Huomenna meen ostaa avokadoa joka on 2e halvempaa kun tänään. Banaania tarvii ostaa ja varmaan pakastaa.

Hirvee halu on tehä kaikkee, mut ei ole halua syä niitä. Olis helpompaa jos tekis muille niitä pöperöitä ennemmin.