Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.12.2016 klo 07:33

Mun on vaikea olla napostelematta, jos jotain hyvää on saatavilla. Pähkinöitä menee ohikulkiessa. Inhoan itsessäni tätä. Sama vähän kaiken kanssa.

Toivon sulle parempa ruokahalua!☺️❤️ Ja vähemän syyllisyyttä syömisestä!☺️❤️

Mä alan vähitellen tekemään käsitöitä, joita voi tehdä hiljaa, ettei naaapurit vielä herää.

Voimia sulle! Mä voisin vuorostaan tulla sun sohvalle istumaan!☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.12.2016 klo 09:41

Hei saloka
Minulla on ollut nyt marmelaadia pöydässä, sitä ennen lakua, vielä on tryffeliä ja suklaata
mutta täytyy jättää jotain jouluksikin.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.12.2016 klo 16:19

Kiitos JP. Tällä hetkellä tunnen va niin paljon syyllisyyttä ruokaa kohtaan. Tiedän että nyt on aika mennä ruokaa lämmittää, mut en pysty siihen. Eikä ole ees nälkäkään. Kauhulla ootan huomista ja koko vkl:a.

Jaana, mä en muista koska oisin karkkii viimeks syönyt. Kyl tossa yksi pikku pussi oli, mut ei isompaa. Nyt eilen ostin 3 levyy suklaata.

...
Yö meni painajaisissa taas ja sit heräsin 12.30 aikoihin lopulta. Olin aamusta hereillä ja yritin tyttöä kouluun, mut turhaan. Nukuttiin sit. Herätessäni huomasin ja muistin et tänään on to ja mulla vika ryhmä. No eipä tullu sinnekkään mentyy.
mä en tiä johtuuko nä ihme painajaiset mirtzasta. Vaikka otan sitä niin vähän, ni silti. Vielä en pelkää nukkua, ennemmin on aamusta hauskaa herätä ja muistella mitä kummiia hölmöjä unia taas on nähnyt.

Olen tänään siivoillut. Keränyt roskia, pessy koneellisen tiskiä ja pyykkiä. Pyykit on jopa kuivumassa jo. Huomenna taas jatkan siivoamista.

Katoin tossa, siskonpojansukat on jo kantapään kohdalla. Saa alkaa sitä muistelee ja tekemään. Sit onkin varsi ja lopetus. AJattelin jos tekisin kierretyn oikean resoriin. Noissa on aika paljon silmukoita, ni ei olis turhan isoja pojalle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.12.2016 klo 14:05

kantapäät tehty sukissa, mut nyt tuli takapakkii. Päätä särkee niin että ei oikein pysty silmii pitää auki. Mutta silti piti tänne tulla 🙂

yö oli taas yhtä valvomista. Miettisin jo, että kannattaako ees nukkuu. Siksi kai tä pää onkin kipeenä.

Siionnut en ole yhtään ja siitä tyttö mäkättäkin heti kun tuli koulusta. Rn viittinyt hänelle kertoo päästäni, mut joku hetki kerron sen.

Isä menee tai on tällä hetkellä silmälääkärissä. Pelottaa, mitä sille siellä sanotaan.

Mut joo... taidan mennä maate takasin...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.12.2016 klo 06:32

Hei, Saloka!😍

Siivoaminen mullakin on edessä. Kankaita on vain joka paikassa. Tekisi mieli tilata isompi erä tukimateriaalia. Se olisi ihan järkevää, mutta onko sen aika nyt?

Mutta siivoamisesta. Pyyhin äsken pölyt tauluhyllyiltä. Sitten kun hiljaisuus päättyy, järjestän makkarin. Ja imuroin myöhemmin. Lakanat ja pyyhkeet laitan pyörimän koneeseen jahka tuo sama hiljaisuus loppuu... Eilen vaihdoin lakanat. Mun aloitekyky siivoamisen suhteen on huono. Tarttisin sihen apua. Mietin siivouspäivän valitsemista. Ehkä se helpottaisi hommaa, kun joka viikko olisi varattu aika siivoamiselle.

Mikä sun vointi on tänään?

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.12.2016 klo 14:07

jp, mulla ei ole siivouspäivää ja siksi tä kämppä on tässä kunnnossa. EN ole tänäänkään siivonnu yhtään. Ei vaan jaksa.

Yöllä taas valvoin ja se verottaa päivästä jaksamista. Syönyt en ole kun suklaata ja se oli pahaa. Tyttö on kaupungissa ja sen jälkeen menee hiukaks aikaa kaverille. Tekisi mieli oksentaa, mut ei ole mitään oksennettavaa mahassa. Olen todella väsynyt.
Olen siskonpojan sukkia tänään hiukan neulonut. Varret enää. Niistä tulee aika hienot, sähkönsinistä ja puhtaan valkoista.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.12.2016 klo 07:34

Hei, Saloka!😍

Aloitat sukat ilmeisesti kärjistä? Sitä en ole vielä opetellut. Onko kantapään tekeminen jotenkin eriaista kuin, jos áloittasi varsista? Tuolla tavalla saisi langan hyödynnettyä sukkiin kokonaan, tarvitsematta arvailla varsissa, riittääkö lanka! Neulon tosin tätä nykyä sukkia niin vähhän, etten ole käynyt tuota opiskelamaan....

Miten isäsi voi?

Tilasin eilen käsityömateriaalia. Rahaa ei ehkä olisi ollut, mutta laskin tarvitsevani sitä.

Menen vielä nukkkumaan. Tosi uupunut olo. En ymmärrrä tätä!😐

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.12.2016 klo 19:27

Jardin Prive kirjoitti 18.12.2016 7:34

Hei, Saloka!😍

Aloitat sukat ilmeisesti kärjistä? Sitä en ole vielä opetellut. Onko kantapään tekeminen jotenkin eriaista kuin, jos áloittasi varsista? Tuolla tavalla saisi langan hyödynnettyä sukkiin kokonaan, tarvitsematta arvailla varsissa, riittääkö lanka! Neulon tosin tätä nykyä sukkia niin vähhän, etten ole käynyt tuota opiskelamaan....

Miten isäsi voi?

Tilasin eilen käsityömateriaalia. Rahaa ei ehkä olisi ollut, mutta laskin tarvitsevani sitä.

Menen vielä nukkkumaan. Tosi uupunut olo. En ymmärrrä tätä!😐

juu aloitan mä varpaasta, omalla ohjeella. Teen tiimalasikantapään. Kerran kokeilin normia, mut en osannut sitä "ajoittaa" oikein ja niistä sukista tuli miesten.
Isä voi taas ihan ok. Tyttö oli viime yönnä hänen kanssa. Silmälääkärin dg sulatamme nyt.

...
Olen taistellut koko päivän mahani kanssa. Mitään se ei hyväksy taas. Olo on aika heikko jo. Huomenna tarvii mennä tytön fysioon ja menemme ilmeisesti taksilla mun oloni vuoksi. Tiistaisen joudun ehkä peruu (hoitaja) ja keskiviikon (ptt). Jos sitten to pääsis isoon kauppaan ostaa jouluruuat ja käyttää senn lahjakortin.

Olen tänään siivonnut äitin kanssa täällä. On nyt sekin poissa.

Kutonut oon hiukan tänään. En varmaan jaksa enempää kutoa tänään. Olen aika väsy. Energiat nollassa mahan takii ja kun en uskalla paljoo syä huomisen takii. Huomenna uskallan sit syä ruuan taas.

oon miettiny eilen tätä mun suolistoo. Ne sanoo va et se on joku ärtynyt suoli juttu, mut miksi se tekee tälläisiä jaksoja että kun ei hyväksy mitään. Ihan ni kun suolistosairailla olisi akuutti. Tosin mulla se ei kestä kun 1 pvä -> joitakin kk. mut aina tämä laukaisee sen että lopetan tai ähennän syömisii, ettei sitä tavaraa tule. Tällä kertaa tämä on kestänyt kaiken kaikkiaan 9 päivää jo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.12.2016 klo 10:47

mä oon niin väsy ja heikko. yritän silti mennä tytön fysioon. Kaupassakin tarvis tänään käydä. Mahtaisko tyttö jaksaa mennä.

Tytön pitäisi kohta tulla kotiin koulusta.Oli aamutunnit koulussa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.12.2016 klo 16:07

maha ei ole vieläkään ok, joten peruin huomisen hoitajan. Aamulla huomasin että paino on tullu aika paljon alas. Ei siis ihme että olen väsynyt ja heikko. Söin tossa 4 viipaletta leipää, pakolla. Ei tee mieli syä mitään, kun tietää että ne menee läpi va. Päätäkin särkee taas.

Tytöllä meni hyvin. Hän alkaa tammikuussa käymään siellä fysiossa. Korvataan jotkut liikuntatunnit siellä. En tienytkään kuinka kovat kivut hänellä on. Meitä sanottiin iloisiksi äiti-tytär-pariksi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.12.2016 klo 17:30

Hei saloka
Nyt on joulu jo lähellä, ja sen jälkeen on uus vuosi. Meinaatkos juhlistaa näitä pyhiä?
Minä en taida paljoa viittiä laittaa jouluksi mitään...😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.12.2016 klo 08:55

saloka kirjoitti 19.12.2016 16:7

maha ei ole vieläkään ok, joten peruin huomisen hoitajan. Aamulla huomasin että paino on tullu aika paljon alas. Ei siis ihme että olen väsynyt ja heikko. Söin tossa 4 viipaletta leipää, pakolla. Ei tee mieli syä mitään, kun tietää että ne menee läpi va. Päätäkin särkee taas.

Tytöllä meni hyvin. Hän alkaa tammikuussa käymään siellä fysiossa. Korvataan jotkut liikuntatunnit siellä. En tienytkään kuinka kovat kivut hänellä on. Meitä sanottiin iloisiksi äiti-tytär-pariksi.

Hei, Saloka!😍

Miltä sinusta tuntui kuulla, että vaikutitte iloiselta äiti-tytär -parilta? Jouduitko "esittämään" vai oliko tuo aitoa sinua?

Onko vatsasi edelleen sekaisin? Mä sain eilen rampata vessassa lähes jatkuvasti aamun... Joudun taas etsimään sopivaa määrää vatsan toimintaa säätelevää lääkettä.

Voimia sinulle tähän päivään!🌻🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.12.2016 klo 15:37

Jardin Prive kirjoitti 20.12.2016 8:55

saloka kirjoitti 19.12.2016 16:7

Hei, Saloka!😍

Miltä sinusta tuntui kuulla, että vaikutitte iloiselta äiti-tytär -parilta? Jouduitko "esittämään" vai oliko tuo aitoa sinua?

Onko vatsasi edelleen sekaisin? Mä sain eilen rampata vessassa lähes jatkuvasti aamun... Joudun taas etsimään sopivaa määrää vatsan toimintaa säätelevää lääkettä.

Voimia sinulle tähän päivään!🌻🙂🌻

En esittänyt ollenkaan. Mulla on lämmin väälit tyttöön. Meidän perhe on erikoinen. Se on iso. Siihen kuuluu siskoni, vanhemmat ja me.
Kiukuttelee toi maha edelleen. Koitin nyt syä hernekeittoo (ei tosin olisi kannattanut, mut jotain on pakko). Eilen oksensin vaikka tyttö oli kotona. Tuli paljon helpompi ja vapaampi olo.

...
Sain siskonpojan sukat valmiiksi. Sain pääteltyy töitäni. Nyt ei ole enää kun vanhempien pöytäliina joka on jo 76x76 cm, noin. Vielä pitää lisää kerroksia tehä mahdollisimman paljon.

Tyttö toi ihmeen hyvän todistuksen tällä kertaa. Sanoin että mulle kelpaa. Monta kasia ja muutama 5-6. Liikuntakin oli 7, vaikka ei liikunnassa olekaann ollu.

Hoitaja soitti. Ei vissiin uskonut mun tekstarii, va soitti. Sano ettei tä ole tarttuvaa, mut inhottavaa. Koitamme alku vuonna uudelleen, jos saisin tämän rauhottuu. Alan olee aika heikossa kunnossa. Mitään ei oikee jaksa tehä ja koko ajan pitäisi jua ja jua. Olen teetä yrittänyt jua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.12.2016 klo 18:19

Lahjat oottaa paketointii. En ees tiä onko mulla paperiakaan. Toi pöytäliina on vielä kesken ja tulee vissiin olemaan läpi joulun.

Joulusta en tiä. Äitillä on eri näkemys kun mulla ja tytöllä. Saa nähä kumpaan kallistutaan sitten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2016 klo 10:16

sarjassamme omituisia unia... Olen opiskelija ja opiskelen kokiksi (olen oikeastaan jo hotelli-, ravintola- ja ruustalousalan käynyt). Saan sieltä poikakaverin jonka kanssa tarvii olla 24/7. Ollaan eri luokassa, mut väliajalla näemme. Asumme yhdessä kai. Tein jotain pataa, jota kaikki kehuivat.

Mun pankin tunnusluvut on kateissa. En tiä mistä vielä ettii sitä. Muistan mihin olisin pistänyt, mut ei se siellä enää ollu.

Olen väsynyt. Varmaan 10 kertaa heräsin viime yönnä. Aivastelen taas kiitettävästi ja on heikko olo. Jalan lihas nytkähtelee ikävästi. Menisin takasin nukkuu, mut toi pöytäliina oottaa tekijää ja ei oikee kehtaa lääkkeitä kovin myöhään ottaa. Jos nyt jois vaikka teetä ja menis kutimen ääreen ja laittais tallennuksen päälle.