Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.04.2016 klo 05:56

Hei, Saloka! Miten muuttolaatikoiden purkaminen sujuu? Oletko jaksanut tai ehtinyt siihen?

Mä oon valvonut jo reilun tunnin. En haluaisi mennä enää nukkumaan, mutta alkaa väsyttää niin, että taitaa olla pakko. Syön ihan liikaa. Ja sinun tilanteesi on päinvastainen. Voi kun voisimme edes vähän tasoittaa tilannetta!

Nyt on pakko lopettaa. Minä menen nukkumaan. Voimia sinulle!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.04.2016 klo 09:48

Kaikki tavarat on nyt täällä. Pitäisi joku järjestys saada. Ehkä mä alan läppää parvekkeelle selkä iski mitä täällä ei tarvi nyt.

Join pitkästä aikaa teetä. Ei se niin hyvää ollu. Pitää varmaan kokeilla makuteetä Juua, kuhan tulee eteen.

Perhe työ tulee tänään tänne keskelle kasoja.

Olen alkanu taas näkee harhoja. Edellispäivänä näin selvästi et ikkunan takana on joku. Kivaa jos näitä alkaa taas tulee. Eikä teos ikkunan takana voi kukaan olla,ku asun 5 kerroksessa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.04.2016 klo 19:53

sain vihdoin asennettuu digi boksin ja modeemin paikoilleen. Ei se niin vaikeeta sittenkään ollu. Olin jo ennen merkannut mihin mikäkin johto kuuluu.

Huomenna on vapaapäivä sairaalasta.Menen ma aamusta taas. Jotenkin fiilis on väsynyt, koska joudun koko ajan jotain puuhastelee, enkä saa rauhottuu.

Laitoimme keittiöön tänään verhon. Siinä on majakoita ja vanhoja laivoja. Kaunis. Laitoimme astioita kaappiin myös ja äiti tiskasi.

Huomenna tyttö lähtee mummin ja tätinsä kanssa mökille. MÄ jään isävahdiksi taas. Isä on huonona, mut pärjää kotona. Silti sille tarvii soittaa muutamia kertoja päivässä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.04.2016 klo 15:39

väsy painaa ja tahtoisi tämän loppuvan. Nyt on alkanut kiehtoo taas uusi im juttu. En käsitä mistä tämä oikee tulee. Onko se jokin selviytymiskeino että päässä on joku keino aina.

Syömiset menee päin mäkee. Olen tänään syönyt vasta yhen leivän ja jätskin. En tiä syönkö enää mitään tai oksennanko illalla. Helpompi olisi päättää en, mut sit löydän itteni taas ruokoilemassa vessasta.

Katson isoa mahaani. En ole käyny puntarilla, kun se näyttää niin paljon. Vielä pitäisi vanhemmille kävellä ja takas kotiin. Olen mä tänään ollu apteekissa jo ja kaupassa, mut en voinut sieltä kauppareissulta ostaa mitään suklaata.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.04.2016 klo 20:03

Hei, Saloka! Toivon sulle voimia jaksaa. Kun voin huonommin kuin nyt, mullakin oli koko ajan mielessä joku itsemurhakeino. Se vaihteli, mikä se milloinkin oli. Mutta aina jokin. Ymmärrän sua siltä osin oikein hyvin. Ehkä se on jonkinlainen tapa selviytyä. Ehkä että on joku pakokeino koko ajan mielesssä. Mitä luulet?

Mulla ei vähään aikaan ole ollut nuo mielessä, mutta nyt taas on. Mua masntaa homattavan kovasti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.04.2016 klo 19:49

Kiitos JP kun jaksoit kirjoittaa. <3

Ruokailun jälkeen tuli huono olo. En uskalla enää kun ottaa lääkkeet. Eilenkin oli nukkumaan mentäes huono olo ja jouduin menee oksentaa, vaikka lääkkeiden otosta oli 1½ tuntia vasta. Mä en halua sitä huonoo oloo tänään enää kokea.

Mulla on va niin paska olla. Väsyttää, ahdistaa ja masentaa. Mikään ei kiinnosta ja pakolla teen kaikki. Eilen join 7 siideriä ja lonkkuu. Sekään ei helpottanut. Laittoin va mahan sekaisin. Paljon on muistettava ja jaksettava. Haluaisin vaan olla ja levätä. EN halua puhua kenellekään. Haluaisin olla vaan yksin.

Huomenna on 7:ltä herätys ja 8:lta lähtö osastolle. TOivon meneväni oikeaan bussiin. Kortissakaan ei ole kamalasti rahaa enää. Kukkarossa jotain hiluja.

Töitä olisi täällä kotona paljon. Ainakin 3 kaappia täytyis siivota. Tilata pesukoneen asentaja. Imuroida. Tyhjentää noita kasseja, kun laitoin lainalaatikoista tavarat niihin. Noi laatikot haetaan ti-ke.

Taidan mennä sohvalle peiton alle. Ottaa lääkkeet ja toivoa nopeeta nukahtamista.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.04.2016 klo 07:19

Ulkona on valkoinen maa. Puut on valkoisia. On ku talvi. Onko tämä sit sitä takatalvea?

Yritän saada tyttöä nousee sängyst. Sil alkaa 8:lta koulu.

Yö meni ihan hyvin. Illalla sain unestakin kii ja huono olo oli helpottanut. Nyt söin aamupalaksi yhen suklaavanukkaan. Saa nähä mitä se tekee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.04.2016 klo 18:57

katon ja valvon samalla, kun tyttö leipoo. Joka puolella on jauhoja ym. Ja mä kun just tiskasin. Miksi mulla ei ole tiskikonetta juur NYT.

EN jaksa kirjoittaa enempää, kun saan tekstit koko ajan häviämään 😭

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.04.2016 klo 23:44

Leipoisipa joku täällä. 🙂 Olen kade, vaikka tiskiä sulle tuleekin. Olen nähnyt mainoksen, että myyvät valmista pulla taikinaa. Voisi kokeilla, helpompi vaihtoehto kuin käydä alusta asti taikinaaa vääntämään.

Saitko syötyä pullaa oksentamatta?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.04.2016 klo 18:18

tyttö leiposi JP omenahyvettä. Söin hiukan sitä, vaikka olikin eilisen illan huono olo. TÄnään onneks ei ole vielä ollut.

Huomenna on vapaapäivä. Ajattelin mennä takas sänkyyn aamulla, ku tytön herätän. Ajattelin soittaa huoltoon ja tilata pesukoneen laittajan. Ajattelin tilata uuden astianp. koneen ja ehkä tytölle telkkarin. Noita roiniakin voisi hiukan siivoilla täällä. Kamalasti olisi tekemistä. TYttö pyys kaupasta kurkkuu, mut sanoin että menköön ite hakee koulun jälkeen.

TYttö on iloinen hyvästä koenumerosta ja hyvin menneestä koulusta. Odottaa viikonloppua, jos päästän hänet pois kaupungista kaverin isän luokse. En oikee haluais, mut en halua nähä sitä surullista ilmettä tytölläkään.

TYtön lääkäri oli mun äitille soittanut. TYtöllä on nyt ilmeisesti astma. Lääkkeen/lääkkeet saa koulupolilta joskus. Menee vissiin lähete sinne. EN tiä olenko helpottunut vai onko jotenkin ahdistavaa, kun hän on loppu elämänsä sairas. TOsin jos hänellä käy niin ku mulla, että se helpottaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.04.2016 klo 11:22

antaako noi monivitamiini poreet jotain päivään? juonko mä ihan turhaan niitä. kauhia lista ainakin on kaikkea juttuja siinä. Haluaisin kynnet toimii taas, että ne on vahvat. haluaisin että hiukset ei lähe päästä. On varmaan liian isot toiveet.

Katson välillä ulos. Synkkää. TOnne ku vielä pitäisi mennä. EI huvita, eikä tosiaan kiinnosta.

EN ole soittanu mihinkään. En kykene hoitaa assioitani tänään.

Lääkkeet ottamatta vielä. Ne on tossa vieressä, mut tee liian kuumaa ja en tiä voiko ihan heti ton poreen jälkeen ottaa. Ihan sama. Olen muutenkin tarpeeksi sekaisin.

Petivaatteet tai lakana tarvis tänään vaihtaa. ei oikee kestä valkoinen lakana tähän aikaa kuusta. Muutenkin tahtoisin pesukoneen päälle jo.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.04.2016 klo 20:25

Hei, Saloka! Mäkin haluaisin puhtaat petivaatteet. Meni vain niin myöhäiseksi tuo kotiintulo, että ehdin pestä vain päivävaatteet. Lakanapyykki olisi mennyt hiljaisuusajan yli, joten jäi tältä päivältä. Periaatteessa voisin kyllä vaihtaa lakanat ja pestä vasta huomenna. Katsotaan, jaksanko...

Ei kai noi vitamiinit juuri sotke lääkkeiden vaikutuksia. Paitsi sitten jos on käytössä kilpirauhaslääke Thyroxin. Siinä on joitain juttuja joiden kanssa sitä ei sovi ottaa. Ja sitten tuo Ketipinor/Seroquel, joka ei tykkää greipistä.

Auts!🤕 Tuo greippi on mun suosikki. Hetken sain sitä syödä, mutta nyt on taas kiellettyjen listalla, kun ketipinor aloitettiin uudelleen. Se harmittaa. Mutta tärkeämpi tuo lääke kuitenkin on, myönnnän. Ilman Ketipinoria en pysy edes näin ei-masentunena.

Meneeko sinulla, Saloka, kuinka paljon eri läkkeitä. Mulla taitaa mennä jotain 15 eri lääkettä kaiken kaikkiaan... Voimia sinulle!🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.04.2016 klo 07:25

JP, aamulla- foolihappo, essitalopran (tai joku sellainen), somac ja laktoosin pilkkoja. Illalla temesta, zopinox ja laktoosinpilkkoja ja psykoosilääke. EN yhtään tykkää noista lääkkeistä. Haluaisin kaikki va pois.

..
Koht saa taas lähtee. TÄnään on osastolla pahaa ruokaa ja miettisin heselle menemistä jo. Kotona on jauhelihakeittoo, mitä jäi eiliseltä jäljelle.

Ulkona paistaa aurinko. Osastolta pistetään kävelee tänään, vaikka ei yhtikäs huvita tai jaksa. Mut pakko mikä pakko.

TIskatakin pitää tänään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.04.2016 klo 06:42

Täällä paistaa aurinko. Jouduitko eilen kävelemään?

Mulla menee lääkkeitä tosi paljon. Kotilääkekortille eivät mahtuneeet yhdelle sivulle. Mulla menee taas Ketipinor, joka hidastaa aineenavaihduntaa ja joka vaikeuttaa painon pudottamista. Tunnen itseni lihavaksi, mitä kyllä olenkin. Tästä painosta aloin silloin aikanaan Painonvartijoissa laihdutaa. Nyt on mennyt jo moninkertaisesti tuo painomäärä, mikä on vielä edessä. Sinulle on oikeastaan väärin valittaa painosta, kun ongelmasi on juuri toinen!

Oletko saanut syötyä päivittäin? Oletko oksentanut paljonkin? Uni ja ruoka ovat tärkeitä! Saatko nukuttua? Mä nukuin viime yönä jotain yhdeksän tuntia, mikä on mulle ihan hurja määrä. Oli kai univelkaaa niin paljon...

Miltä sinusta tunuu, kun kehoitan sua syömään? Ärsyttääkö se? Tuntuu vain niin tärkeältä, että saisit syötyä...

Toivon sulle voimia! Yritä saada syötyä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.04.2016 klo 09:10

on olo kamala. En jaksa hengittää. En istuu en tehä mitään. Olen väsynyt ja haluaisin nukkua. Yritän raahautuu leipomoon tänään täs jossain vaiheessa. Ostaa tytölle vappu munkit. Hän menee kaverin isän luokse yökylään.
TYttö alkaa ihmettelee, miksi oon tämmöinen. Miksi annan periksi niin äkkiä.

EIlen äiti imuroi täällä. NÄyttää taas siistimmältä. HUomenna pitäisi jaksaa kaappeja siivota.

Perhetyö tulee tänään. Pitää pistää se naamari päähän ja ottaa pullollinen ilokaasua naamaan. HArmi kun ei kumpaakaan ole. Mahtaisko ne sairaalasta antaa, jos menisin pyytää?

Sain tilauksen tehtyy. Nyt mulle on tulossa astianpesukone ja tyttö saa telkkarin ja äiti saa telkkarin.