Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.09.2016 klo 15:28

Kohta täälläkin tullaa sanomaan että mun täytyy poistuu ja olla itsekseni ongelmieni kanssa, että kukaan ei jaksa lukee näitä mun päivityksiä ja että niitä tulee liian usein ja ne on liian ahdistavia, koska mä en hae apua itelleni.
Siis näin mulle sanottiin yhdessä facen ryhmässä.
Olen siis yksin omieni asioitteni kanssa. Pidän mölyt mahassani. Kärsin yksin ja verisesti. En jaa tuolla ryhmässä enää mitään.

Tein n. 2 litraa luumuhilloa. En nyt tiä, mitä siitäkin tuli. En osannut sitäkään tehä.

Ruoka on uunissa. Iski pelko, että se onkin "saastunut". Että tuun kipeeksi siitä, enkä uskalla sitä syä. Painin sen ajatuksen kanssa, että syön tai en syö.

Eilen söin va paketillisen lauantaimakkaraa, joka oli kevyttä. Ei järin hyin taas mee, näköjään.

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 04.09.2016 klo 15:14

Ei sulle kukaan tuu sanomaan, että mee pois saloka. En ole lukenut sun ketjua, kun sieltä täältä. Mä olen ymmärtänyt, että sulla on syömishäiriö? Syöt liian vähän. Et pidä itsestäsi huolta. Olenko mä ymmärtänyt oikein?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.09.2016 klo 07:33

Hei, Saloka! Mä ainakin haluan lukea, mitä sulle kuuluu. Ollaan sillai samassa tilanteessa. Ja vaikkei oltaisikaan... Kirjoita siis!🙂👍 Kukin lukee niita viestejä kuin haluaa.

Saitko syötyä ruokaasi, josta viestissäsi mainitsit?

Mä herkuttelin - ei olisi pitänyt - eilen synttäreillä. Muta kun olin kylässsä, ei tullut mieleenkään oksentaa. Vieläkö sulla on oksentamista?

Voimia päivääsi!🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.09.2016 klo 11:12

Kiitos Pompula ja JP.
juu mulla on määrittelemätön syömishäiriö, ollut jo kauan. Epäilen että se kulkee masennuksen kanssa käsi kädessä. Kun oon huonona, oireilen syömisen kanssa.
Olen 2 päivää syönyt sitä perunavuokaa. TÄnään laitan pakkaseen sitä, sen lopun. En mä paljoo syö ja sen näkee siitä että paino on alkanut laaskee. Laskeeko se zyprexan lopetuksesta tai syömisestä, tai sit molemmista. Syön tällä hetkellä va kerran päivässä, mahdollisimman vähän. Eilen otin pari näkkärii ennen nukkumista vielä.

Eilen olin ystävän kanssa kaupoilla. Kamalasti tuli taas ostettuu kaikkee, mut mä kans tarvitsin niitä.

Tänään sisko ja äiti tulee ainakin kylään. Mun pitäisi hiukan siivota täällä, mut ei nappaa yhtään. Petin sain pedattuu ja tota sängyn edustaa siivottuu. Oloh. pöytä olisi seuraava etappi. Tiskitkin pitäisi koneeseen laittaa ja kone päälle.

TÄnään lääkäri soittaa. Pelottaa. Tosin ei se kysy kun lääkityksestä. Ei sitä kiinnosta ehkä muu vointi. Ensi viikolla on sossu. Mitä mä siellä sanon. JOs meen yksin, ni voin olla rehellisempi. Tosin pelkään sit siitä että se rehellisyys vaikuttaa mun äitiyteen.

Mun nyt tarvii mennä siivoo...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.09.2016 klo 13:11

JP, unohin sulle vastata. juu oksennan mä vielä, jos oon yksin. mut harvoin. säännöstelen ruuassa.

...
nyt on oloh. edustuskunnossa ja kerran ollu apk päällä. roskat pitää viä, mut taidan tyttöä pyytää siihen duuniin. eteisestä kengät laittaa pois myös.

olen tosi väsy. yritän kai liian kovin.

Tyttö saa iloisia uutisii. Hänen häiriömerkintä on wilmasta lähtenyt. HEillä on 3 saman nimistä oppilasta ja TAAS oli sekoitettu. Ei ole ensimmäinen kerta. MIksi ne laittaa tollai. On siellä kuulemma pojissakin saman nimisiä. EIkö ne osaa erottaa?

EN juo ennen iltaa enää teetä. Väsyn ja heikottaa sen jälkeen.Otin mehupullon.

Mitähn tekisi ptt:n kanssa huomenna. Onko ideoita? Kaupassa voisi ehkä käydä.

Tänään tarvii maksaa siskolle velka. Olen 20 e velkaa hänelle. Sit tyttö tilasi häneltä jotain, joten tulee lisää velkaa, mut onneks se ei ole sellai päivälleen maksettava. TÄhänkin pyysin 7. pvä maksuaikaa.

Pitäisi siskonpojalle ne lapaset tehä. Peukku ja päätteleminen puuttuu. Mahanko saada 3:ssa päivässä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.09.2016 klo 02:50

vierailu sujui hyvin. Äiti toi tarjottavaa ja kaikki oli ilmeisesti tyytyväisii. Mä sain säkin wc ja talouspaperia, jotain pesuaineitakin melkein kassillisen.

Nukuin taas 1-2 tuntii ja heräsin. Saa nähä koska saan seuraavaksi unta. Tein tossa yhen mosaiikki värityksen jo. Nä yöherämiset alkaa ketuttaa. Söin 3 näkkärii, jos siitä johtuis, mut ei näköjään-

Päivällä tulee ptt. En vieläkään tiä, mitä hänen kanssa tekis.

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 06.09.2016 klo 10:19

Mikä on akp ja ptt? Ei se personal-trainerikaan ole 😀 En keksi mistä nuo lyhenteet tulee. Täällä on pyykkikone päällä ja heräillyt olen myös yöllä ja aamulla aikaisemmin, kuin yleensä. Varmasti menen päikkäreille. Väsyttää jo valmiiksi.

Käyttäjä viveeka kirjoittanut 06.09.2016 klo 11:33

Astianpesukone ja perhetyöntekijä? 😀

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.09.2016 klo 17:59

Tyttö teki jotain, mitä en osannut odottaa. Lähdin kauppaan äitin kanssa ja tyttö oli siivonnut täällä sen aikaa ja jatkoi vielä kun tulin.

Sain viime yönnä nukuttuu 12 tuntia. Silti olen koko päivän ollut väsynyt, alakuloinen, masentunut ym. Hain lisää lääkkeitä apteekista.

Tyttö tekee terveystiedon kyselyä. 5 sivua kysymyksiä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.09.2016 klo 10:53

eilinen päivä oli yhtä menoa, aamusta iltaan. illalla en enää jaksanut. sain mä sentään valmiiksi siskonpojan synttärilapaset. viel pitäis noi toiset tehä. sit päätellä vielä ja äiti prässää ne suoraksi.

Paino ei ole onneks eilisestä noussu. Tai viime mittauksesta. Eilen innostuin syömään metukkaa ja söin yhen munkin. Kadutti illalla sitten. Pitää tänään ruotuun itteni laittaa. Ottaa ruuaksi taas salaatti ja pari leipää, kun tyttö saa syä hernerokkaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.09.2016 klo 13:13

Hei, Saloka! Musta tuntuuu inhimilliseltä, että eilen söit ja herkuttelit. Kuuluuhan sellainen elämään. Ja on ihan inhimillistä kärsiä siitä syylisyyttä, vaikkei tarvitsisi.

Mä yritän tällä hetkellä selvittää omaa energian saantiani. Lasken siis kaloreita... Huomioin nyt myös vihannekset, mitä painonvartijoiden systeemillä ei juurikaan tehdä. Yritän lisätä kasvisten, proteiinin ja kuidun määrää, ja saada kalorit sellaiselle tasolle, etten söisi liikaa enkä liian vähän. Ja että laihtuisin!

Vaikka eilen söin päivän mittaan ihan kohtuudella, niin illasta tuli kuitenkin naposteltua juustoa ja leipää. Harmitti, mutta sainpa todettua, että ei elämä kaadu siihen, että syö enemmän kuin aikoi. Toivon tosin, ettei se toistu kovin pian. Juuston aion raastaa ja laittaa pakkaseen, ettei tule otettua muutamaa viipaletta sellaisenaan.

Tänään otin aamupäivän välipalaksi raejuustoa ja vihanneksia. Vei nälkää pois.

Minä en sitten alkanut neulomaan sukkia, vaan aloin tehdä ristipistoja. Hyvää päivän jatkoa ja neulomista sinulle!😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.09.2016 klo 11:12

eilen söin vasta ekan kerran 19.30. sitä ennen va nestettä. EI ollut ees nälkä. TÄ menee jo pelottavaan suuntaan. KOska mä väsyn tähän taisteluun ja en jaksa syä enää mitään. Sitten menen taas huonoon kuntoon ja joudun sairaalaan. Olen kai niin masentunut, etten jaksa välittää että saisin ravintoo.

TÄnään ois omenateatteri. pitäis toi iso kassillinen omenoita kuorii ja pilkkoo ja keittää ja jne. en va tiä mihin mä ne sitten pistän, ei mulla ole niin paljon pakastepurkkeja, enkä saa tyttöä kauppaan.

join pitkästä aikaa teetä näin aamusta. lääkkeet on vieläkin ottamatta, kun en oikee haluais ottaa niitä. jotenkin mussa elää joku lääkevastainen olio.

eilen olin koko päivän liikenteessä ja sen ajan kun olin kotona, siivosin. mut yöllä tunnin nukkumisen jälkeen taas heräsin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.09.2016 klo 03:23

Hei, Saloka!😍

Mainitsit jossain viestissäsi, että olit syönyt pussillisen sipsejä ja "lihonut" seuraavksi päiväksi puoli kiloa. Tuli vain mieleen, että kun syöt niin vähän, jo pussilinen sipsejä painaa itsesssään jonkin verran, ja kun ovat suolaisia, olet juonut nestetä normalia enemmän, ja ehkä tuon suolaisuuden takia olet ollut vähän "turvonneempi". Eli et tosiaaan ole siitä lihonut!

Mä olen nyt seurannut kaloreita pari päivää, ja mulla paino nousee!😋 Eli ei se muutos heti näy... jos näkyy lainkaan...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.09.2016 klo 09:35

JP, mä söin 3-4 päivää tota sipsipussia. Tiedän että tulevat menkatkin voi turvottaa, mut sitä vaan kattoo vaa´an lukemia ja pettyy jos ne on satakin grammaa noussu.

...
harmittaa kun unohin ton aamusydämellä ohjelman kattoo, siinä kerrottais unettomuudesta. Olisi ehkä ollu hyvä kattoo.

Viime yönnä tuli taas herättyy tunnin nukkumisen jälkeen ja sit olee 4 tuntii hereillä. Sit sain nukuttuu joku 5 tuntii (ehkä).

Näin ihan sairaan kamalaa unta. Miettisin herättyäni, otanko enää ikinä lääkkeitä. Muutenkin eilen oli ongelmia ottaa ja muistaa lääkkeitä.Nyt otin dosetin jo tohon viereen valmiiksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.09.2016 klo 16:53

pitästä aikaa kävin oksentamassa. Jotenkin on nyt helpottunut olo ja se paha olo on poissa. Tiedän että tämä on väärin, mut en pystynyt estämäänkään. Tosin olisin voinut karttaa vessaa, kun ruttoa.

Jaksoin huonon yön jälkeen menee ryhmäänkin, mut en jaksanut siellä oikee paneutua tekeleeseen ja laskin va minuutteja että pääsin pois.

Sieltä sitten ennen kotiin tultuani menin ystävän kanssa lankamaailmaan. Ostin kassillisen lankoja.

Kotona piti kiireellä tehä ruoka uuniin, että ehtii tarpeeksi kauan olee siellä ennen ku tyttö tulee koulusta.

Nyt ois tarkoitus va olla. Ehkä teen noita huopatossuja eteenpäin ja katon telkkarii. Tänään alkaa uusia sarjoja, joita on kiva katella.