Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.07.2016 klo 07:46

Hei, Saloka!

Miten baari-ilta meni? Kerro jotain...

Minkälaista sun mustikka-jogurttti-piiraaasi on? Miten sen teet ja mitä siihen laitat?

Mun tekee kovasti mieli tuoreita maisintähkiä. Meidän kaupasta niitä ei saa, joten pitäisi mennä vähän kauemmmas. Nyt en voi mennä, kun tyttö on täällä. Ehkä ensi viikolla sitten...

Ja sitten vielä... Huomasithan synttärionnitteluni edelliseltä sivulta 😀

Mulla menee matalalentoa...😞

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.07.2016 klo 11:59

Jardin Prive kirjoitti 17.7.2016 7:46

Hei, Saloka!

Miten baari-ilta meni? Kerro jotain...

Minkälaista sun mustikka-jogurttti-piiraaasi on? Miten sen teet ja mitä siihen laitat?

Mun tekee kovasti mieli tuoreita maisintähkiä. Meidän kaupasta niitä ei saa, joten pitäisi mennä vähän kauemmmas. Nyt en voi mennä, kun tyttö on täällä. Ehkä ensi viikolla sitten...

Ja sitten vielä... Huomasithan synttärionnitteluni edelliseltä sivulta 😀

Mulla menee matalalentoa...😞

kiitos JP. Baari reissu meni ihan ok. Olen kotona, en joutunut putkaan enkä osastolle. Kävelin ite kotiin ja tulin bussilla. Join todella paljon, kun ei tuntunut missään. Loppu illasta (tai yöstä) alkoi suuntavaisto menee. Eksyin vessaan menossakin. Kerran oksensin, ja senkin sain ite aiheutettuu. TOisen kerran yritin, mut tuli va sappea, ni lopetin siihen. Ennen baaria joimme mun pullosta täällä jo jonkun tovin ja käytiin hakee ruokaa.
Mulla on syyllinen olo va. Sanoin kaverille, että hän saa facesta lukee, mut mulla on hauskaa, vaikka oli koko ajan syyllinen olotila. Äiti käski lähtee baarista pois, toinen kannustaa jatkaa iltaa. Ihan ihmeellistä.

Tein sen piirakan ns. muropohjan ja sitten päälle soijajogurttia, munaa ja sokeria ja tietenkin lopuksi niitä mustikoita. Pitääkin muistaa pistää ne pakkaseen, ni ku pussittaa noi leivätkin.

...
Mulla iski pakko-oireet. Hirveen vaikeeta tätäkin kirjoittaa, kun sormiin iskee joku pakko-oire ja se tahtoo painaa mitä sattua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.07.2016 klo 09:05

Hei, Saloka. Mua ahdistaa nyt kauheasti. Oon ottanut Levozinin ja Propralia ja yhden Temestan. Toivon, että tämä liki paniikkikohtauksen omainen olo helpottaa tällä. Sydän hakkaa, rintaa ahdistaa, vapisen. Pelkään, ettei tämä mene tuollakaan lääkityksellä ohi. Yritän pelata Tetristä. Usein se saa unohtamaan paniikin, niin että lääkkeet ehtivät vaikuttaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.07.2016 klo 14:37

JP, miten voit? En uskalla ees ajatella millaista on saada kunnon paniikkikohtauksen tai jotain sellaista. Se on varmaan kamalaa. Onneksi mulla on näitä siedettäviä olotiloja, vielä.

...
Tyttö tuli kotiin ja alkoi heti omaa huonetta siivoo. Ekana hän tunnin pölisi mun ja ptt:n kanssa. Täällä satoi vettäkin oikee kovasti.

Oma olo on aika sekava.Olen väsynyt mutta en jaksa ajatella mitään. Tiedän että kaupassa pitäisi käydä, mut en uskalla kattoo, paljonko lauantaisesta jäi rahaa. PElkään ettei ees ketsuppipulloon. Suunnittelen ruokia loppu viikoksi. Mikä kannattaisi teehä ja mitä ei. Jauhelihaa on 2x700 g. makaronilaatikkoa ajattelin, mut ei mulla ole oikeita makaroneja. Tosin sit miettisin, jos laittais spaghettia makaronin tilalle. Munia on jonkun verta vielä, onneks. Sillä laatikolla pärjättäis, jos sen ketsupin saatais. Vois noi loput pullonpohjat laittaa siihen munaveteen. Pitää kysyy tutulta, jaksaako hän kävellä kauppaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.07.2016 klo 16:46

Hei, Saloka! Kiitos kysymästä. Paniikki meni lääkkein aamusta ohi. Mutta nyt itken tytön lähtöä. Koti tuntuu niin tyhjältä. Tuntuu niiin pahalta. En tiedä lainkaan, millloin näen hänet seuraavan kerran. Ja mies meni vain frisbee-golfamaan ystävänsä kanssa, eikä ehtinyt edes puhelimessa puhua...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.07.2016 klo 13:19

jp ☺️❤️☺️

Lääkäri soitti ja huolestu, ku osastolla silloin otettiin listalta kalkki pois. EI kuulemma saisi ottaa. Nyt sit kokeillaan, jos toi kalkki/d-vit auttaisi uneen. Otan tuplaa määrä sitä nyt ainakin viikon. En aloita vielä sitä valdoxia. Lääkäri soittaa taas ensi viikolla.

TYttö oli kuvaamassa ja hoiti asiat mallikkaasti. Niillä oli n. 3 tuntia varattu ja selvisivät 1½ tunnissa. HUomenna taas hän lähtee kuvaa ja se onkin vika päivä sitten.

EN ihan niin kauan valvonut viime yönnä. Olin henkisesti ihan väsy. Koko yön ja aamun heräsin aina silloin tällöin. Nukahin onneks sit jonkun ajan päästä. Mut se katkonaisuus ketuttaa.

Onneks ei tarvi ruokahuoltoa ajatella, kun tein eilen ison määrän makaronilaatikkoa. TYttö haki ketsuppii ja makaronia.

Yritän tässä joten kuten saada päivää käyntiin. Haluaisin alkaa kutoo, mut en löydä hyvää asentoa siihen. TUntuu koko ajan että tä ja tä asento on niin kaamee. Hiki virtaa taipeissa ja kädet hikoo. Silti mä tyhmänä juon teetä. Mun on va pakko saada aineenvaihdunta käyntiin. Oon turvonnu michelin ukko.

Ystävä sanoi eilen (muistaakseni), et muistan sit et loppu viikolla mennään maailman laajuiseen markkinoille. HÄn on alkanut raahaa mua markkinoille ym paikkoihin. Samalla saamme molemmat taas ihmetella ja kummastella asioita. Mä ei o ikinä noilla markkinoilla ollu, enkä tiä onko sellaisii täällä ennen ollu ees. Mihinköhän se ystävä seuraavask mut vie. Onneks toi markkinat ei maksa mitään ja linja-autolla pääsee kuukaudessa matkustaa ni paljon kun haluaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.07.2016 klo 13:43

yöllä tuli hiukan paremmin nukuttuu, mut jaksoin sängystä nousta vasta puoli 13. Koko ajan on väsymystä. Yöllä menin hiukan paremmin ja aikaisemmin nukkuu. Mahtaako se kalkki vaikuttaa jo. tosin en muista, oonko tänä aamusta sen ottanut. En ainakaan näe sitä missään.

Tuttu lähti eilen ja tyttö meni isovanhemmille eilen. Mä sitt pääsin tekee tyhmyyksiä. Miksi mun täytyy olla tämmöinen paska. Syödä ja oksentaa, syödä ja oksentaa jne.

Huomasin että margariinikin loppuu. TÄnään ei voi enää leipää syä. Pitää siis puuroa tehä illalla/yöllä.

Suihkussa oon viimeks käynyt, kohta 2 viikkoa sitten. Tai onko siitä sen aikaa jo. Tiedän että haisen ku haisuli. En vaan saa itteäni tonne. Mulla on 2 paitaa ollu koko tämän 2 viikkoa. Vaihdan niitä aina välillä. Alkkarit oon sentään joka päivä vaihtanut. Miksi oon näin syvällä taas...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.07.2016 klo 12:35

Hei, Saloka. Mäkin kipuilen tuon oksentamisen kanssa. Olisi tehnyt eilen mieli oksentaa ja äsken lounaan yhteydessä. Otin sen sijaan kesäkurpitsaa kippoon.

Eikä tuo suihkussa käyminenkään ole minulla päivittäistä. Yleensä tulee käytyä, kun on menossa johonkin virallisempaan. Tai sitten, jos on ylittynyt pari päivää suihkutta...

Kaupassa pitäisi käydä. Rahaa ei juuri enää ole tälle kuulle. Lyhensin juuri kauppalistaa...

Toivon, että ehtisin tänään ompelemaan. Jotain...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.07.2016 klo 16:19

kävin siellä markkinoilla. ostin va yhen persikka jäähilejuoman. Ekan kerran maistoin ja se oli hyvää. Kotiin kun pääsin, aloin tekee tyhmyyksiä ja sit kun sain sen loppuu, korkkasin pullon. Ihan sekaista juttua mulla taas tämä. Miksi mä vahingoitan itteäni näin. Miksi mun täytyy olla näin tyhmä. EI mua kukaan pysty auttaa, vai mä ite, mut mä olen liian heikko auttamaan itteäni. Voisin ihan hyvin sanoa EI itelleni.Että joisin va limua, mut silti kaadan joukkoon muutakin.

En o ees ajatellut tänään ruokaakaan. Jos tulee nälkä, ni sit varmaan lämmitän kasvispihvejä pakkasesta (kappas, löysin sellaisia) ja nuudeleita. Nyt vois leipääkin syä kun on margariinia (eilen loppui edellinen), mut ei oikee nappaa. Katotaan jos illemmalla nappaa sitten.

Onneks ei ole rahaa paljoo mitään (jotain kolikoita), ni en pääse ostaa suklaata kaupasta. Ne saa aina katumaan ja oksentamaan. Tosin kyl mä oskennan vaikka leivänkin. Riippuu milla mielentilalla oon.

Olen niin nuutuneen näköinen. Laskin uudelleen, olen viikko sitten ollu suihkussa viimeks, en kaks. Nä päivät ja viikot menee ihan tyystin sekaisin. Onneks hiukset ei näytä likaiselta. Hajun peitän dödöllä koko ajan. Mulla on varmaan kohta sentin kerros dödöä kainaloissa.Lupaan joka ilta että huomenna meen ja joka aamu et tänään meen, mut en mä sit menekään. Äitikin eilen sano, et voisin ihan hyvin mennä aamuisin suihkuun. Uuden paidan ainakin otin tänään kaapista, JIPPII.

Olen ihan sekaisin, muusta ku alkosta. En osaa huolehtia ittestäni ja voin saada jotain ihme ajatuksia päähäni. Pelkään näitä ajatuksia ja sitä, jos toteutan ne. Mitä sitten tapahtuu. Olen koko ajan väsynyt. Vasynyt hengittämään tätä ilmaa. AJatuksia pyörii päässä, enemmänkin käsitöihin liittyviä. Aina aloitan, saamatta valmiiksi.

😭

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.07.2016 klo 15:27

tuli eilen juotuu. Nukahin alku illasta sohvalle. Heräsin ja jatkoin juomista. Nukahin uudelleen joskus 5 aikaa ja jaksoin nousta vasta 14 aikoihin.
Sain laitettuu pesukoneen päälle. Muutakin pikku hommia olisi.

Laitoin herättyäni taas tämän yli viikon vanhan paidan päälle.

Vessas käydes, tuli verta suolistosta. En tiä mitä teen. Sitä tuli aika paljon. Saa nähä likaantuuko housut siitä, vai loppuuko se nyt itestään. Pelästyin ainakin kovin, kun ei ole pitkään aikaa tullu ja nyt tuli noi paljon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.07.2016 klo 14:09

Hei, Saloka! Miten olet voinut?

Mä heräsin hirveän aikaisin. Väsyttää. Eikä tämä siivous-projekti etene!😠 Olen vihainen itselleni. Ongelmakäyttäydyn.

On lämmin. Aurinko paistaa. Voi olla sisällä ihan ohuessa hellemekossa ja pitää partsin ovea auki. Vähän ehkä kaipaan viileyttä... Mutta en käy nyt valittamaan lämmöstä, kun aurinkoa olen kaivannut. Mutta kunpa saisin tämän projektin nyt etenemään!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2016 klo 18:21

JP ☺️❤️

jaksoin aamulla herätä n. 5 tunnin unilta ja mennä ryhmään. Väsysin sitten vasta, kun ohjaaja antoi ½ sämpylän. Sen jälkeen olin ihan torkahtamaisillaan.
Kotiin tullessa, kävin kaupassa.

Tuttu tuli pikakäynnille. Siivottiin. Imuroisin koko kämpän ja kerättiin tiskejä ja roskia. Istuttiin parvekkeella. Ruuaksi tein va puuroa. Ihmeen hyvää puuro oli. Jälkkäriksi oli "rahkaa". Huomiseksikin jäi vielä.

Olen todella uupunut. Usko menny lääkkeihin ja kaikkeen muuhunkin. Pelottaa lääkärin soitto huomenna. Pelottaa ptt käynti huomenna. ajatukset harhailee joka suuntaan. EN haluais syä yhtään mitään, kun aamulla katoin painon, joka oli noussut ihan älyttömään määrään. Haluaisin lopettaa lääkkeet ja syömisen siksi. Mutta ei se onnaa. En jaksa sitä että maha on kuralla koko ajan. EN jaksa niitä psykoottisii oloja, kun niitä on muutenkin vaikka syön lääkettä.

Olen umpikujassa...

Huomenna kauppaan. Kauppalista sen ku kasvaa. Tarviinko ees niitä kaikkea? Tekisi mieli herkkua. Vaikka pottuja ja nugetteja. Tekee mieli kaikkea syä, ihan ku se olisi viiminen ateriani. Menenkö tähän mukaan, vai painanko jarrua?😯🗯️😯🗯️😯🗯️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.07.2016 klo 14:25

kaupasta tuli ostettuu sitä ja tätä, ruokaa. Herkkuna va yksi jätski. Luulin ettei mun rahat riitä, joten jätin osan ostamatta, mut olis rahat riittänyt.

TÄällä on kuumaa ja ilma seisoo. Mulla päätä särkee.

Nukuin viime yönnä 12 tuntii, silti voisin va mennä takasin nukkumaan. Yritän korvata nestettä mehulla. Jos toi pääkin alkaisi tykkää sit enemmän.

Nyt alko 2 viikon loma ptt:stäkin. EI tarvii mihinkään mennä. TOsin ensi viikolla olisi hoitajan tapaaminen ja uinnit alkaa.

Mökkiläisillä näyttää olevan hauskaa. Se ahdistaa mua ja masentaa. Mulla ei ole ku tylsää täällä. Yritän jotenkin yrittää syä kerran päivässä ja iltapalan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2016 klo 16:32

sain unenpäästä kiinni, ihan siedettävissä ajoissa. Nukuin aamulla aika pitkään, kun en va jaksanu nousta. Koko päivän oon va nuokkunut.

TUttu tuli ja menikin jo. EI me tehty mitään järkevää. No ruokaa tehtiin ja oli pakko syä.

Mökkiläisillä on kivaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.07.2016 klo 15:50

eilen ollalla katoin 2 lasten leffaa (suuri pähkinävaras ja safaanijengi) ja nyt taas pyörii yks leffa (aikuisten).

TUlin juuri melkein 3 tunnin parvekkeella olon jälkeen sisälle. SIellä oli ihanan vilpoisaa ja pystyi tekee käsitöitä ilman ampiaisii tai kuumuutta. Menen huomennakin. Pieni sade ei haitannut yhtään.

Mulla alkoi ahdistaa. Huomasin laskujen erääntyvän. Kirjoitin vihkoon kaikki laskut mitkä löysin ja sit miettisin, mistä etin ne kaikki rahat niihin. TUttu sitten vihdoin 3-4 tunnin päästä kysy, eiks mul ole lapsilisää tullu. Onneks en ole sitä käyttänyt ja sain postimyynnin ja sähkön maksettuu. Mut ei se vieny ahia pois. Mulla on vielä toi 250 euron lasku, joka pitää 8. päivään mennessä maksaa.

Olen juonut ihan älyttömiä määriä tänään. Miksi söisin, kun kumminki oksennan sen pois. Pitäis kyö jotain syä, kaikesta huolimatta. Taidan mennä lämmittää eilistä ruokaa...