Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.02.2017 klo 17:29

Minulla on paha tapa sulloa kaikki pyykki samaan koneeseen, villapaidat ja lakanat.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.02.2017 klo 05:27

Hei, Saloka!😍

Mua väsyttää, mutten halua mennä enää nukkumaan.😟

Kävin juuri katsomassa reseptit Kanta.fi sivuilta. Ei ollut vielä uutta reseptiä rauhoittaviin. Mä en tule toimeen ilman niitä. Niitä on mennyt niin pitkään, että kerralla lopettaminen olisi vaarallista.

Mun masennus voi olla tulematta päälle. Voi olla, että lääkitys tehoaa!

Olen leikannut tilkkupaloja. Ompelen niistä pintaa joku päivä. Väsyttää ja on huono olla. Mietin sitenkin sinne unille menemistä Ehtisin nukkua liki tunnin.... 😑❓ Vaikea tietää, mikä olisi hyväksi...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.02.2017 klo 15:54

kiitos Jaana ja JP

Yö oli valvomista taas. Millään ei uni tullu ja mitenkään ei ollu hyvä olla. Ajatukset pyörivät päässä ja väsyttävät.

Kävin päivällä vanhuksia (äiti ja isä) moikkaamassa ja samalla sain yst. p. lahjat kotiin. Sieltä sit kaupan kautta kotiin. Kotona alkoi maha taas elää omaa elämää. En jaksa enää sitä. Mitään ei uskalla syä eikä jua. Koko ajan sais jua, ettei tulis nestevajautta. Olo menee heikoksi. Mut tällästä tämä mun elämä on.

Tyttö lähti ikeaan, tulee joskus.

Hänellä on koulussa vaikeaa. 2 poikaa kiusaa koko ajan.

Oon yrittänyt noita lapasia neuloskella. Ohutta lankaa ja millään ei valmistu, ainakaan kun ei jaksa kauan tehä mitään.

Ruoka menee helpomman kaavan mukaan, pakkasesta pyttipannua, jos tyttö huolii. Toinen on hernekeitto purkista.

Huomenna pitäisi aamusta soittaa arvaukseen ja kysyy lääkäriaikaa. TOi kaula alkaa epäilyttää päivä päivältä enemmän. pelottaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.02.2017 klo 11:22

en mä mihinkään soittanut. Ei riittänyt kantti viellä, vaikka olin hereillä oikeeseen aikaan. Koitetaan perjantaina uudestaan.

Olen taas mennyt jaksamisen kanssa alaspäin, jos se esim. eilen oli ihan siedettävä ja jne, ni tänään tä on tuskaa jo.

Miettisin kauan, ottaisinko lääkkeet vai en. Niiden ottamisen kanssa olen paininut jo jonkin aikaa. Aijon seuraavaksi hoitajalle sanoo, että olen harkinnut lopettaa jo lääkityksen. Se ei varmaan siitä ilostu. En mäkään. Mut en vaan usko että noi lääkkeet tehoo mulle. Ne va lihottaa ja lihottaa.

Tänään en tiä mitä tekisin. Kauhiasti tekisi mieli tehä kaikkee, mut... Ehkä mä teen va noita lapasia....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.02.2017 klo 16:57

en mene... en mene.... en mene... Hoen tota päässäni koko ajan. Söin meinaan ruuan ja tekee päässä mieli oksentaa. Tuli huono olla ja nyt yritän kestää sen kun "mies".

Onko tosiaan ensi viikolla jo hiihtoloma? Kauhian järkytys, kun luin koulun wilmaa ja siellä oli et pe niillä on vanhojentanssit ja sit pääsevät loman viettoon. TÄmä tietää sitä että MULLA ON LOMA ENSI VIIKOLLA!!! En tosin tiä koska se alkaa, mut kumminkin tyttö lähtee mökkeilee ja mä jään tänne YKSIN. Jabadabaduu!!!!

Tämän päivän saldoksi tuli:
koneellinen pyykkejä pesty (ei kuivumassa vielä)
Koneellinen astioita pestynä (kone käy vielä)
Ruuan tein ja söin (itelle, kun tytöllä olisi makroonilootaa)
suihkussa kävin (oli jo aikakin)

Mun piti tehä vadelmasoppaa, mutta pakkasessa oleva pussi jotain punaista osottautuikin joksikin muuksi kun vatuiksi. En sit tiä onko puolukkaa tai punaherukkaa. Sen näkee perjantaina kun teen visparia siitä. Onneksi sitä voi tehä ihan kummasta tahansa. Pitää va to ottaa jo sulamaan valmiiksi.

Ai niin tänään on ystävänpäivä. Jos tahot olla ystäväni, oikeen hyvää ystävänpäivää siis sinulle. Mulla ei näin live elämässä ystävii ole. Jotkut on pakosta ehkä faceen laittanut tykkää nappia tai sit toivottanut, mut ei muuten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.02.2017 klo 18:19

aamulla heräsin puhelimensoittoon. Äiti soitti että lanssi käyny taas vierailulla ja vieny isän.

Sit soitti hoitaja. Mulla on ti lääkäriaika. Ei oikee nappais, mut pakko sinne on kuitenkin mennä. Mist sen tietää mitä se keksii.

Tytön kanssa sairaalalla meni ihan ok.

Tein ruuan ja sain huonon olon siitä. Kaikki ruoka tekee pahaa oloa jälkeenpäin. Pitäisikö lopettaa kokonaan syöminen. Sitten ei ole tätä huonoo oloa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.02.2017 klo 19:32

isän tilanne kuulostaa huonolta, mut tiedän että hän selviytyy tästäkin taas. Hänen dg on keuhkokuume. Hänellä on katetri ja hän on ihan tööt. Muuta en tiä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.02.2017 klo 06:44

Hei, Saloka!😍

Mikä on isäsi vointi nyt? Onko tilanne parantunut?

Mä kävin tuossa aamulla urheasti suihkussa. Inhottaa kastuminen ja varsinkin hiusten kastuminen. Nyt muista, miksi kävin aiemmin suihkussa iltaisin. Hiukset kuivui yön aikana itsekseen... Nyt vaan aamuissa on aikaa.

Syön ihan liikaa laihtuakseni. Ostin eilen leivänkin, mitä sitten herkuttelen. Ei tule mitään.

Rahat on loppukuun niin tiukilla, että tyhjennän pakastinta ja syön Nutrilettia, jota on varastoissa. Voi kun se saisi painon tiippuman. En ole pitänyt ruokapäiväkirjaaa viikkoihin. On kai aloitettava se uudestaan. Se tuntuu olevan niitä harvoja keinoja, joilla voin yrittää hallita syömistä. Alkuviikosta yritin oksentaa, mutta en saanut syömääni ylös.

Ostin eilen - mihin ei olisi oikesti ollut varaa - IKEAsta tarjoilukärryn. Käsitöitä varten. Aion saada senkin avulla järjestystä ompeluhuoneen kaaokseen.

Mitä sinulle kuuluu?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.02.2017 klo 07:50

Hyvää ystävänpäivää saloka! (Toivottelen sitä näin jälkikäteen sekä live- että nettiystäville, kun silloin päivällä oli mielessä vielä vaikka mitä suunnitelmia mutta illalla ne vaan hävisivät jonnekin.)

Toivottavasti sun isä vielä tosta toipuu. Mitä aiot tehdä lomalla?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.02.2017 klo 13:01

hyvää ystävänpäivää, soroppi.

Moi JP. Mä inhoon mennä suihkuun. Inhoan nähdä itteäni. Ja kun koko ajan haluan satuttaa itteäni (kuuma vesi). Yritän lieventää oloani hyvän tuoksusilla saippuoilla ja hiustuotteilla. Mut turhaan.

...
Isä on jo hiukan parempi. Sillä on jossain verenvuoto ja tulehdus, mut ei tiedetä missä. hb on laskenut 114 pintaan kk:ssa ja tulehdusarvo oli eilen vissiin 140 paikkeilla. Saa suoneen antibioottia Taas. Kuume on laskenut. Isä vaan ihmettelee missä on ja miten joutunut. Hänen muistikuva on, että meni illlalla nukkumaan säkyyn ja seuraavalla kerralla hän heräsi sairaalassa. Tänään äiti ja tyttö menee häntä kattomaan, mä en mee. Isä on ainakin ma siellä sairaalassa.

Käytiin äitin kanssa isossa kaupassa. Tuli sit tuhlattuu melkein kaikki rahat. Ostin smoothietarvikkeita, että saan niitä jua täällä yksinollessa.

Yö meni taas pipariksi. Kun vihdoin torkahin, kuulu kamala kolahus. Valvoin sit aamuun asti ja nukuin muutaman tunnin. Hyvin jaksaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.02.2017 klo 14:34

tyttö lähti eilen isovanhemmille. Saa nähä kuinka kauan viihtyy. Lähtiessä sanoi että nyt saan lomaa hänesta. Mulle tuli paha mieli.

Yö meni ihan hyvin. Söin jopa aamupalankin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.02.2017 klo 08:40

Moi. Sitä tulee joskus möläytettyä jotain vaikka ei tarkoita, mutta tyttös tarkoitti varmaan
että on hieman pettynyt äitiinsä, ja äitinsä jaksamiseen, ei ollut saanut riittävästi huomiota
osakseen, epäili ettei hänestä enää pidetty, jne. 😯🗯️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.02.2017 klo 12:07

Jaana, kyl tyttö saa kotona huomioo, liikaakin. Hän on jopa käskenyt mun hiukan jarruttaa sitä. Mut ehkä hän tiesi että tarviin hiukan omaa aikaa. Sellaista aikaa, jossa en ole kiinni aikataulussa koko ajan. En tiedä'.

...
Isä voi ihan ok. Sekaisin hän on päivistä ainakin. Kävellyt on hiukan jo. Kova hinku on kotiin, ja mökille. Saa nähä pääseekö hän tiistaina lähtemään mökille.

Mä oon saanut illalla mennä omaan tahtiin nukkuu ja herätä omaan tahtiin. TÄnään tarvii hiukan kotitöitä tehdä ja suihkussa käydä. Söin tai join tossa aamu smoothien. Join eilenkin. Se on jotenkin helpompi ku alkaa mussuttaa leipää. Sit taas illalla ei oikee smoothie sovi, silloin mussutetaan leipää. Mut sain mä ainakin jotain vitamiineja ja jne heti aamusta.

Huomasin netistä yhden hienon ja helpon pintaneuleen ohjeen. Nyt mietin miten sen tekisin, kun siinä videossa sitä näytettuun tasoneuleena ja mä tahtoisin lapasiin sen suljettuna neuleena. Pitää vielä miettii ja kokeilla sitten. Mielessä on jo hahmotelma siitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.02.2017 klo 07:24

Hei, Saloka!😍

Käsitöiden tekeminen on hauskaa ja samalla haastavaa. Mä pähkään tällä hetkellä yhden ompeluksen kanssa. En osaa laittaa paloja oikeaan järjestykseen... Oletko onnistunut jo muokkaaamaan mallin lapaseen?

Sain trikookangasta palan. Teen siitä ehkä housut.

Mulla sattuu nyt kovasti vatsaan. En tiedä, mikä sen tekee. 😑❓ Otin kipuun Parasetamolia, vaikka tiedän, ettei vatsakipuun saisi ottaa tällä tavalla ilman kivun syyn tutkimista.

Aamu on mennyt nopeasti, olen valvonut jo neljä ja puoli tuntia. Ei olisi pitänyt nousta niin aikaisin!🤕

Mukavaa alkuviikkoa sinulle!☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.02.2017 klo 16:24

JP. Mulla tuli kamala kivulias mahakramppi kun olin kotiin tullu. Miettisin mitä tämä tällä kertaa taas on ja miksi näin kivuliasta. Sit aloin pelkää noroa. Mut onneks se meni ohi sit luonnollisesti.

---
Olin isää hakemassa kotiin. Sit tultiin kotiin ja lähdin äitin ja tytön kanssa heti isoon kauppaan ja apteekkiin. Hiukan sain täydennystä kaappeihin, ettei heti tarvii kauppaan mennä.

Kaupassa katoin kelloa että se oli 15. enkä ollu mitään syönyt. Ei ees tehnyt mieli ja olo oli ihan hyvä. Kotiin kun tulin laitoin äkkiä ranskiksii ja makkaraa tulemaan. Juu, tiän ettei ole terveellistä ja jne.

Nyt oon syönyt ja olo on väsy ja huono olo.