Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.04.2017 klo 00:10

JP, se patti oli ilmeisesti joku lihas juttu, en tiä. Ei sille mitään tehdä.

Maanvaiva, en saa toimeentulotukee.

...
Äitin kanssa puhuin ja hän ehotti kokeilemaan silmätippoja joita isällä on. Ja jos ne auttaa niin sit pyytää lääkäriltä lisää. Ne on jotain vesitippoja va.

mun kone hiukan käy kuumana. onhan se ollut jo puol 20 asti auki.

EN tiä kuinka kauan valvon. En ees muista otinko kalkin. En muista enää mitään. Lääkkeet otin, sen muistan. Ehkä kohta on parempi mennä nukkuu ja toivoo että huomenna olisi parempi päivä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.04.2017 klo 20:41

Oon ihan sekaisin kellosta. En millään saa sisäistettyä sitä mitä kello on milloinki. Nytki on fiilis et kello on jotai 18.

Tyttö valittaa kurkkuaan. Täytyy huomen laittaa liikunnan opelle ettei saa uimaan mennä. Mistä tämäkin tuli. Kai saanut pöpön tetissä.

Mulla ei o tänään ollu virtaa. Olen puhelimel pelleilly ja kutonut. Sain yhet kevätsukat valmiiksi. Seuraaviin tarvii ohjetta katella.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.04.2017 klo 10:32

Hei, Saloka!😍 Neulot kyllä tosi paljon. Olet ilmeisesti vieläpä nopea neuloman. Minä en pysyisi tahdisssasi millään! Toisaalta minä ompelen. Jaksan sitä vaihtelevasti. Nyt olisi pari projektia työn alla.

Tyttö on mun luona ja nukkuu. Tuntuu hyvältä, kun hän on täällä. Ja vaikka vain nukkuu. Se riittää minulle!

Voimia päivääsi!

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2017 klo 11:14

Hei saloka
Minulla on rutiiniin opettelua edessäni. Ehkä selviydyn siitä.🌻🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.04.2017 klo 19:34

JP, mun äiti on vielä nopeampi neuloo. Tosin en pidä itteäni himoneulojana tai nopeena. Kuhan jotain teen aikani kuluksi. Tyttö toi mummilta lisää lankoja, pitäisi niistä kahdet sukat tehä. Mallit olisi jo, mut en osaa kirjoneuletta, joten ehdotin toista mallia.

Jaana, Rutiineja mäkin yritän koko ajan. Mut lapsiperheessä tai ainakin teiniperheessä ne ei onnistu. Neitillä on nälkä silloin ku on, eli mitään ruokarytmii ei oikein meillä ole. Muutenkin mun rutiinit itsenihoidossa ja heräämisessä on päin mäkee. Nukkumaan olen yrittänyt mennä suht samoihin aikoihin ja iltalääkkeet ottaa aina suht samoihin aikoihin. Mut iso tsemppi sulle 🙂👍

...
Meillä jyllää täällä nyt kai joku virus. Aivastellaan tytön kanssa ja ollaan muutenkin alavireisiää. Nuhaa ei oikein o, mut tytön kurkku on kipee ja mun omituinen. Tyttö jo eilen pyysi että huomenna soitettaisiin lääkäri hänelle. Joten hän on huomisen ainakin pois koulusta. Jouduin sit peruu hänen fysion, koska sinne ei saa kipeenä mennä. Huomenna aamulla joudun soittaa ryhmääni ja peruu senkin. Mut mun on pakko viä tyttö lääkäriin, jos hän sitä pyytää ehdoin tahdoin. Kurkku sillä on punainen, mut ei mitään peitteitä vielä. Ähs... Nyt alkaa vissiin päätäkin kolottaa, mulla.

Oon huomannut nyt että mun maha ei oikee kofeiinia kestä. Ekana huomasin että cola ja pepsi on samanlaista ku ummetuslääke. Sit huomasin että montain dew tekee samaa. Nyt oon viikon lopulla huomannut kun oon juonut teetä hiukan enemmän että vessas on saanut käydä. Kaikissa noissa on kofeiinia. TÄytyy varmaan pikku hiljaa siirtyy taas kofeiinittomaan. Onneks sitäkin saa mustana ja makuina mitä erinlaisia. Tyttö on innostunut vihreästä teestä nyt. Pitää tiistaina ostaa sitä lisää.

Aloitin tossa päivällä tekee piirakka-sukkia. Teen n evarrettomina kevätsukkina, ohuesta langasta. Olen jo puolet toisen kantapäästä tehnyt ja toinen on melkein kantalappu tehty. Huomenna varmaan jatkan. Jos vaikka tekis tässä tansseja kattoessa noi lapaset valmiiksi. Niissäkään ei ole ku peukku enää tekemättä, Sit vois kerätä kaikki noi päättelyy vaativat työt ja tehä ne joskus, tai sitten antaa suoraa äitille.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2017 klo 19:37

Tytöllä on joko flunssa tai tosi paha allergia. Astmalääkkeet päällä, et saatais yskä kuriin. Ettei tarvis öitä valvoo sen vuoksi. Yskänlääkettäkin on ottanut. Aivastelee ja yskii vuorotellen. Menee to kouluun, jos parempi.

Mulla kurkku on omituinen. Join teetä ja tuntu että se maku jäi kurkkuun. Aivastelen itekkin. Oon väsynyt.

Tänään en o paljoo mitään tehnyt. Kutonut oon kevätsukkiin kantapäät. Ruokaa tein.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.04.2017 klo 15:00

silmät vuotaa, väsyttää. olen rikki....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.04.2017 klo 16:06

Ite tehty lasange uunissa. Saa nähä millaista tulee.

Kävin kaupas ostamas jätskii ja suklaamunia. Ei tee mieli syä.

Peruin loppu viikon menot. En jaksa. Kurkku omituinen, tuntuu et taju menee, heikottaa, hikoilen kun jotain teen. Yritän jua koko ajan.

Eilen taisin nukahtaa 22-22.30 välillä ja heräsin kunnolla 12.30. Silloin nousin sängystä vasta.

Soitin isälle. Halusin jutella ja kuulla hänen äänen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.04.2017 klo 14:44

viime yönnä ei paljoo sit nukuttukaan ☹️ Mut joten kuten jaksan tämän päivän.

Lasangen kanssa kävi mun osalta se, miten melkein aina. tuli syötyy ja...

Äiti nipottaa isästä koko ajan, en jaksais kuunnella enää yhtään. Laittais sen laitokseen, jos niin hankala on.

Käytiin äitin kanssa isossa kaupassa ja sitten apteekissa. Jouduttiin tunti odottaa linja-autoo, kun myöhästyttiin 6 minuuttia edellisestä. En mä paljoo mitään ostanut, toisen fleecetakin löysin itelleni, nyt voi vanhan laittaa pesuun ja säilyy, jos tarvii myöhemmin.

Mua ällöttää nä kilot. Vaikka tekisin mitä, ni ne ei lähe. Epäilen että toi yks lääke tekee tämän.

Mut mä taidan mennä pikku päikkäseille...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.04.2017 klo 07:00

Mua ällöttää nä kilot. Vaikka tekisin mitä, ni ne ei lähe. Epäilen että toi yks lääke tekee tämän.

Kursipäivä tänään. Ahdistaa. En tiedä, olenko juonut kahvia liikaa. Otin jo rauhoittavaa. Ja taidan ottaa propralia lisäksi. Ja Ketipinoria.

Mulla on hirveät vatsamakkarat!😝

Luulen, että mullakin on yksi lääke, joka vaikuttaa painoon. Vaikuttaa ainakin sokeriaineenvaihduntaan. Sen lääkkeen lopetin puolitoista vuotta sitten, mutta jouduin aloittamaan uudestaan, kun pää ei kestänyt. Masennuin sen verran pahasti. Nyt sitä sitten syödään maailman tappiin asti, jos ei parempaa tule markkinoille.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.04.2017 klo 17:33

Tiesitkö saloka, että oot mun mielestä aika symppis? 🙂

Minkävärisen fleecen ostit?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.04.2017 klo 18:32

Tänää oon siivonnut, ehkä liikaakin. Tuntuis et olis joku hypo päällä taas. On ihanaa ku saa jotain aikaiseksi ja ei tunnu kropassa et jotain tekee.

Äiti ja isä kävi kahvilla. Oli ihanaa nähdä isä täällä. Ne on harvoja reissuja häneltä nykyään.

Nyt ois tarkoitus yrittää rauhottuu ja tehä kässähommeleita. Mietin, pitäiskö laittaa uudet tilaussukat puikoille, va jatkanko vanhoja.
Äiti vei mun tehtyjä töitä ja päättelee ne joskus. Sit saan ne takas. Ja laitan laatikkoon oottaa.

Kasvojen ihokin taas kuivuu ja huulet myös. Pitää muistaa rasvata illalla. En voi kasvoja rasvata joka päivä. Vaikka käyttäisin 30%. Mut silloin tällöin ei tuu finnejä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.04.2017 klo 06:34

Hei, Saloka!☺️❤️ Mä toivon, että mulla olisi ensi viikolla aikaa ja tarmoa pestä ikkunat loppuun. Kaksi ikkunaa jäljellä. Ja jos viitsisi pestä parvekelasitkin... Mulla on kurssipäivät molemmat viikonlopun päivät. Pitkät päivät. Kivaa, mutta tiedän olevani huomenna väsynyt. Eilen menin nukkuman ennen kahdeksaa. Ja nytkin vielä haukottelen.

Surullista tuo Tukholman terrori-isku. En pelkää omasta puolestani, mutta tyttö huolettaa. Siis jos isku tulisi seuraavaksi Suomessa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.04.2017 klo 10:18

Sain vuokran ja tv:n maksettuu. Tänään tarvii siivota täällä olkassa ja ettiä lisää laskuja maksettavaksi. Tiedän niitä olevan vielä. Samalla vois kehittää joku systeemin noihin laskuihin. Majtaako mulla olla se kansio vielä... TÄytyy kattoo ja siivota toi kirjahylly.

Hiukan tuntuis rauhottuneen toi olo. Yöllä en saanut millään unta ja valvoin. aamulla sain hiukan sit nukuttuu.

Mut tällä mennään...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.04.2017 klo 12:05

soroppi kirjoitti 7.4.2017 17:33

Tiesitkö saloka, että oot mun mielestä aika symppis? 🙂

Minkävärisen fleecen ostit?

Symppis? no jaa. Kiitos.
EI siellä ollut kun harmaa sopivan kokoinen.

...
Palkitsin itteni karkkipussilla. Jaksoin mennä ryhmään ja sen jälkeen kauppaan vielä. Nyt oon kotona ja täällä pitäisi alkaa siivota, mut kiinnostus on nolla.

Eilen en viittinyt paljoo kirjoitella kun nukuin melkein koko päivän. Tekis mieli mennä nytkin nukkumaan. Penteleen karkit sai kurkun sattumaan. Jos ottais huomenna sellaisen siivouspäiän. Imurois ja pesis paljaat paikat ja sit veis roskat ja tiskais tiskit yms.

Aloitin tänään tekee metsätie/könttisukkia. Teen puna-valkoisia. Harmittaa kun lanka on ihan peestä, vaikka on uusi lanka. Ei o ennen tolla kuuluisalla firmalla langat ollu näin huonoja, mitä nyt. TOsin mä olenkin heidän vanhaa tuotantoa käyttänyt ja akruulilankaa.

Aloitin pari päivvää sitten pakosta kofeiinittoman "dietin". Tänään kaupassa teki niin mieli ostaa montain dewiä, mut pakko oli tyytyä jaffaan. Mahani on ollut todella paremmassa kunnossa nyt. Kävin tänään sit ostamassa kofeiinitonta teetä lisää. Harmittaa va, kun makuinka oli niin ihmeellisiä vaihtoehtoja. Kai se on altava juomaan mausteteetä.