Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.12.2016 klo 02:22

tylsä peli. Suomi on 0-3 häviöllä TANSKALLE. Mut ei oikee väsytä, ni tulkoon sit se peli tossa taustalla.

Aloitin sukkien neulomisen hiukan paksummasta langasta. Yritin aloittaa myös ohuemmastakin, mut mun puikot on liian paksut langalle. Pitää äitiltä pyytää ohuemmat ja sit alkaa noita ohuita lankoja neuloskella.

Olen taas oksennellut. Iltapalan sain pidettyy sisällä ja pähkinät, muuten olen niin ruuat kun juomisetkin melkein oksentanut. Ei tä kivaa ole, mut minkä sairaudelle enää voi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.12.2016 klo 14:42

tein ohramannapuuroa, jos sitä illalla söisi. En jaksa kauppaan mennä. Mitä mä maistoin, ni hyvältä se maistu.

Olen ihan rätti poikki väsynyt. Viime yönnä nukuin va 6-7 tuntia, liian vähän mulle. KOhta tarvii alkaa tekee jauhelihakastiketta ja pastaa ruuaksi.

Tänään on ke? Vielä on su asti aikaa. Pitäisi ottaa rennosti, mut en mä osaa. Kaipaan tyttöä jo nyt niin paljon. On syyllinen olo.

Sukat edistyy hitaasti. En jaksa kauan neuloo kerralla. Nyt huomasin että toi lanka ei riitäkään, joten pitää ottaa toista väriä mukaan.

Yritän nyt uudelleen niiden mun kuvien laittoo, jollei onnistu, ni sit en tiä mitä tehä.

http://aijaa.com/VEVTzz

eipä tässä tämän ihmempiä. koitelkaa jaksella.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.12.2016 klo 19:30

söin kulhollisenn puuroa iltapalaksi. nyt taistelen sitä vastaan että tekisin jotain. En taho, mun on pakko pitää se sisällä. Alan olee aika väsynyt jo tähän taisteluun ja olenkin hiukan löysännyt. En jaksa taistella. Annan ennemmin peikon viedä mut mennessään. Jos sit ensi vuonna yrittää enemmän, kun tyttökin tulee.

Onneks olen nyt saanut olla pois painajaisista ja enkä ole yölläkään herännyt 10 kertaa. Mut nukkumaanmeno on venynyt aamuyöhön asti. En sit tiä mikä olisi hyvä asia. En viitti soittaa lääkärille, kun ite mä olen lopettanut nukahtamislääkkeet. Tosin niistä ei ollu mitään hyötyy. Onneks olen tänään ja eilen saanut nukkua päivällä 30-60 minuuttia. Olen sit jaksanut eteenpäin.

Huomenna pitää taas kotitöitä tehä. Ruuaksi keittää perunoita, mut kastike on tehty jo.

Mieli on musta kun piki. En jaksais enää mitään. Istun sängyssä yksin ja toivon jostain kontaktia. TÄmän vuoden ensimmäiset raketitkin lähetettiin tossa joku aika sitten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.12.2016 klo 11:33

sain laskuja maksettuu. Nyt saa hengittää hiukan. Siskolle pitäisi maksaa jossain vaiheessa jotain. Mut nytkin tilille jäi alle 50 e, joten en voi maksaa. Katotaan 7.pvä sitten uudelleen.

Sain yön nukkuu ihan hyvin. Ainut oli että näin exästä unta. Me muka palattais yhteen. Sitä päivää ei tulis, vaikka hän kuinka lirkuttelis. Olen nyt 14 vuoden aikana nähnyt, millainen mies hän on ja hän ei voi siitä muuttuu. Hän ei voi isäksi alkaa tytölle enää, kun tytöllä on vaan pelkkää vihaa isäänsä kohtaa.

joutusin eilen purkaa toisen tossun varren. Oli alusta asti mennyt päin mäkee. No onpa jotain tekemistä mullakin sitten.

Mieliala ei ole oikein eilisestä kohonnut. Kuhan surffaan tämänkin päivän eteenpäin. Teen ropottina kaiken mitä jaksan. Olen alkanut pelkäämään pesukonetta ja astianpesukonetta. Pelkään kohta omaa hengitystänikin.

Kasvoen iho on kärsinyt oksentamisesta. Vaikka kuinka rasvaan, ni silti se hilseilee.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2016 klo 09:07

Hei saloka.
Vieläkö käyt ravintoterapeutilla? Onko siitä ollut apua?☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2016 klo 14:17

jaana6 kirjoitti 30.12.2016 9:7

Hei saloka.
Vieläkö käyt ravintoterapeutilla? Onko siitä ollut apua?☺️❤️

käyn. mulla on ensi kuussa aika taas. On siitä sellai hyötyy, että joku joka ymmärtää. Mut viime kerralla hän taisi ymmärtää väärin mun sanomiset. Pelkään että hän luulee että nyt syön jo 4 kertaa päivässä.

..
Yritän tehä uuden vuoden lupauksen, etten oksentaisi tahalleen enää. En voi näin jatkaa. Teen itelleni vaan hallaa. Olen nyt kotini vanki, kun kasvojen iho on niin huonon näköinen. Ilmeisesti mahahapot polttaneet hajalle.
Mun piti mennä kauppaan, kun alkaa tee loppuu, mut ei siitä mitään tuu. En kehtaa mihinkään mennä.

Olen yöllä menny 5 aikoihin nukkumaan. Heräsin joskus 10-11 aikoihin. Vieläkin väsyttää. Olen tossa neulonut sukkia hiukan aikaa ja kattonut telkkaa. Pitäis noi pahuuden koneet laittaa päälle. Ekana tosin täytyis tyhjentää ja täyttää tiskikone ja sit täyttää pesukone. Mä va pelkään niitä niin paljon laittaa päälle.

Eilen juttelin yhden ystävän kanssa. HÄnelle kun kerroin pelkääväni noita koneita, ni hän sano et olisko korkein aika mennä osastolle. En mä sinne halua. En mä oo siinä kunnossa. Pärjään ihan hyvin kotonakin. Pitää varmaan äitiltä kysyy, pesiskö se mun noi 2 koneellista pyykkiä... Tai uskaltaisinko mä mennä laittaa sen päälle? Ei siinä o ku se, et ku se alkaa linkoo ja jollei pyykit o tasasesti, ni se hyppii ja pomppii. Astiakone tekee omia ääniä, kun astiat liikkuu. Ne äänet on vaan 100 kertaa kovempia mun pään sisällä tällä hetkellä.

Mut jos menisin laittaa ton pesukoneen päälle nyt....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2016 klo 12:19

sain pesukoneen eilen päälle ja kun kone oli pyörinyt, olin tosi väsy ja hikinen. Niin paljon olin jännittänyt ja ahdistunut. Mun pitää vaan voittaa pelkoni, taas.

Viime yönnä näin taas unta. TÄllää kertaa osissa oli ex, viina, limppa, poliisit, joku hälytystehtävä ja poliisiautolla ajo. Mistä nä mun unet oikee tulee. Toi ex vois pikku hiljaa lähtee vegeen niistä. Mä en tosiaan ala hänen kanssa kimppaan, en halua ees nähä häntä.

Kävin pikasuihkussakin jo, mut ei siitä ollu hyötyy, oon silti hiestä märkänä jo. Olen myös aloittanut tunti sitten juomaan. En paljoo, mut tarpeeksi. Tarpeeksi että saan jotain tehtyy. Sain villasukkanikin korjattuu, josta on monta päivää oottanut sitä.

Tyttö tulee huomenna lomaltaan kotiin. Sitten alkaa arki. Maanantaina alkaa koulut taas. Maanataina alkaa menotkin. Ptt tulee maanantaina ja hoitaja tiistaina ja keskiviikkona on sit menoa tytön kanssa.

Olen yrittänyt leipää tossa syä, mut ei oikee uppoo. Mulla olisi suolapähkinöitä ja sipsejä vielä ja ruuaksi olisi ranuja ja lihapullia. tosin mulla ei ole ketsuppii, mut kai ne menee alas ilmankin.

Hyvää uutta vuotta täällä kävijöille. Toivottavasti ensi vuosi olisi PALJON parempi meille. 🙂👍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.12.2016 klo 15:18

Hyvää uutta vuotta 2017.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.01.2017 klo 14:32

Kiitos Jaana, samaa sinulle.

Mulla eilen aamulla iski joku allergiareaktio josta kärsin vieläkin. Istua en oikee pysty, kun takamus on tulessa. Ulostaa ei pysty ilman kipua. HUomenna tarvii varmaan soittaa tk:hon ja kysyy neuvoo. Olen laittanut vaselinia ja bepanthenia, mut molemmat polttavat. Seuraavalla kerralla kokeilen talkkia. Huominen ryhmään meno peruuntuu. Saa nähä miten käy hoitajan kanssa tiistaina.

Tyttö tuli kotiin ja on kiukkunen kun ampiainen. Mikään ei ole hyvin.

mun uusi vuosi meni ryypäten, mut en ollut oikee kännis koskaan, vaikka lähemmäs litran joinkin. Aamulla ei ollu kun hiukan väsymystä,mut ei pahaa oloo eikä pääkipua. Nyt vasta silti uskallan jua mehua vasta. TOsin en o jaksanut ennen nousta sängystä.

Huomenna onkin sit klo 7 herätys ja tyttö kouluun taas. Lyhyt oli loma.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2017 klo 12:01

takamus on hiukan parempi tänään. Mut ei se silti kunnos ole. Tietenkin häpeä ja kaikki muu esti mua soittamasta lääkäriin aamusta. Kärvistellään siis yksin täällä.
Soitin aamusta ryhmään. Yritän ens maanantaina aloittaa tätä vuotta. En tiä ymmärsikö se mun häpeän läpi mikä on.

Yö oli taas sellainen ja tämmöinen. Heräilin aika usein ja sit sain vasta oikeastaan nukuttuu ku tyttö lähti kouluun. Jotenkin on syyllinen olo, kun hän opiskelee ja mä nukun kotona. Olen silti väsynyt. En saa mitään alas, tai no mehua, mut en mitään ruokaa. En halua ulostaa, kun se tietää poltteluu ja kipua. Olen noidan kehässä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2017 klo 16:30

tuntuu että tä mun ongelma on perheen sisäinen hauskuus, kun yhdelle kertoo, ni kaikki sen tietää. Kehtaanko enää mennä tonne ovesta ulos?

Perhetyö kävi. Hän kysy syömisestä ja nukkumisesta. Piti sit rehellisesti sanoo että päin mäntyy. Tyttö sit huudahti ja käski alkaa ajattelee ja alkaa syömään ja nukkumaan. Helpompi sanoo ku tehä.

Nytkin pitäisi miettii mitä söis, mut en taho laittaa mitään suolistoon. EN taho käydä vessassa kun se sattuu. Ja kun meillä ei ole oikee mitään syötäää täällä. Ainut olisi jos tekisi puuroa hiukan tai sit laittais pottuja kiehumaan. En tiä. En jaksa ajatella. Kumpa voisin skipata vaan koko syömisen. Harmi kun ei eilisii sipsiä ole enää. Niillähän mä eilen elin ja mehun kanssa..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.01.2017 klo 11:33

yö meni taas valmisen merkeissä. Ei vaan uni tullut enää 00.30 jälkeen. Siihen asti pystyn nukkumaan. Mut silti mä jaksan jotenkin painaa eteenpäin. Nukutaan sitten, ku nukutaan. Vaikka torstaista lähtien.

Takamuksen polte on helppaamassa, mut silti soitin arvaukseen ja menen lääkärille. Pyydän siltä jotain, ettei tämä toistu.

Ei oikee juttu kulje, en pysty nukkumaan, en syömään, juominen jos juo hiukankin liikaa tekee pahaa oloa. Silti on pakko painaa tänään pitkää päivää ja huomenna kanssa. Torstaina onkin sit hoitaja ja kiva mennä sinne nuokkumaan. Ite mä tyhmänä oon ne nukahtamislääkkeet jättänyt, tosin ei ne mitään auttanut. Ja niitä ei olis saanut syä ku 2 vko ja mä söin yli vuoden vissiin.

Tyttö haluais riisipuuroa tänään ruuaksi. Mä ajattelin makaronilaatikkoo. Saa nähä kumpaan kallistun, kun joskus kotiudun jostain.

Tyttö oli aamulla hammaslääkärissä. Hienosti hän yksin pärjäsi. Oli kyl tunnin kotona sen jälkeen kun oli niin pahasti puuduksissa että ei kehannut mennä räkä poskella ja sylki suupielessä kouluun.

Aloitin eilen tekee kassitossuja. Teen ekana mallina isommasta langasta ja sitten siitä otan kopion ja teen 2½ mm puikoilla. Sais noita ohuita lankoja käytettyy. Ne on ni hienoja että ei niitä voi ku neuloo joksikin kivaksi tossuiksi tai sukiksi. Sukkia en tykkää noi ohuesta neuloo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.01.2017 klo 17:29

tytön menot suoritettiin ja saatiin kaikki hoidettuu.

Söin pitkästä aikaa ruuan, perunaa/lihapullia/pikkuporkkanoita. Keitin huomiseksikin ja ylihuomiseksi pottuja että paistan ne pitkästä aikaa paistinpotuiksi.

Yöllä alakerran rouva tuli hakkaa meijän ovee, ku luuli että me hakataan täällä nauloja seinään. Onneks en ollu nukkumassa vielä tolloin.

Huomenna tarvii mennä apteekkiin, taas. Uusisin muutaman reseptin, mut ei ne huomiseksi kerkee, ehkä. Peruin hoitajan käynnin, kun en pysty tuntii istumaan.

Olen neulonnut kassitossuja jo pohjaan asti. Hitaasti valmistuu, mut mihin mulla on kiire?

Maanantaina pitäisi mennä ryhmään, kokeilla, miten istuminen onnistuu. Täytyy toivoo etten tuu kipeeksi. Kurkku on ihmeen kuiva ollut tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.01.2017 klo 11:13

tytön kaveri oli yötä ja kaikki meni sellai hyvin, paitti että heidän nukkumaanmeno meni hiukan myöhään.

Mun pitäisi tunnin päästä lähtee kaupunkii kohen ja siellä kaupassa äkkiä käydä ja apteekissa. Sitten kiireesti kotiin takas. Tosin en mä isoja reissuja jaksakaan tällä hetkellä.

Sain laskut maksettuu, joten nyt saa taas hengittää. Veropaprut tuli ja nyt mennään vuoden taas ilman veroja, jos se oikein on. Ei tuu jouluna ylimääräistä parii kymppii.

Olen todella väsynyt. Mut silti päässä huutaa "jaksaa jaksaa" sanat. Kyllähän mä pentele jaksan. Otan ja hörppään ton teen ja sitten meen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.01.2017 klo 08:08

Hei, Saloka!😍

Miten eilinen sujui? Jaksoitko miten asioilla?

Mulla on tän aamun herääminen ollut hankala. Heräsin liian aikaisin, yritin nousta ylös. Olen käynyt nukkumassa pariin otteeseen ja valvoskellut välillä. Nyt on jaksettava valvoa...