perjantaina ystävä kysyi, lähetäänkö baariin. TIETENKIN. Ei mulla paljoo rahaa ollu, mut kumminkin. Ilta ja yö oli hauska. Ekana mentiin yhteen jokilaivaan, kun en o niissä ikinä käynnyt. Ekana käveltiin kirkolta sinne varmaan toista km, jollei enemmänkin. SIeltä sittten taksilla baariin jossa loppu ilta olimmekin. Yöllä hoipertelimme jäljellä olevaan heselle. TUli juotuu tosi paljon. Hauskaa meillä oli ja naureskeltiin.
Seuraavana päivänä...
Mulla ei oikee krapulaa ollu. EN tiä oliko ilmasta (sateisen mustat pilvet) että joku yritti kaivaa silmäni pois päästä. TUnne ei lähtenyt ees lääkkeellä pois. Tuttu tosin sano et hänenki päätä sattui ja epäilee että ukkosta oli ilmassa. Ystävä kärsi krapulaa, mut ihmeen vähän.
Kattelimme leffoja ja sitten alko tekee mieli jotain mättöö. Meidän lähellä oli kebab paikka, mutta sinne käveltyy huomasimme sen olevan KIINNI. EI muuta kun vanhempien kautta kotiin todeten että jalkapohjassa on vesikello. Lähdimme sitten autolla liikenteeseen. EKa paikka KIINNI, kaikki Heset KIINNI. Sit päätimme onneamme jota ei tosiaan ole ollut, Voin todeta tähän että sinne baariin mihin meidän piti mennä oli KIINNI. Löysimme kaupungista sitten hesen, joka oli AUKI. Äkkii sieltä ruuhkassa ruuat ja lähtö kotiin syömään. Taas pari leffaa ja illalla 21. ystävä kömpi omaan kotiinsa.
TÄnään olen tuntenut että virtaa riittää. Koko ajan pitää tehä jotain energista. En voi maaten kirjoittaa tätäkin, va pitää istua ja heiluu. Ystävä sanoikin, että mulle taitaa tulla virtaa. Hän ihmetteli mun virransaantii kun saan alkoa. Ainut mikä mua huolestutti koko baarireissun ja eilisen.Kun join, en käynyt oikee vessas ja jos kävin ni ei tullu paljoo mitään. ALoin baarissa tutulle laittaa viestii että pitäisikö huolestuu ku selkä on kipee ja ei pissa tuu... mut onneksi kipu alkoi sit helpottaa pikku hiljaa. TÄnään olen pissannut jo hiukan enemmän, mut en sellai kunnolla kummiskaan. TOsin tänään päätti mahakin räjähtää,jos ne nesteet meni siihen sitten.
Viikolla pitäisi soittaa ja tarkistaa labra-aika, jos pääsen 11. pä sinne sitten. Sit pitäisi soittaa hammaslääkäri itelleni tohon juurihoitoon. Enää ei onneks hammas vaivaa. Pystyn ainakin hampparii syömään oikein, mut varon tota hammasta.
Syömiset on tosi mihimit. En tiä miten mä oikeen jaksan päivässä. Baariin lähin 4llä leivällä ja sit yöllä sen minikanalla. Eilen pelkkää minikana ateria, josta osan oksensin pois. (tyhmää). Nyt söin metukkaa, mut sekin alko ällöö, mut en oksenna pois. Tarkoitus olisi pottuja keittää porkkanoiden kanssa tänään ja ehkä laittaa makkaraa joukkoon ja huomenna sitten paistaa loput perunat.
Puhuttiin eilen tästä sh mun ystävän kanssa. Hän sano että taitaa olla tosi rankkaa taistella sen kans. Mä sanoin hänelle, et on, ku välillä se peikko kieltää juomasta pelkkää vettäkin. Tunnen että sh on tällä hetkellä pahimmillaan. Se antaa syä yhen aterian päivässä.On se sit hiukan ruokaa tai sitten leipää. Illalla jos syön, ni en pysty pitää sisällä. Eilenkin herkuttelin suklaalla, mut...
Pitää varmaan mennä toi tee juomaan. maksoin laskut äskön. Yritän tehä patalappuja, mut ei niistä mitään järkevii tule...