Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.12.2016 klo 12:31

Jaana, meillä oli sellainen kissa että herätti isän aina heittämällä herätyskellon alas pöydältä tai sit narisuttamalla ovea. Mua se seuras ulkona ku hai laivaa ja jäi odottamaan kirjastoauton viereen että tulen kotiin taas. Kaipaan sitä kissaa, mut ei se ehtinyt olee meillä kun 5-6 kk. Tuli meille kummisetäni kuoltuu ja oli ilmeisesti jäänyt joskus auton alle tai sit hakattu. Ulkokissa se oli.

JP, sain mä vähän aikaa sit parin tunnin hereillä olon jälkeen unta. Silti voisin va nukkua.

Mun pitäisi netistä kattoo suolapussin ohje ja joskus alkaa ommella niitä. Ei millään jaksa ja nyt on vielä huono olo ku söin smoothien. tiedän miten saan tämän olon pois.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.12.2016 klo 08:00

Hei, Saloka!😍 Mihin tarkoitukseen suolapussit on?

Mä olen neulonut sukkia. Eilen purin pätkän pois, oli liian löysää, ja aloin neuloa uudelleen. Kirjoneuletta en ole tehnyt sen verran pitkään aikaan. Ja kun teen sukkia itselleni, pitäisi niiden mahtua vähän tukevampiin pohkeisiin.

Mulla on vakiosti vaikeuksia saada asioita loppuun, mutta noista sukista uskon, että ne valmistuukin. Himmelin tekoa nyt vielä mietin. Olisi kiva tehdä tai ainakin aloittaa, mutta saisinko sen valmiiksi?!

Oletko sanut syötyä? Milloin sulla on seuraava tapaaminen ravitsemusterapeutin kanssa?

Hyvää sunnuntain jatkoa!🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.12.2016 klo 19:58

Hei saloka.😍
Tänään alkoi satamaan lunta, voi kuin sataisi vielä vähän aikaa, ois ihanaa jos sais jouluksi kunnolla lunta, tuntuis ihan joululta.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.12.2016 klo 13:41

JP, mulla on muistaakseni ensi viikolla ravintoterppa. Taas ahdistaa mennä sinne. Osittain syön enemmän, mut se kun syön, ahdistaa. Nytkin hain kebabin mulle ja tytölle, alko alle puolessa välissä tökkii, mut sit vaan jatkoin ja jatkoin. Lopulta lopetin kesken. Älysin että tä menee ahminnan puolelle kota ja se sit johtaa toiseen ja jne. Haluan että toi pysyy sisällä.
Himmeliä en ole ikinä tehnykään. Se näyttää niin hauraalta ja vaikealta.
Kirjoneuletta en osaa sellai oikein tehä, teen liian kireetä siitä. Mut leikin värejen kanssa sit senkin eestä.

Jaana, kivaa että siellä on lunta, ehkä. Täällä eilen satoi kans lunta, mut nyt on musta maa. Liian lämmintä.

...
Tuli kaupassa käytyy ostamassa tytölle taas ruokaa. Itelleni en oikein ostanut muuta ku kevyt limpan. En osaa itelleni ostaa mitään kaupasta oikein. Mun pitäisi varmaan siihen saada jotain tukee tai semmoista, tosin en tiä mitä ees ostaisin sit.

Eilen aamupäivä oli yhtä tuskaa. Maha päätti ettei hän jotain hyväksynyt ja sain vessarallia vetästä klo 14 asti. Sit helpotti. Alko loppupuolella jo olee sellainen olo, että pidetään seinästä kiinni. En sit tiä mikä kumma häiriö mahassa oli.

Eilen sain idean. Tekemäni pöytäliinan, jos annan sen vanhemmille. SIt mitä muuta, jos menisin kauppaan ja ostaisin ruokaa heille. Mut sit aloin miettii, mitä äiti siitä ajattelee. Mut niille on ni turhan vaikeeta ostaa tai tehdä mitään. Mä en jaksa alkaa alusvaatteita ostaa...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.12.2016 klo 10:27

Hei saloka.
Kaupoissa myydään kivoja joulukoreja, ja ainahan voisi ostaa suklaata.
Kiva kuulla sinusta. Se lumi joka satoi muuttui jääksi, ja siinä sitä liukastelee helposti.
Ajattelin lukea kaikki omat Victoria Holtin kirjat kertaalleen uudestaan niitä on aika paljon
joten odottelen tässä kevättä. Ulkona paistaa aurinko.☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.12.2016 klo 11:26

tyttö päätti eilen lähtee yöksi kaverilleen. Ite olin sit yön yksin. Alku östä sekoilin täällä, mut muuten kaikki meni ihan hyvin.

TÄnään ei ole mitään erikoista tekemistä. Kotitöitä pitäisi tehä, mut kehtaako niitä tänään just tehä. Astioita tossa hiukan koneesta tyhjensin samalla kun vesi lämpeni.

Eilen olin kaupooilla siskon ja äitin kanssa. Rahaa paloi taas enemmän ja vähemmän ja laskuja ei ole ees maksettu vielä.

Masentaa...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.12.2016 klo 15:42

Hei saloka.
Oletko ostanut joululahjoja?☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.12.2016 klo 19:35

Moi Jaana. Ostin mä äitille housut, muita lahjoja en ole ostanut enkä sellai tehnykään. Tossa yritän vanhemmille tehdä pöytäliinaa, mut en tiä koska ehtii valmistua.

...
Tyttö oli tosi huonona aamusta, joten ei menny kouluun. Oli oikeastaan eilen illasta asti ollut. Mulla on huono päivä. Kipua ja huonoo oloa, väsymystä kun sain unesta kiinni 2 aikoihin. Ei ole kiinnostanut puhua kenenkään kanssa. Äiti soitti ja ihmetteli kun ei musta o kuulunut mitään. Olen vaan halunnut olla.

Huomenna pitäisi jaksaa ryhmään mennä. Otan ton liinantekeleen mukaan, ja toivon että saisin sitä eteenpäin. Se alkaa olee aika iso jo, joten kerroksen tekemiseen menee aikaa. Teen sitä niin kauan kun toi lanka riittää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.12.2016 klo 09:07

Hei, Saloka!😍 Teet monenlaisia käsitöitä. Tuosta liinan tekemisestä en vielä ollut kuullukaan... Mulla on täällä sairaalassa mukana neulottavan palapeiton langat ja puikot. Olen ollut osastoilla, joissa ne on olleet kiellettyjä. Täällä on kai sitten parempi-kuntoista porukkaa.

Jaksoitko mennä ryhmään tänään?

Mua ahdistaa. Voimia sinulle!☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.12.2016 klo 16:58

JP. ehkä suljetulla ne puikot onkin kielletty. Mut täällä ainakin avopuolella saa olla. Kuntoutusosastolla oikeen kehotettiin jotain tekemään.

Menin ryhmään, vaikka olo oli heikko ja olin kipuinen. Inhoan olla nainen aina jossain vaiheessa kuusta 😉. Mut kotiin kun tulin, ni panadolia naamaan vaan ja taas mennään jotenkuten eteenpäin.

Eilen sain 12 aikoihin jo unesta kii, ilman lääkettä. Olin kyl aika väsynyt. Saa nähä miten tänä yönnä menee.

Huomenna soittaa mun ja sit tytön lääkäri. Mun soittaa ja kysyy miten lääkkeen kanssa menee. Joudun hänelle sanoo että oon edelleen väsynyt ja jaksamaton. Jotain jaksan tehä, mut siihen jää. Tiskikoneenkin täytin 3-4 vaiheessa. En vaan tiä mikä tämän aiheuttaa. Onko mulla joku lääke semmoinen, vai olenko mä vaan aina syksyisin ja talvisiin niin masentunut, etten jaksa enää. Tosin toi tytön tilannekkin masentaa, kun en osaa auttaa. Hänellä menee koulu ihan pipariksi.
Tytön lääkäri soittaa ja kysyy onko pronaxeni tehonnut, ei ole. Saa nähä mikä seuraava askel. Joutuuko tyttö koko loppu elämänsä kärsii tästä.

Kotimatkalla kävin kaupassa ostamassa tytön toivomia torttutaikinoita ja piparitaikinan. Saa nähä koska tänään hän torttuja alkaa tekee.

Syömiset meni pois raiteilta. Juna menee eteenpäin, mut raiteet on jossain ihan muualla kun junan alla. Olen taas lähtöpisteessä vissiin. et mä oon tyhmä...😭

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.12.2016 klo 18:21

Moi saloka
Olin porvoossa retkellä koko päivän.
Kiva että viittit tehdä käsitöitä.☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.12.2016 klo 12:35

Jaana. Kiitos kun jaksat kirjoittaa kuulumisiasi. Mä en ole Porvoossa ikinä käynyt. Siellä on varmaan kaunista.

...
Bling siellä bling täällä. Taas kuuluu ihme ääntä pään sisällä. On jo muutaman päivän kuulunut ja alan hermostuu. Joka kerta tutkin puhelinta, olisiko se. Hitto, mä tänään tilaan uuden puhelimen ja yritän sillä päästä eroon tosta äänestä. Aamulla kuulin ovikellonkin äänen. En jaksanut nostaa päätäni mennääkseni tarkistamaan. Mun päänsisäinen elämä on ihan sekaisin. Alkaa se uni pelottaa, se missä sekosin ihan täysin.

Menen ehkä tänään suihkuun. Viime kerrasta on aikaa. Itsehoitaminen on jäänyt retuperälle.

Ootan edelleen lääkäreiden soittoo. Miksi mun täytyy koko ajan päivystää.

Tyttö tulee kaverinsa kanssa leipoo 2kg joulutorttuja. Saa hetken sit niitä syä.

Olo on väsynyt. Olen yöllä vaihtanut sängyn päätyä, nukkunut kun peppi pitkätossu.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.12.2016 klo 17:57

Hei saloka
Kävin juuri saunassa, kuin minulla on perjantaisin saunavuoro.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.12.2016 klo 19:30

Hei, Saloka!😍😍

On munkin Porvoossa käynnistä aikaa. Muistan sieltä vain jotain...

Suihkuunkin pitäisi mennä. Menen ehkä aamusta, kunhan herään.

Ilmoittauduin tänään Työväenopiston kursseille. Ihan kaikille, mille ilmoittauduin en mene; pitää siis vielä harkita muutaman kurssin väliltä. Mutta olen ihan tyytyväinen siihen, miten sain kursseille ilmoittauduttua. Perun sitten jonkin kurssin, niiin paikka vapautuuu jonossa olevalle.

Mulla taitaa olla jotain bulimian tapaista. Ei ehkä selkeää bulimiaa, mutta jotain sen kaltaista kuitenkin. Tunnen taas syöneeni liikaa. Yritän selvitä olosta syömällä jotain terveellistä eli hedelmän.

Voimia sinulle☺️❤️☺️ Miten lääkärien soitot sujui?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.12.2016 klo 22:21

tuli tilattua taas parit puhelimet. Siinä on meidän lahjat sitten. Onneksi osamaksulla sain ne ja erät on aika pienet.

Olen tänään syöny niin paljon joulutorttuja että pahaa tekee. Alko alamaha kramppaamaan oikein. Sit join mehua päälle ja se tuntuu puskevan ylös koko ajan.

huomenna pitää leipoo pipareita, tyttö otti taikinan sulaamaan jo.

Sain 2det lapaset valmiiksi. Huomenna yritän noi heijastinlapaset saada valmiiksi ja sit päätellä kaikki.