Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.10.2016 klo 08:11

Hei saloka.
Eilen olin vanhempieni haudalla veljeni ja hänen vaimonsa kanssa, hakivat minut kotoa,
ja toivat takaisin, tarjosin kahvit. Oli ihan mukavaa tavata pitkästä aikaa heitä, vaikka
semmoisissa merkeissä. Heillä riittää tekemistä.
Itse en saa mitään aikaiseksi, en yritä edes.🤨
Tänään pitäisi mennä ensin aamiaiselle ja ruuanhakuun, ja myöhemmin kuntosalille.
Enpä tiedä miten käy kuntosalin kanssa. Hyvää jatkoa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.10.2016 klo 13:41

Jaana.Mä en ole pitkään aikaa haudoilla käynnyt. Mä olen ollut monessa hautajaisissa, mut ne kaikki haudat on 70-80 km päässä.

...
Mieli maassa. Ei tahtois ollenkaan olla ylhäällä. Haluaisin va nukkuu. TYtöllä taas vaikea aamu ja joutu jäämään kotiin.
Joku nainen soitti ja mulla on parin vko päästä menossa sinne. Ei yhtään huvittais.

Huomenna pitäisi sille lääkärille soittaa. Jotenkin tuntuu että olen syömisen kanssa paremmassa kunnossa, vaikka en syö sen enempää mitä ennen (eilen 2 reissumiestä). pelottaa soittaa sille.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.10.2016 klo 16:16

Hei saloka.
Kuin soitat lääkärillesi, älä salaa mitään(paria reissumiestä)tärkeää, ja puhu rehellisesti.
Vaikka tunnet nyt olevasi paremmassa kunnossa kuin viime viikolla, kerro hänelle sekin.
Minulla on armoton nuha, mietin olenko tullut allergiseksi kissalleni, vai mistä tämä johtuu.
Kissani on paras kaverini, sillä on aina aikaa minulle. En haluaisi tulla siihen että joutuisin
luopumaan kissastani.☺️❤️☺️
Minä en sitten mennytkään tänään enää kuntosalille, soitin ja peruutin kyydin.
Ens´viikolla on uus´mahis, ehkä se on parempi noin. Hyvää jatkoa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.10.2016 klo 13:57

Jaana, jätin aamusta lääkärille soittopyynnön, mut ei ole vielä soittanut.
Ahdistaa kun huomasin että tytöllä olisi ollu aamusta hammaslääkäri ja unohin sen. En nyt tiä mitä siitä seuraa.
Harmi että oot nuhassa. Nyt on tosin niin paljon kaikkea liikkeellä, että voi olla flunssaakin. Seuraa tilannetta. TIedän millaista on, kun joutuu rakkaasta lemmikistä luopuu. Meillä lähti koira viimeks v. 12 taivaaseen kun oli iso syöpäkasvain mahassa. Sitä ennen kissoja ja kaloja.

..
tyttö haluasi tänään hernekeittoo, joten saamansa pitää. Pitää toi jauheliha pakastaa kaapista. Huomenna voisi keittää noi kukka-ja parsakaalit ja laittaa loput porkkanat sekaan. Pakastaa se sit tulevaisuutta varten.

Nyt tiedän miksi mun olo on ehkä parempi. Mun maha on reissumiehistä normaalimpi ja näin energia ehtii imeytyy. TOsin tänään on ollut sellainen aamu, etten olisi herännyt ollenkaan. Jankutin itelleni että on pakko nousta ja alkaa jotain muutakin ku nukkua.

Jään oottelee sen lääkärin soittoo, jos vaikka ottais kantaa tähän syömiseen...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.10.2016 klo 14:52

Hei saloka.
Soittiko lääkäri?

Mietin tänään että lähtisinkö ulos kahville, mutta en sitten saanutkaan lähdettyä.
Söin kotlereita ja ranskanperunoita. Nyt pitäisi keittää kahvit, ja syödä leipää.
Avasin radion ja laitoin kahvinkeittimen päälle. Hyvät jatkot.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.10.2016 klo 18:01

Jaana, just soitti. puhuttiin asioista ja siitä mikä mättää. Hän ehotti urheilujuoman ostamista ja nyt mietin, mikä olisi juomisen makuista. Puhui se jotain tipastakin. kerroin tai vastasin hänelle siitä miksi näin, miksi en syö. tä on ni vaikeaa tässä kirjoittaa. Tuntuu että mua pidetään valehtelijana ja itsekeskeisenä paskana. Kumminkin, lääkäri vissiin soittaa tai puhuu hoitajan kanssa musta ja mä kuulen varmaan loppu viikosta mitä he ovat mieltä. Ahdistaa...

...
Yritän juissia hörppiä aina välillä, etten joudu tipalle. Se va tekee pahaa. tulee tunne että puskee ylös. Samaa tekee kaikki juotava tällä hetkellä, jopa vesi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.10.2016 klo 09:25

oon väsynyt, kiukkuinen ja kaikkea silt väliltä. Mulla on sellainen ptt että joka ei ymmärrä. Hänen pitäisi tietää että oon huonossa kunnossa, mut silti hän käskee mun menee vesijuoksee ja nyt vesijumppaan. Hyvä kun suoriudun päivän tehtävistä kunnialla. Nytkin keittiön siivouksessa meinas taju lähtee. voimat on ihan fiinaalissa ja haluaisin va nukkuu. En jaksa taistella tytön koulun kanssa enää sekunttiakaan. Ehkä mun tarvii mennä nukkumaan takas. Miettii sitten uudelleen päivää. Ne penteleen kaalit ja porkkanat pitäisi keittää. Miksi mä oon näin paska?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.10.2016 klo 10:17

Hei saloka
Olen huomannut että kuin on kamala nälkä ei juominen auta, oksettaa, ehkä sinulla on samanlaista siinä suhteessa.🌻🙂🌻
Koeta syödä jotain, ja juo sitten päälle.🌻🙂🌻
Hyvää jatkoa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.10.2016 klo 15:52

Jaana, Mulla ei ole enää nälkää. En ees muista koska olisin tuntenut nälän tunnetta. Jano on aina välillä. Toi että söisin ja joisin sen jälkeen, ei oikein auta. Mulla vaan tökkii nyt kaikki. Ja kun tökkii, ni sit on maha ihan sekaisin, eli tulee nesteet ja syömiset pois. omituinen sekamelska.

...
kävin pitkästä aikaa ryhmässä tänään. Et mua ärsytti se lässytys hoitajalta että, kiva että tulit ym. Olis vaan reagoinut et heippa ja jättänyt asian siihen, eikä ainakaan lässyttänyt. Jaksoin jonkun verran kaulahuivii neuloo.

Huomenna olisi tarkoitus mennä isoon kauppaan 😯🗯️ . pitää postissa käydä ja hakemassa pakkaseen ruokaa. Sit tulla kotiin pesee pyykkiä ja keittää noi kukka- ja parsakaalit. Plää. heikottaa jo pelkkä ajatus.

Mulla on pää aika tyhjä. en ole tänään vielä syöny mitään. Olen juonut vettä va. Lämmitin teetä ja yritän sitä hörppiä. Kohta voisi tehä reissumiehen ja syä sen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.10.2016 klo 17:36

Vieläkö olet vihainen, kiukkuinen ja väsynyt?
Oletko muistanut syödä, juoda ja nukkua?
Kenelle oikein kirjoitan?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 18:49

Kävin saunassa, se teki hyvää.
Tänään tulee illalla avalta leffa Hiljaiset sillat, ajattelin katsoa sen. En enää katso paljon
TVtä, mutta olen alkanut laittamaan radion päälle aina välillä, kuin kaipaan jotain ääntä
elämääni, eikä TVstä tule mitään minua kiinnostavaa ohjelmaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.10.2016 klo 19:11

jaana6 kirjoitti 20.10.2016 17:36

Vieläkö olet vihainen, kiukkuinen ja väsynyt?
Oletko muistanut syödä, juoda ja nukkua?
Kenelle oikein kirjoitan?

Jaana, väsynyt olen päivästä. Ollut tosi raskas päivä tällä kertaa. Kiukku ja viha on hiukan laantunut, kun ei ole tarvinut paljoo ihmisten kanssa olla tekemisissä.
Nukun ihan hyvin, sen minkä saan. Mullahan on klo 7 herätys melkein joka aamu ja pääsen nukkumaan vasta joskus 22-23 aikoihin. Juoda yritän mahdollisimman paljon, mut tuntuu etten tarpeeksi. Syödä pystyn va yhden leivän. TÄnään päätin syä loput nakit, mut voi hirvee minkä olon sain itelleni. Vieläkin on huono olo. EN sit tiä onko tä henkistä vai fyysistä.
Mitä tarkoitat tolla, kenelle kirjoitat?

.-.-.-.-
tyttö tuli taas koulusta kesken kaiken, kovissa kivuissa. Oli yritetty koulussa jo lääkitä, mut kotiin oli pakko tulla maate. Sit kun kivut hiukan hellitti, hän nukahti. Nyt hän jo on parempi ja maalailee tuolla huoneessaan.

Olin tänään aamupäivällä siellä isossa kaupassa. Tuli hiukan ostetttuu sitä ja tätä ja jätettyy ostamatta sitä ja tätä. Postissakin kävin ja sain yhen kivan uuden keittiölaitteen.

Kotona pesin 2 koneellista pyykkiä ja keitin kasvissosetta. Pitääkin muistaa se pakastaa tänään vielä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.10.2016 klo 19:13

Peukku reissumiehelle! 🙂👍 Miten kauppareissulla meni?

Mä kans olen välillä ärsyyntynyt siihen että ihmiset tuntuu käyttäytyvän tekopirteästi tai liian imelästi. Kai ne hyvää kumminkin tarkottaa, mut jos oma mieliala/ajatukset on liian kaukana pirteilijästä, sitä on vaikea ottaa tosissaan tai ilahtua. Luuletko että sun olis helpompo käydä siellä ryhmässä, jos siitä ei tehtäisi numeroa?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2016 klo 12:48

yli 12 tuntia tuli unta palloon, kerran heräämisellä. Vieläkin voisi nukkuu. Ehkä tämä väsymys menee päivän mittaan pois.

Mitä sitä tekis tänään. Hmm... en oikee tiä. Ulos ei viitti mennä, kun ni masentava ilma.
Pitäisikö kokeilla tehä niitä suolatyynyjä, vaikka mulla ei ole vielä suolaa.

Laskuja pitäisi maksaa. Niitä pitää joka halvatun kk maksaa. Miksi?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.10.2016 klo 15:13

Hei saloka.
Kirjoitan sinulle. Toivottavasti sait laskut maksettua, ja tyttösi voi jo paremmin. En tiennyt,
että olet niin ylityöllistetty. Oletko muuten vielä yksinhuoltaja? Joko voit syödä muuta kuin
hedelmiä? Ja miten saat aikasi riittämään kaikkeen?
Minulla on tänään pyykkipäivä, pitää petä pyykit ja kissani oksentamat matot, en varmaan
jaksa kaikkea tänään, mutta onhan se päivä huomennakin. Hyvää jatkoa.