Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.12.2016 klo 10:50

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.😍
Olen saanut jonkin verran joulukortteja, en lähettänyt yhtään joulukorttia.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2016 klo 12:30

Jaana, hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta sinullekkin 😍

..
Nyt mua hermostuttaa. Kortin latauksessa jäi yksi numero pois huomaamatta, mut silti tiedot oli lataessa oikein. Huomenna sen sit näkee, onko kortti latautunut vai ei. Jollei, ni en tiä mitä tekisin asian kanssa.

Oon mä saanut jotain aikaan. Kävin suihkussa.

Oon soittanut tytölle. Mummilla on ollut trafikkii yöllä, kun naapuri innostunut hiukan liikaa.

Nyt maksaa yksi lasku ja sitten takasin virkkaamaan liinaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2016 klo 16:02

kortti oli latautunut ihan oikein, tai ainakin oli lisää rahaa siinä.

Tyttö aloitti eilen kortisonin ja kuulemma yöllä on tarvinnut vielä yskänlääkettä. Nyt päivälläkin otti. Ei häntä ahdista, mut kurkkua sattuu ja yskittää. Nuhaa ei ole. TÄytyy kattoo ensi vuoteen ja jollei kortisoni auta, ni soittaa lääkärille. Väliviikon hän taitaa olla mökillä.

Tyttö tuli yöksi kotiin ja huomenna menee taas mummille. Annan hänen päättää itse kummassa tahtoo olla. Ollaan niin paljon puhuttu taatasta ja sitä että hänellä ei ole paljoo aikaa. Nyt vielä tämä silmälääkärijuttu antoi lisää murhetta. Tytöllä ja taatalla onn omanlainen suhde.

KÄytiin käyttämässä se 70 e lahjakotti. Yhteensä tuotiin 7 kassillista ruokaa kaupasta, tosin siinä oli äitinkin tavarat. Nyt on pakkasessa ja jääkaapissa ruokaa. Mulle väliviikoksi pottuja. Tyttö ei sellai potuista välitä. Paljon sillä 70 e sai ruokaa, kun kattoi tarjoukset ym. Tyttö tosin oli mummille eilen kysynyt, ollaanko me niin köyhii että meille tarvii rahaa antaa. Mummi oli sitten oikassut tytön ajatukset.

Tyttö oli eilen mummin kanssa kirkossa ollut illalla. Kävellyt monta kilometrii mennen tullen. Olen ylpee hänestä.

Nyt tyttö lähti vielä kaupunkiin. Ihan ihme energiat hänellä taas. Ite olen tässä ihan naatti. Maha on jo parempi, vaikka silti vessas saa käydä, mut ei enää niin usein. JOka päivä vähemmän.

Kävin alkossa, ostamassa uuden vuoden viinapotun. Väli viikolla pitää käydä syötävää ostamassa vielä.

☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.12.2016 klo 16:26

En tiä, onko tä harhaa, vai mikä. Mut kun katon oloh. ikkunasta "näen" aina välillä että lentokone tulee suoraan päin. Sit kun näen tuolla horisontissa lentokoneen nousevan "näen" sen kääntyvän mua kohden ja tulevan suoraa päin. Olen ihan hereillä. Niitä voi ihan koska vaan tulla, kun kuulen lentokoneen tai katon ikkunasta ulos. Olen päässäni pitänyt "palaverin" että mitä silloin teen, mut hiukan epäilyttää että siinä vaiheessa, en pääse enää turvaan. Viimeks "näin" sen tuhon silmissäni. Se kun lentokoneen osia lenteli ja taloja kaatui.
Ihan sairas pään tilanne tällä hetkellä...

Tyttö lähti viemään lahjaa poika"kaverilleen". Tulee joskus ja sitten menee mun porukoille.

Mä oon paketoinut lahjat. Neulonut tossun varsia ja maanut ja juonut teetä.

Huomenna pitäisi tehä riisipuuro ja sitten mennä lahjat avaa porukoille ja sieltä tulla sitten kotiin. En varmaan ehi tai jaksa enää huomenna kirjoittaa.

Hyvää joulua kaikille, ketä tätä lukee.☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.12.2016 klo 10:46

Hyvää joulua sinullekin, Saloka!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.12.2016 klo 18:30

Ahdistaa,heikottaa,pyöryttää,väsyttää.

Jaksoin just ja just olla isän kans tunnin ja sit tulin kotiin. Pesin koneellisen pyykkiäkin jo. Istun ja nojaan seinään toivoen et pääsis nukkumaan jo.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 24.12.2016 klo 21:32

Halaus sulle, saloka! ☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.12.2016 klo 09:26

Hei, Saloka!😍

Aloin sinun innoittamana neuloa sukkia kärjestä. Etsin netistä ohjeen. Mulla on rajallinen määrä lankaa, jotan ajattelin käyttää mahdollisimman paljon lankaa varsiin, siis kaiken, mitä riittää. Neljäs tai viides yritys aloittaa neulominen onnistui. Kiitos, kun olet pitänyt sukka-asiaa esillä!🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.12.2016 klo 12:10

kiitos soroppi ja jp.

[url]http://aijaa.com/KPyFuy[/url]
[url]http://aijaa.com/14uNSd[/url]
[url]http://aijaa.com/uNyQiN[/url]
[url]http://aijaa.com/DXC4wc[/url]
[url]http://aijaa.com/lDcpza[/url]
[url]http://aijaa.com/t042Gz[/url]

Siinä on hiukan töitä näytille, jos onnistuu linkittäminen.

Tyttö nukkuu vielä ja mä kuuntelen jotain vanhaa joulukonserttia telkasta. Kutosin tossa tossun varsia, mut aloin hikoo niin paljon, että oli lopetettava.

Olo on heikko ja ahdistunut. Haluaisin kadota pois. Mennä tietä eteenpäin ja kattoo kuinka pitkälle pääsisin. Ootan uutta vuotta, jollon saan nollata kaiken. Sit alkaakin aika äkkii arki ja toivon että selviin siitä.

Lentokonetta ei ole tullut, mut aamulla luin että joku venäläiskone on tippunut. Ei ainakaan auttanut mua.

Lahjoja tuli eilen aika kivasti. olen eilen yrittänyt syä kinkkuu, jota kaapissa on. Tänään tyttö haluaa jo nugettii ja makaronia.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.12.2016 klo 12:19

Saloka, nyt olisi kysymys... Miten teet sukkaan kantapään? Se lähestyy, ja tuon netistä ottamaani ohjetta en ymärrrä. Pitää etsikellä jotain selvempää... Pystytkö auttamaan?

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.12.2016 klo 14:55

Jp. teen tiimalasikantapään aina varpaista aloitettuihin. Normaalia en osaa sellai päin tehä, mut pitää harjoitella varmaan ensi vuonna. http://www.ullaneule.net/0104/neuvot_tiimalasikantapaa.html <- tolla mä oppisin sen tekemään. Muuten on ihan hyvä ohje, mut ne aloitus silmukat oli alussa haastavaa, kun piti kiristää lanka oikein kovasti. Tsemppii sulle! Kyl niistä hyvä tulee. 🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.12.2016 klo 06:36

Hei, Saloka!

Mä löysin tällaisen ohjeen, minkä mukaan olen toiminut http://www.ristiin-rastiin.fi/2011/10/karjesta-aloitettu-sukka-ohje.html Kantapää vain mietityttää. Eli tehdäänkö lyhennettyjen kerrosten jälkeen vastakkainen levennys vai otetaanko kaikki silmukkaparit mukaan kerralla. Tuntuu, ettei ohje ja kuva - ehkä - täsmää. Muuten ohje tuntuu hyvältä. Tuohon tiimalasikantapäähän tarvitsisin opastusta kädestä pitäen... Olen sen ohjetta katsellut, mutten ymmärtänyt...

Väsyttää, mutta en halua enää mennä nukkumaan.

Hyvää päivän jatkoa sinulle!☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.12.2016 klo 15:19

Nyt on vuoden viiminen kauppareissu vissiin tehty. Ostin uudeksi uodeksi herkkuja. Saa nähä miten niiden syöminen onnistuu.

Tyttö lähti loppu vuodeksi mökille. Pelottaa olla yksin sh takii. Päässä nyt jo pyörii kaiken maailman ajatukset.

Ne mun kuvat ei onnistunu ☹️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.12.2016 klo 20:53

Ei menny ilta niin ku piti. Vessa on ollut kaverina. Täys nolla on mieli. Join sit vielä lonkeron. En ole paljoo ees kutonu. Huomenna pitäis keksii, millasia varsia alan seuraavaks tekee.

Mut yöllä alkaa nuorten mm:t.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.12.2016 klo 10:00

myöhään nukkumaanmeno ja aamulla heräsin suht ajoissa, tietää päiväunia sitten. Olen muutenkin sekaisin päivistä. Luulin jo että on torstai, mut onkin kuulemma tiistai.

Onneks eilinen ite aiheutettu kurkkukipu on poissa. Olen juonut vettä aika paljon. Katoin painonkin pitkästä aikaa, eikä se ollut kun kilon noussu. Luulin että olisin norsu.

En oo vielä niitä varsia aloittanut, tai niitä kolmansia. Miettisin, jos kokeilisin vaikka muurahaisen polkua siihen. En ole ikinä tehnyt. nyt on korkein aika harjoitella. Pitäisi noi huopuvat langat ottaa esiin ja alkaa noihin varsiin tehä alaosia.

Mut tälläistä täällä tällä kertaa...