Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.07.2013 klo 17:54

Huomenna alkaa mun "hoito" vuoroni. Joudun "hoitamaan" isää torstaihin asti. Soittaa ja pakottaa sen syömään ja kysymään muutenkin vointia. Menemään hänen luokse varmistaa että kaikki on tosiaan ok. Plää.... Miksi minä aina.

Onneksi tuttu tulee huomenna tänne. Siivoamme täällä hiukan mm. pakastimet ja kukat. Parvekekin tarvis siivota jossain vaiheessa, kun siellä on jotain ihme pieniä elukoita.

Äiti soitti aamulla ja käski mun lähteä heidän mukaan yhteen liikekeskukseen toiselle puolen kaupunkia lähelle toista kunnan rajaa. Onneks linja-autot on keksitty. Löysin itelleni 2:t housut, jotka jopa sopi mulle, vaikka mun perse näyttääkin niissä ihan jätti isolta. Ihan sama mulle, onpahan ainakin miehillä sit jotain kattomista 😉

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.07.2013 klo 14:27

Hyvin on tämä ns. Omaishoitajuus sujunut. En ole lamaantunut, vaikka koko ajan mietin missä kunnossa isä on ja onko se syönyt tai juonut tarpeeksi ja jne jne...

TÄnään mulla on hiukan rauhallinen päivä. EIlen siivosimme tutun kanssa täällä. Siivosimme pakastimet ja laitoimme pyykit kaappiin. Muutenkin tässä siivosimme. Vielä pitää keksiä jostain sellaista energiaa että alkais tota parveketta siivoo ja vessaa. Mut en ehkä tänään jaksa tehdä sitä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.07.2013 klo 10:49

Miten kummassa saan itteäni huomenna klo 8 toiselle puolen kaupunkii? Miksi ne laittaa kesällä tollasii aikoja. Ihan järjetöntä. Mun tarvii lähtee joskus 7 jälkeen ja herätä joskus 6.30 aikoihin. Taidan olla aika ventti huomenna, jollei sit mene ohi kaikki ja olen ihan sekoamisella.

Mahdanko tänään laittaa tätä kämppää hiukan ojennukseen. Ainakin noi kukat pois tuolta vessasta ja ehkä siivota tota huusia. Ällöttää mennä kun se on ni likanen ja kamalassa kunnossa.

Eilen kirjoittelin kirjeitäkin. Yhden sain valmiiksi ja toista aloittelin. On sekin jäänyt tekemättä. Kaikki tuntuu jäävän.

Eilen sain lapaset tehtyy ja heti aloitin taas uusia tekemään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.07.2013 klo 16:13

hyvin mä jaksoin eilisen päivän. fysiosta tullessa menin vielä torille ostamaan hedelmiä ja vihanneksia. sieltä sitten tulin kotiin ja aloin perkaa tutun kanssa mansikoita. sen jälkeen äiti tuli ja piti alkaa siivoo. sitten tuttu värjäs mun hiukset. Ehtisin mä käymään illalla vielä vanhemmillakin 2 kertaa.

TÄnään olen ollut jo mattopyykillä ja 2 kertaa kaupassa.

Olo on todella väsynyt. hammasta purren kävelen, kun jaloissa on tosi kovat kivut. Ei niitä kipuja ole levossa niin paljoo. Alan väsyy näihin kipuhin jo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.07.2013 klo 10:32

Porukka lähtee tänään pois ja jään ihan yksin tänne. Yritän olla ja nauttia tästä hiljaisuudesta ja rauhallisuudesta. Teen asioita omalla painoillaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.07.2013 klo 11:27

Pää sanoo, että pitäisi koko ajan tehä jotain. Ei saisi istua ja kattoa telkkarii tai olla koneella kun katon koko ajan ympärille, että toikin pitäisi tehä ja toi. EN saa mielen rauhaa levätä ollenkaan. Samalla on pakonomainen soittaminen porukoille, vaan sen vuoksi että haluan tietää ettei tyttö ole hukkunut tai mitään muuta tapahtunut hänelle tai muille.

TÄtäkö tämä mun lomani sitten on?

Yön sain jotenkin nukuttuu. NÄin taas ihan ihme unta. Asuin exän kanssa jossain sellaisessa asunnossa missä ei olla asuttu. Me erottiin ja oli muutto menossa. Hän muutti nykyisen (ilmeisesti vielä) naisensa kanssa ja mä tytön kanssa. Muutossa ei mulle paljoo jäänyt, ni kun 10 vuotta sitten tapahtu. Tä ei ole eka kerta kun näen tämän unen. Käynkö mä sit alitajunnaisesti taas tätä helvettiä läpi. No parempi tämä kun hautajaiset tai kuolemat.

Olen alkanut juomaan vihreää teetä taas. Jopa ihan lämpimänä. Ruoka ei oikee maistu. Salaatti menee vielä ja yritän sillä korvata ruuan. Välipaloja menee kanssa. Olen taas hiukan hukassa syömisien kanssa. Toivottavasti saisin sen aisoihin. Ensi viikolla on ainakin yks päivä jota ootan tosi paljon. Synttärit. En oota vieraita va sitä että pääsen nollaamaan kaiken.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.07.2013 klo 10:44

Eilen alko ahdistaa illalla ja laitoinkin äitille viestiä. Äiti sit soitti ja puheltiin ihan muista asioista. hän kerto kuinka hauskaa heillä on ollut. Kuuntelin ja alko enemmän va ahdistamaan. Mut samalla sanoin itelleni, että siitä ei olis kumminkaan tullu mitään että olisin sinne menny. Ei se olis lomaa ollut.

Peikko pääni sisällä onn ehkä lähtenyt, mut tuonut samalla väsymyksen ja jaksamattomuuden ja sen ettei mitään huvita ees alkaa tekee. Pelkkä ajatuskin siitä että pitäisi alkaa jotain tekee, on jo tuskaa. Sain mä astiapesukoneen pyörimään ja vielä tarvis monta kertaa laittaa. Leipoakin tarvis, mut yksin ei oikee viitti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.07.2013 klo 17:23

Ostin pore vitamiinia itelle jos se auttais hiukan johonkin. En kyl tiä mihin. Nyt sit kotona tuli mieleeni, voinko ton vitamiinin ottaa aamulla muiden lääkkeiden kanssa, vai onko siinä jokin imeytymisjuttu.
Ostin myös sitä mainostettua korvasuihketta. Korvani rutisee ja siellä on ihan selvästi p...aa. Jos vaikka sen kanssa saan sen puhtaaksi.

Lomalaiset tuli joten mullakin loppui yksinolo ja rauha. Tilalle tuli pompotus ja hirvee vaatiminen asioissa. Ehkä mä taas opin tästä jotain. Hakkaan päätä sit seinään, jollei muu auta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.07.2013 klo 11:05

Mulla on jotenkin makunystyrät vaihtanut härän pyllyä. En sellai makiaa oikee hannaa, mut jotain kirpeetä kyl. Jogurtin pitää olla joko täysin maustamatonta tai sitten jotain limettä tai vastaavaa. Esim. marjoista tehdyt (mansikka tai sit mustikka vadelma) saa mut yökkäämään. Muutenkin olen huomannut että jotkut makiat ovat liian makeita mulle. Jotkut juotavat (cola) tekee pahaa, mut sit taas pepsi max on sopiva. Jotkut valmis mehut myös esim. vadelmamehu, on ällöttävää just sen sokeripitoisuuden vuoksi. Siksi juonkin aika paljon teetä ja vettä.

Hyvin huomaa että lääkepitoisuus kropassa alkaa hellittää. Mieltä masentaa. Voisin maata koko ajan. En jaksa tehä mitään. Sain apk:n päälle ja taas tiskejä hiukan vähemmäksi. Kaipa tämä elämä tässä menee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.07.2013 klo 10:49

On jotenkin tyhjä olo. En osaa mitään alkaa tekee tai mitään tekee.

Mulla oli tossa 2 päivää seuraa. Tuttu tuli ja me siivottiin täällä. EIlen sisko ja äiti tuli kahville ja saivat kakkua ym. Tuttu lähti sitten eilen kotiin.

Mitä mun pitäis tässä alkaa tekee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.07.2013 klo 11:41

tyttö on toista yötä mulla ja alan huomaamaan samoja piirteitä kun mullakin ja ne pelottaa tosi paljon. En alua että hän joutuu tähän helvettiin. Olen yrittänyt suojella häntä, mut ilmeisesti en ole onnistunut.

Miksi mun tarvii olla näin tyhmä?

Ollaan me tyttöjen juttuja tehty. Kynsiä lakattu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.07.2013 klo 15:57

sain juuri kuulla että meidän mökki myydään. Mökki missä olen lapsuuteni viettänyt ja jossa on todella paljon muistoja. Ymmärrän miksi se myydään, mut samalla kuolee mun muistot.

Täällä päässä on tapahtunut sitä ja tätä, mutta en voi niistä täällä kertoa. Meidän on vaan itse selvitettävä ne asiat täällä kotona ja perheen kesken. Onneksi olen saanut perheeltä tukea ja neuvoa siinä asiassa.

TÄnään on taas tuullu enenmmän kun lääkäri määrää. EI ulkona niin kamalan kylmä ole, tai sit mä olen pirun kuumaverinen. Hyvin pärjäsin capreila ja pitkällä paidalla, jonka hihat on kääritty ylös. nyt alkaa hiukan varpaita kylmätä.

yritin tossa siivota hiukan, mut tuli kummallinen olo ni lopetin. Kohta tarvii mennä ruokaa tekee. Kasviksia ja broileria. Jotenkin janoan noita kasviksia. Huomiseksi ostin tuoreen bataatin ja kokeilen siitä tehä sosekeittoa juureksien kanssa. Olen ennen käyttänyt pakaste bataattia, mut nyt ajattelin kokeilla tuoretta. Oli muuten melkein euron halvempaa. TÄytyy vaan toivoa ettei siinä ole hukkaa paljon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2013 klo 16:57

Kävin tänään ostamassa uuden kännykän. Ei se mikään maailman hieno ole. Nykyään kun ei saa halvalla kun kosketusnäyttö puhelimia. TÄmäkin minkä ostin, on puoliksi kosketus ja puoliksi tavallinen. Tyttökin sitten sai uuden kännyn, kun mummi antoi omansa. Tosin mä maksoin sen.

Muuten täällä menee ihan hyvin, jos jotain kiinnostaa. Olen hiukan väsynyt, kun olen tehnyt ja rehkinyt. Eilen siivottiin äitin ja tutun kanssa koko tämä kämppä (ei mun huonetta). TÄnään olen käynyt tuolla isossa kaupassa. Ehkä huomenna yritän olla vaan.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2013 klo 18:18

Miepä kuittaan lukeneeni sun kuulumiset, kun vietin yli viikon ilman nettiä

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.07.2013 klo 12:49

Kiitos Maanvaiva. Miten sulla menee?

Olen täällä siivoillut ja nyt saanut jopa oman huoneeni siivottua ja koko kämpän. Vielä tarvis kaappeja siivoilla, mut ei tänään.

Tänään on näköjään pää sitä mieltä et hän haluaa särkeä, joten tässä on hiukan ongelmallista olla. Mut kaipa tämä tässä menee...