Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.10.2017 klo 23:10

Järkyttävä pää kipu lamaannuttaa mut. Onko tä joku tressin laantumista. Taidan mennä hakee uuden särkylääkkeen.

Olen tänään nukkunu, maanu, kattonu tv tä kännyllä, syöny.

Annokseni on niin pieniä, ettei tarvii oksentaa. Päivällisen jälkeen tuli pikku morkkis kun oli kaali-broikkukeittoo ja menin ottaa turhan paljon. Mut en oksentanu.

Hoitokokous meni ihan ok.

Mut nyt meen hakee sen lääkkeen...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.10.2017 klo 08:34

Nyt lakkaa pääkin särkemästä, mut väsy ja jaksamattomuutta on vielä. Olen myös syöny ehkä jotain väärää tai maha muuten teki tenkkapoon. Nyt hillitsen olotilaani lepäilemällä.
Tuli vähän enemmän syötyy ku hoitsu laitto jogurtin tarjottimelle. Ehkä se oli liikaa mun psyykkeelle ja nyt mietin koko ajan sitä yhtä. Ja se saa ahistumaan.

Yö meni ihmeen hyvin. Illalla oli vaikeuksia saada unedta ki, mut sit nukuttiin. Ei mua sellai unisesti väsytä enää.

Yöpuku mulla on edelleen päällä. Eilen sain puhtaita vaatteitakin. Äiti oli pakkaamani kassin syynänny. En näköjään osaa sitäkään tehdä. En ole viel kattonu et mitä puuttuu, otin va eilen äkkiä villasukat jalkaani.

Mut eipä tässä muuta. Saa nähä tuleeko tyttö tänään. Hän vie kuulemma taatan parturiin. Se on heidän juttunsa. Viimeidtään ma näen tytön. Silloin on hänen lääkäri.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.10.2017 klo 11:56

Hei, Saloka!😍 Sinun olosi kuulostaa raskaalta. Voisinpa jotenkin auttaa! Mun oloni ei nyt ole ihan niin huono. Viikot tuntuu rankoilta, kun on ohjelmaa niin paljon. Nyt mietin kevään kurssiohjelmaa. Ohjelmat ei ole vielä ilmestyneet, mutta parista kurssista tiedän jo osallistuvani. Vielä pari kurssia on mietinnässä. Terapiaa on reilut 10 viikkoa jäljellä. Eli sen jälkeen helpottaa sen verran.

Kurja keli. En päässyt lähtemään kauppaan, kun on niin liukasta. Koko ajan sataakin.

Yritin oksenta eilen, mutta huonolla menestyksellä.

Sisällä tuntuu viileältä. Puettava lisää päälle. Villasukatkin jalassa, mutta silti varpaillakin on kylmä. Lapasetkin tarvitsisin. Sisällä.😉

Voimia sinulle!☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.10.2017 klo 13:25

Tulin muutamaksi tunniksi kotiin. Olen va niin väsy etten jaksa kun maata. Yöt menee hukkaan kun en saa unta, nyt viel ku uusi kämppis on levoton.

Pelkään joutuvani pe kotiin jo taistelee tätä väsyä vastaan.

Syöny olen, mut aivan liian vähän. Mut mun mielestä liikaa. Paino ei o onneks kovin korkee.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.10.2017 klo 17:58

Hei, Saloka!😍 En ollut ymmärtänyt, että olet ilmeisesti sairaalassa. Et saa nukuttua? Oletko saanut unilääkettä? Mikä vointisi on? Olit jo kuitenkin käymässä kotona. Mikä päivä menit sairaalaan? On hyvä, että käyt kotona. Ei ole sitten niiin suuri muutos, kun sut jossain vaiheessa uloskijoitettaan. Mulle kotona käynnit on aina vaikeita. Toivottavasti sua ei kotiuteta liian aikaisin!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.10.2017 klo 11:37

Jardin Prive kirjoitti 28.10.2017 17:58

Hei, Saloka!😍 En ollut ymmärtänyt, että olet ilmeisesti sairaalassa. Et saa nukuttua? Oletko saanut unilääkettä? Mikä vointisi on? Olit jo kuitenkin käymässä kotona. Mikä päivä menit sairaalaan? On hyvä, että käyt kotona. Ei ole sitten niiin suuri muutos, kun sut jossain vaiheessa uloskijoitettaan. Mulle kotona käynnit on aina vaikeita. Toivottavasti sua ei kotiuteta liian aikaisin!

Juu täällä sitä on ke illasta makoiltu. Aamupäivät nukun kun en saa yöllä unta ja iltapäivät katon tv:tä tai jotain. Sain mä valmiiksi noi melkein valmiit lapaset eilen.
En tiä miksi miulle ei anneta unilääkettä. Työn ja tuskan takana on saada illalla temee.
Vointi... hmm... syöminen ahdistaa. Väsyttää. Eilen oli jo im ajatuksia ja itkin ennen kun menin nukkuu, tai kokeilemaan nukkumista.

Isä on taantunu kuulemma lapsen tasolle mut sillä erotuksel et se pärjää kotona yksin ja eikä riehu. 😭

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.10.2017 klo 20:32

Voi vitsi, saloka. ☹️ Onko sun isän taantuminen tapahtunut nopeesti, vai onko se ollut semmosta hitaampaa kehitystä? Helpottaako yhtään olla sairaalassa kun siellä ei tartte niin paljoa huolehtia tytön ja äidin jutuista, vaikkei isän tilannetta pakoon pääsekään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.10.2017 klo 23:10

Äiti on vihdoin tajunnu. Sano mul puhelimes et yrittää hankkia isälle intervallipaikan joulukuussa.

Mä täs mietin, koska unimatti saapuu. Meneekö se taas aamuyöhön.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.10.2017 klo 12:42

Soroppi. Viime sairaala reissulla jotain tapahtu ja isä meni tollaseksi. Ahdistaa mua sairaalassakin ja mietin miten kotona menee. Mut ei tarvi huolehtia kello kädes asioita.

Käytiin kaupassa tytön kans ja ryhmäohjaajalla. Nyt istutaan hänen psykalääkäriä oottamassa.

Kyl tämä täs menee. Jollei, ni alan vahingoittaa itteäni. Juu, tällä hetkellä mulla on im juttuja. Kun en va jaksais olla ja istua tässä. Vaikka täällä on hiljaista. Kyl mä täst kokoon itteni viimeistään ku takasin meen ja meen suihkuun. Ostin hyväntuoksuista shamppoota ja saippuaa.

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 30.10.2017 klo 19:52

Tsemppiä saloka *antaa halin*
En pysty muutakaan kirjoittaa... 😭

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.10.2017 klo 20:28

Ahdistaa ja on huono olla. Miksi söin hesellä.? Miksi olin ni tyhmä. Pääsenkö ikinä tästä pois.

Lääkärissä meni ihan ok.

Kun tulin takas, häirikkö oli lähtenyt ja mun ainut puhekaveri täällä. Iltapalankin söin yksin pöydässä.

Tasalta saan temen ja kalkin. Sit alan pistää silmiä ki.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.10.2017 klo 08:22

Vaikka olen syöny, olen heikko. Vaikka olen jotenkuten paremmin nukkunu, olen väsy. Mitä tä on?

Taidan alkaa nukkuu...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 31.10.2017 klo 20:30

saloka kirjoitti 30.10.2017 12:42

Ostin hyväntuoksuista shamppoota ja saippuaa.

Hyvä! Olet kyllä hyvän tuoksun ansainnut 🙂 ☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.11.2017 klo 05:53

Kiitos ev.☺️❤️

Heräsin joku aika sit. Äiti tuo tänää mulle vaatteita. Hän ehotti kahville menoo, mut taitaa mulla jäädä. Eilen unohdettu maitopilleri on alkanu kipeyttää mahaa. Kyl se varmaan sekaisin menee viel.

Eilen tein pitkälle noita sukkia. Yli kantapään. Mut kyl mä sängyssä meuhkasinki. Ylös-alas.

Tänään ois sauna. Vois mennä ihan huvikseen.

Jos kokeilis nukkuu puoli toista tuntii vielä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.11.2017 klo 08:00

Voi sua, Saloka!😍

Mulla oli eilen olo, että olisin halunnut sairaalaan. En vain jaksanut lähteä päiystykseen. Eilinen päivä oli ollut jo niin pitkä. Ehkä sitä tarvetta ei sitten niin ollut.

Saatko siellä syötyä yhtään paremmin kuin kotona? Oletko oksentanut?

Voimia, olet ajautksissani!☺️❤️☺️