Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.09.2016 klo 15:22

Hei, Saloka!☺️❤️☺️ Mua masentaa. Haluaisin lopettaa kaiken syömisen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.09.2016 klo 18:14

söin ja sain itteni ni huonoon kuntoon et makaan va. ei jaksa tehä mitään. kädet painaa miljoonan. silmät mmenee väkisin kiinni, mut taistelen vastaan. en sitsyö enää tänään mitään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.09.2016 klo 18:39

Mä oksensin kahteen otteesen. Ei tee mieli enää syödä mitään. Mua väsyttää ihan hillittömästi. Nukuin päiväunet. Menen varmaan nukkuman jo ennen kahdeksaa. Ja sitten herään puoliltaöin...😞

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.09.2016 klo 09:56

JP ☺️❤️☺️, älä lopeta syömmistä. Siitä tulee tosi huono olla.

---
mulla ei oikee ajatus kulje. Olen koko yön melkein valvonut, vaikka otin 22 jälkeen tenoxin. Ensi yönnä tuplaan sen annoksen ja jollen hemmetti nuku, ni sit en kerro mitä suunnittelen.

Laitoin elokuvan pyörii. Eilen alkaneet menkat tekee häijyä oloa taas. On nälkä, mut ei ole nälkä. Eilen en syönyt melkein mitään. Ei tehnyt mieli. Yritin jua, etten saa kramppii taas.

En jaksa mennä ryhmäänkään. Mietin mitä syyksi sanon. Mahtaako totuus kelvata. En jaksa tarttua puikkoihin. En jaksa istua, en jaksa olla sosiaallinen. Mulla on huono olla.

Tyttö lähtee mökille tänään. Saan su asti olla ihan rauhassa. Katon varmaan tallennuksia va.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.09.2016 klo 07:50

tänään olisi siivous päivä. Ei yhtään nappaa. ei yhtään jaksa. IM jututu nosti päätä taas. Yö meni aavistuksen paremmin, mut ei hyvin. Ne herämiset ja uneen saaminen ja nyt aamulla aikaisin heräminen. EIlen illalla vasenta rintaa sattu ihan järkyttävästi. Pelästyin, mut sit aloin ajattelee että pakko on hengittää vaikka sattuu. Sit muutamien minuuttien päästä se helpotti.

hiukset on harjaamatta. Suihkussa käymättä. Kaikki taas junnaa. HALUAN NUKKUU:...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.09.2016 klo 16:50

Mulla(kin) on yöt kehnoja. Nukuin tuossa iltapäivästä päikkärit. Oli pakko mennä sänkyyn, kun nukahtelin istualleni lukiessa. Vähän inhimillisempi olo nyt, vaikka paleltaa.

Söin iltaruoan ja oksensin sen pois. Söin liikaa. Päivän kalorit ylittyi - liikaa. Nyt väsyttää taas. Mieli on paha.

Voimia sinulle! Meidän tilanne sun kanssa on niin monella tapaa sama...☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.09.2016 klo 09:52

JP ☺️❤️☺️

Pitkästä aikaa yö oli suht inhimillinen, vaikka heräilinkin. Olen hiukan enemmän pirteämpi, mitä ennen olen ollut.

Paino on taas laskenut 700 g. Söin eilen illalla vielä kaupan hampurilaisen. Ei se mitään herkkuu ollut, mut jotain oli pakko syä. Tänään syön ruuan taas (ainakin yritän) ja sit illalla jos nälkä, ni "rahkaa" ja pilttii. MÄ syön liian vähän ja siksi kunto on huono ja oon jaksamaton. Olen noidankehässä.

Huomenna olis taas ryhmä. Mietin, soittaisko lääkärille tai ei. jos soittaa, ni sit tarvii olla ryhmästä pois. TOsin lääkäri käski soittaa heti jollei tenoxit auta. En ole noiden 2 yöhön jälkeen niitä ottanut, maha on paljon parempi. Tosin en taho mitään kokeilua tähän taas. Haluaisin mennä rauhottuu osastolle, mut lääkäri ei pistä mua sinne. Olinhan siellä jo melkein vuoden ja olen nyt ollut kotona peräti 5 kk.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.09.2016 klo 09:03

jouduin peruu ryhmän taas. Niin epämukava olo alakerrassa ja sitten on heikko olokin. Paino eilisestä tippunut kilon, vissiin. Vedän niin äärirajoilla tällä hetkellä, että ei tosikaan. En osaa lopettaa enää. yöt oon saanut jotenkuten nukuttuu. Aamulla oon tosin tosi väsy.

Yritin soittaa lääkärille, mut soittoaikaa ei ollu tänään. Huomenna peruun hoitajan, kun tyttö tahtoo olla mun kans. Ei pahemmin kiinnosta mennäkään hoitajalle. En jaksa istuu siellä ja esittää jotain, mikä ei ole totta.

haluaisin vaan nukkumaan...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.09.2016 klo 17:22

ystävä uhkas viä mut päivystykseen, mut kieltäydyin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2016 klo 10:20

pitäis tässä tunnin sisällä laittaa itteni kuntoon ja olla linja-autossa, käydä apteekissa ennen ryhmää. Onneksi rahaa on hiukan tullu, sain sähkölaskun maksettuu.

Olen huomannut että aamulääkkeet saa huonon olon ja mahan kipeeksi, niin tänäänkin. Onneksi otin jo ennen 8 lääkkeet, ni nyt on suht ok olla, mitä nyt heikottaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2016 klo 17:41

puhuin tytön kanssa mun menosta päivystykseen. Hän kysy, miksi. En osannut oikee siihen kertoo mitään muuta kun että hänessä ei ole vikaa. Sit hän murehti sitä, et kuka hänelle nyt keksii sit ostaa (olen ostellut joka kerta kun meen kauppaan), sanoin että voin aina lomilla ostaa, jos rahaa. Tiedän että jos päikkyyn meen, ni kotiin en ehkä 80 % tule.

tuli haettuu lisää lääkettä. Illalla koitan tota truxalia. Ne muuten pillerit näyttää ihan suklaanapeilta ja kun näytin tytölle, sen silmät kiilsi. Onneks tyttö ei ole ikinä lääkkeihimme (mun ja vanhempien) menny. Se tyttö on niin lääkevastainen.
Mua vaan pelottaa, kun otan muutenkin jo 2 erii masennuslääkettä ja sit vielä tätä lisäksi, millainen tsombi huomenna herää klo 7. Onneks huomenna ei ole menoa, mut kotitöitä pitäisi taas tehä. Plääh...

Kävin siellä ryhmässä. Olin ekana tuntia liian aikaisin, mut ei se mua haitannut. Sit kun yritin tehä kässäjuttuja, en vaan jaksanut tehä kun hetken ja pitkä tauko ja taas hetken. Kyl se 3 tuntia siinä menikin sit.

Alan huolestuu kropan terveydestä. Pissaa ei oikee tuu tänään. Olen juonut liian vähän siihen nähden että ripuloin monta kertaa päivässä.

TÄnään ostin kokeeks perunalimppuu. Katotaan, jaksanko purra ja niellä sitä. Ostin makkaraa päälle vielä. Alkaa toi "rahka"- piltti tökkii jo ja muutenkin eilen huomasin et joko laitoin liikaa lesettä siihen, tai sit en vaan jaksa enää senkään verta kiinteetä syä. Pitääkin leipä laittaa pieneksi paloiksi ja yrittää niitä sitten syä.

TÄnään tarvii laittaa äitille viestii ja kertoo ja kysyy, saako tyttö mennä ensi viikolla sinne, jos mä uskallan mennä päikkyyn. Äiti alkaa kuitenkin tilittää ja sanoo et keitä perunaa ja syö. Eilenkin kaupassa ehotti leipää ja jne, mut kieltäytysin jopa munkista (joka viimeksi tökki jo pahasti). Kerroin va et on sitä ja tätä ja tota. Jotenkin tuntuu että äiti hiukan jo aavistaa.

Aamulla katoin mahaani. Se on ihan epämuodostunut. Vino ja jne. Kaipa se korjaantuu joskus ja menee tasaiseksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.09.2016 klo 16:40

tyttö kysy, miksi en syö. Mitä voin hänelle kertoo. En syö, kun en jaksa purra? EN syö, kun en jaksa niellä sitä? En syö, kun oon tyhmä? Jne...

Tyttö heitti ketsupit peittonsa ja tyynynsä päälle ja piti kone laittaa päälle. Onni on oma pesukone.

Käytiin tytön kanssa lääkärissä, taas. EI mitään erikoista. Labraan ja buranaa va. Tyttö tressas ja jännitti päänsä kipeeksi.

Eilinen juomisen ongelma, on hiukan helpottanut. TÄnään olen jo ½ litraa juonut mehuu. Ei se erikoisen hyvää ollu, mut oli kumminkin nestettä. Pitäis mennä leipää tekee ja ehkä sitä rahkasysteemiä, ettei se mee pilalle jääkaapissa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.09.2016 klo 18:28

Sä oot vissiin pystynyt olemaan oksentamatta, et ole ainakaan tainnut mainita asiasta. Mä oon puolestani oksentanut tänään jo kahdesti. Eihän se terveellistä ole, mutta kun en kestä sitä määrää ja laatua, minkä olen syönyt. Nyt on helpottunut olo. Ja vähän syyllinen ja häpeinen... Aikuinen ja oireilee syömiselläänkin...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.09.2016 klo 13:14

JP, juu olen ollut oksentamatta suurimman osan aikaa. Syön niin vähän että en ehkä pystyisikään oksentamaan.

..
Yö meni taas päin mäkee. EI auta toi lääke nukahtamiseen eikä uneen näköjään. Se edellinen yö oli jotain feikkii. Olen sit maannu sängyssä ja torkahdellut aina hetkeks. Kolmen aikoihin alko ulkoo kuuluu järkyttäviä paukkumisii. Parvekkeen ikkunasta näin että vähän matkan päässä on joku tulipalo. Myöhemmin sain selville että siel on joku teollisuushalli tulessa ja aamulla selvis että linja-autoja paloi. Se pauke oli ihan järkyttävä.

tyttö on koulussa. olivat kävelleet koululta kaupunkiin. Saa nähä kuinka kipee hän on illalla ja huomenna.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.09.2016 klo 11:35

alkuyö oli taas kamalaa, kun ootti sitä unta kauan. Lopulta sain sit joskus unesta ki. EN ees tiä kelloa kuinka paljon se oli.

OIkea käsi sattuu vieläkin. Hiukan vasen sormetkin. silti yritän käsitöitä tossa kohta tekee.

mietin koko ajan sitä lääkärin soittoa, millä saan sen päähän että tä on menny jo liian pitkälle. Aamulla tai tossa tunti sitten, piti nousta 2 kertaa. Ekana olisin pyörtynyt. Pitää niin hiton varovasti liikkuu.

Eilen söin hiukan enemmän (kai). Paino pomppas ylös ja mun mieli alas. Sit aloin toruu itteäni, miksi en oksentanut eilen. Ihan sairasta tä mun ajattelu jo.

Tyttö oli yön kaverillaan. Kohta pitää hänet soittaa kotiin tekee läksyi.