Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.09.2017 klo 18:54

mikään ei oikee maistu ja jäseniä hiukan kolottaa. Olenko tulossa kipeeksi sitten, en tiä. Olen vaan yrittänyt olla. Kohta pitäis vaikka näkkäriä syä, mutta kun ei vaan jaksa eikä tee mieli. Haluaisi vaan maata ja olla peiton alla.

Olin aamupäivällä kattomassa itelleni takkii, mut mahan kohalta ei mee vieläkään mikään takki. Pitää siis laihtuu enemmän. Kokeilin kaikki halvimmat, koska mulla ei ollu 100+ euroa laittaa takkiin.

Pitäisi jaksaa ettii piirakan ohjetta, jos huomenna tekis. Tytön kanssa puhuttiin ruokavaliosta, hänen toiveesta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.09.2017 klo 17:21

tyttö tuli kaupungilta ja alko valittaa päätä heti. Oli yhtäkkiä alkanut sattuu.Otettiin sittenekan kerran migreenilääke, jos se olis sitä. Saa nähä pääseekö hän huomenna kouluun, toivotaan.

Mun piirakanteko menimuusiksi, kun jauhopussissa kipittelijoku örkki.Sit toisessakin ja lopulta löysin niitä kaapista. Kaikki aukinaiset meni jätesäkkiin ja roskiin ja muut sai jäädä. Nyt on tyhjä kaappi ja tunne et niitä örkkejä on muuallakin.

EI ole tehnyt mieli vielä syödä. Söin kumminki pari näkkäriä tossa. Kun syön vähän niin ei tule tarvetta oksentaa. Mut jos syön enemmän, niin on tarve. Päätä tässä alkaa sattumaan, jo toista päivää sattunut.

TÄnään oli taas mielessä, jos ottais selvää kumpi on vahvempi minä tai bussi, mut jäin kiltisti kotiin kattelee ikkunasta kun busseja menee ikkunan alla. Olen vaan henkisesti niin loppu, etten löydä pakopaikkaa enää mistään. Olen kun suljetussa pienessä tilassa, missä hengittäminen on vaikeeta. Hengittää pystyn illalla, kun meen nukkuu, koska otan ahdistuslääkkeen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.09.2017 klo 19:51

mitä järkeä enää on elää, kun olen ihmisille ku ilmaa ja jos joskus kelpaan, niin sitten ruikutetaan. Mun voimia kaivataan, mut en jaksa niitä käyttää enää.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 07.09.2017 klo 08:49

saloka kirjoitti 6.9.2017 17:21
Mun piirakanteko menimuusiksi, kun jauhopussissa kipittelijoku örkki.Sit toisessakin ja lopulta löysin niitä kaapista. Kaikki aukinaiset meni jätesäkkiin ja roskiin ja muut sai jäädä. Nyt on tyhjä kaappi ja tunne et niitä örkkejä on muuallakin.

Ehkä riisihäröjä? Lisääntyy nopeasti mut oman kokemuksen mukaan niistä pääsee myös aika helposti eroon, kun hävittää ne pussit ja siivoo kaapin hyvin. Mäkin olin kerran jättäny mannaryynipussin auki kaappiin ... sit kun meinasin ruveta puuron keittoon niin siellä kuhisi riisihäröjä. 😟 Ja niitä kans kaapissa ja jokasessa aukinaisessa pussissa, yäkkis! Sen jälkeen oon laittanu jauhot ym laatikoihin tai pussit muovipussin sisään eikä oo enää tullu ötököitä. 🙂

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.09.2017 klo 16:13

☺️❤️

Sinä riität, saloka. Olet ihan hyvä juuri tuollaisena, eikä sun tartte jaksaa ja venyä mittaasi pidemmälle, on muut mitä mieltä tahansa. 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.09.2017 klo 16:57

Joie, juu epäilen tota härö. Onneks niitä ei ollut kun siinä kaapissa ja ehk toisessakin. Nyt vaihdoin kaappien tavaroisen paikkaa, jos se auttais.
Kiitos kommentoinnista.

Tuli maksettuu osa laskuista, huomenna sitten loput.

Ystävä tuli auttaa mua siivoamisessa. Olen sille ikuisesti iloinen. Hän jakso naurattaa ja koheltaa. Hänen lähdettyy vaipusin peiton alle taas. Tosin hänen ollessa jo tuntui ettei mikään suju ja kaikki on turhaa.

Tein ruokaa kasviksista ja kinkkusuikaleista. Ihan hyvää siitä tuli.

huomenna tarvii jaksaa mennä kaupunkiin tytön kanssa. Hänellä on aika varattu yhteen juttuun. Sieltä sitten pääsen onneks kotiin ja saa viikonlopun olla rauhassa.

tytön pääkin on vielä kipeenä. toivottavasti helpottaa huomiseksi. Huomenna vois muuten käydä apteekissa ostamassa sitä pamolia.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.09.2017 klo 21:52

☺️❤️

Sinä riität, saloka. Olet ihan hyvä juuri tuollaisena, eikä sun tartte jaksaa ja venyä mittaasi pidemmälle, on muut mitä mieltä tahansa. 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.09.2017 klo 17:11

Kiitos Soroppi ☺️❤️

Tämän päivänmenot lusittu. Sain matkan varrella lisää hommia kun piti vanhemmilla kydä telkkareita laittaa. Olivat menny pimeeksi ja jouduinisän telkkarin nollaamaan uudelleen.

Tein ruuaksi spaghettii ja jauhelihakastiketta. Ihmeen hyvää siitä tuli.Nyt ahmin minttusuklaata ja pelkään että oksennan nämä pois jossain vaiheessa.

Laitoin astiakoneen päälle,jotentiskipöytä näyttää siistimmältää.

Sain sen yhdenkin laskun maksettuu, joten kaikki laskut on maksettu. TIlille ei jäänyt paljon mitään rahaa. Onneks pakkasessa on jotain syötävää ja äiti sano et voimme heidän pakastinta tyhjentää.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.09.2017 klo 00:11

Oho, olipa niin tärkeää sanottavaa että tuli viesti ihan kahteen kertaan 😀 Vissiin olin mennyt kännykän selaimessa jotenkin viestin lähettämissivulle takaisin, muistamatta että olin jo kertaalleen sen lähettänyt. No, haitanneeko tuo. Sitä paitsi olen edelleen samaa mieltä. 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.09.2017 klo 15:08

Ei haittaa soroppi.

Mun kroppa taitaa taistella flunssaa vastaan. Pää on kipee, kroppa on kipee, järjetön väsy. Nuhaa ei o.

Oon koko päivän kutonut ja virkannu. Tehny aivotonta töitä, kun ei jaksa ajatella eikä seurata ohjeita. Tekis kyl mieli tehä uusia töitä mm. Palatossuja ja lapasia, mut en jaksa kaivaa lankoja.

Kai tämä tässä menee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.09.2017 klo 22:46

Uusia ideoita saan päähäni että haluaisin tehdä. Mä hukun kohta tehtyihin käsitöihin. Ja niiden ideoihin.

Vielä ei o flunssa iskeny, vaikka aivastelen.

Päiväruuan oksensin pois. Alko kaduttaa kun söin ni paljon. Huomenna teen sen piirakan, ainakin yritän. Jos sitä sais syötyy.

Maanantaina olis taas menoa, molemmilla. Toivon ettemme tulis kipeeks.

Mut nyt nukkumaan pikku hiljaa...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.09.2017 klo 14:17

Harmi ettei ruoka pysynyt mahassa. Ehkä ensi kerralla sit 🙂

Käykö sulle saloka niin, että on suorastaan uuvuttavaa kun ideoita tulee niin paljon? Onneksi kaikkia ei kuitenkaan tartte toteuttaa.

Mukavaa sunnuntaipäivää sinne, pitäkää itsenne tytön kanssa lämpiminä!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.09.2017 klo 21:15

Ei se olo ollukkaa flunssaa, va maha päätti kertoo olemassa olonsa. Nyt ollaan tyhjennetty ihan tarpeeksi itteni. Ei paranis oksennella nyt, kun ei muutenkaa ruoka pysy sisällä. Onhan se merkkejä antanu, mut en o kuunnellu.

Huomen tarvii aamusta soittaa ryhmään ja sanoa et oon pois toistaiseksi. Huomen tarvii peruu myös hoitaja.

Tänään en o ku istunu,kutonu, virkannut ja kattonu telkkaa. Tein pienen kinkku-kasvispiiraan meille. Riittää huomiseksi, kun tyttö ei syöny tänään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.09.2017 klo 07:01

Hei, Saloka! ☺️❤️ Harmillisesti sairastuit. Olisi ollut sun olossa varmaan muutenkin kestämistä. Olet ilmeisesti neulonut, ja paljon. Ja saanut valmistakin? Jaksat ja saat aikaiseksi.

Minä virkkasin intervalilla. Tänään aion hakea kirjastossta korukirjan. Opettelen tekemään koruja pienistä helmistä... On mulla isompiakin helmiä, mutta ne ei mene kuitenkaan puuvillanyöriin. Ovat sen verran pieniä reiältään. Laitan niitä sitten pienien helmien lomaan.

Miten saat nukuttua? Mun nukkumiset meni keturalleen heti sairaalasta kotiin tultua.

Tyttö tulee syyslomalla mun luo. 🙂

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.09.2017 klo 11:53

Jp. Mä tein yhdessä vaiheessa koruja, mut sit niit oli ja on joka puolella et oli lopetettava. Hyvä harrastus.

...
En mä pysty oksentamista lopettaa näköjään. Saa nähä koska maha reagoi. Join teetä ja se maistu mauttomalta vaikka oli varmaan 10 palaa sokeria. Mulla on vielä juomatta monivitsu, jonka löysin kaapista perjantaina.

Olen umpikujassa käsitöissä. En osaa saada mitään loppuun.