Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.11.2015 klo 16:49

Tuttu kävi juuri. Käytiin hiuka kävelemäs ja he sen syömäs. Nyt mietin täs maailman menoa. Jotenki on im-fiilis. Pelko huomisesta hoitokokouksesta. Ahdistus joulusta. Haluaisin va nukkua, kun en kerta jaksa mitään muutakaan tehä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.12.2015 klo 11:51

Olin eilen 90min ulkona kävelemäs,kaupas ja teellä.

Äsken,tai tunti sit söin ja pitkästä aikaa tuli olo et oksentaisin pois.

Mieli on maassa ja tahtoisin va riehuu. Hakata itseäni. Satuttaa itteäni verille.

Huomenna suunnittelen kotilomaa. En tä onko sekin väärä ajatus. Mitä jollen pärjää.

En pysty tekee käsitöitäkään. En jaksa keskittyy mihinkään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.12.2015 klo 13:17

kyl kävi mielessä, että lähen takasin osastolle. Hermot niin kireellä heti, kun mikään ei ole siellä missä ennen. Jotenkin muutenkin ahdistaa vaikka ei ole aihetta.

Tuttu tuli tänne ja lähtee su aamusta pois. Tyttö tulee ehkä tai sitten ei. Hän saa ite päättää. Ruuan olen jo päättänyt.

Olo on väsy ja ahdistunut. En haluu ottaa temee, sillä sit nukahan. TUttu toi ison mukillisen teetä mulle, pitäis sekin jua. En ostanut mitään kahvipullaa, kun ajattelin huomenna yrittää leipoo piparipullaa.

Voinko mä mennä sittenkin takasin ossalle? EI tä koti ole mun paikka.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.12.2015 klo 17:04

tyttö värjäsi mun hiukset punertavaksi. Ihan hyvin meni, nyt on punaises hohtavia raitoja päässä.

Leiposin aamupäivällä piparipullia. Tyttö leipoi joulutorttuja. SIt tein ruuan uuniin joka oli tosi hyvää.

Olen väsynyt. Maha kipee, mut silti koko ajan tekee mieli jotain syä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.12.2015 klo 12:33

Tulin juur syömästä. Käyn sairaalas aina lounaalla. Se on ahdistava paikka. Siellä on niitä sairaalan työntekijöitä kans. Kamala pelinä olo ajan.

Tänään mun tehtäväni oli siivota jääkaappi. En sit suoriutunu siitäkään.

Oon koko aamun tekstaillu äitille. Se on tuonut hiukan mulle parempaa oloa. En halua tavata ketään men jaksa ulkoilla. Haluaisin va nukkua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.12.2015 klo 23:54

Päivän tajusin että ajatukset ja tekemiset viittaa psykoosiin. Kerroin alkuillasta kahdelle hoitajalle. Laskin et sain klo 8 jälkeen 4 pillerit,13 jälkeen 2,20 jälkeen 4 ja klo 22 jälkeen 3. Silti valvon. Suurin syy on toi mun oo rasva kämppis. Kiva kulkea silmät ristis aamulla.

Äiti kyseli koska mene kotona käymään. Tytöt on kätensä loukannu, mut ei pahasti.

Mitä tässä vois tehä. Alkaa kattoo jotain leffaa? Siinä oliki hyvä idea...

Käyttäjä arka kirjoittanut 10.12.2015 klo 08:22

Hei Saloka
Mulla syöminen huonoa, en saa alas. Olut ja Oxamin lääkkeenä, ei mitään kännijuomista kun lääkkeeksi ja sitten kotitöitä ja perhe-elämää. Raamattua luen, luen sen kokonaan. Saanko kysyä mikä sun diagnoosis on? Mulla on vaikea masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö. Raamatusta kerran pomppas silmään lause että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa etsivät. Sama lause olikirjoitettu yhteen masennuskirjaan. Kysyin papilta että onko se totta ja sanoi mulle että varmasti saan luottaa siihen. Mitä tytöllesi kuuluu, oletteko tehneet mitään kivaa yhdessä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.12.2015 klo 11:39

Oon ahdistunut ja vihainen yhtä aikaa. Mietin temee,mut ajattelin jos otan vasta ruuan jälkeen. Se kumminki väsyttä.
Kävin joulumyyjäisissä. Ostin siskolle siemen lahjaksi ja itelle villasukat. Hullua ostaa kun itsekkin tekee.

yö meni hiukan paremmin jo.

Meen huomenna kotio käymään. Sisko tuo takas sitten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.12.2015 klo 10:34

Yö meni hyvin, mut löysin vuokran korotus lapun. Taas vuokra nousee ja on pilvissä. Tässä on ihan sairaan paljon vuokra jo 719 ja nousee 741.

Tänään pitäisi illalla mennä osastolle takas.

Olo on hyvin väsynyt. Makaisin ja olisin vaan. Kassi tarvis pakata ja jotain tehä. Ruokakin tekee....

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.12.2015 klo 19:47

Saloka!☺️❤️☺️ Mullakin nousee vuokra. Se ei ole lainkaan mukavaa. Mä kun asun tässä yksin, jää tosi paljon maksettavaksi itse. Eläkkeestä menee reilusti yli puolet vuokraan. Tosi reilusti yli puolet...

Miten olet muuten voinut? Mulla oli tyttö viikonlopun. Oli mukava olla, mutta kyllä kyynel tuli silmään, kun hän lähti. Mulla on nousseet entiset traumat pintaan. Olo on kuitenkin keskimäärin pysynyt siedettävänä.

Olet sairaalassa... Miten hoitosi sielllä on sujunut? Miten saat päivät kulumaan, vai onko siinä ongelmaa? Voimia sinulle viikkoon!😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.12.2015 klo 12:29

Jp ☺️❤️☺️

Haluaisin vaan nukkua,vetäistä purkillisen lääkkeistä,riehuu nii et ikkunat helisee yms. Kaikki tä on kiellettyä.
Mun täytyy olla kiltti...

Äiti ja tytöt tulee alkuillast. Pakko men ostaa leipää. Maha on ku ilmapallo kaasuineen. Epäilen leipää. En luota siihen.

Eilen miettisin syömälakkoa. Lääkelakkokin kävi mielessä. En va halua enää olla täällä. Mieli on maassa. Temen en voi enää käyttää ku se väsyttää ja en saa nukkuu. Hakkasin päätäni seinään tai tekisin jotain muuta vahingoittavat.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.12.2015 klo 19:23

Vedän kurkusta taas urakalla syötävää. On nii Kilpinen ja Pasma fiilis. Aamulla taas hoitaja mä jätti. En ole tarpeeksi aktiivinen huoneen ulkopuolella. Uhkaavat lukijat huoneen. En va T iä mitä teen. Ihmiset ahdistavat ja ei o tekemistä.

Tänään olen ollu aktiivinen perhana. Jouduin kävelee lähelle isoon kauppaan osata ruoka.aineksia, kun meillä on kurssi viikko tällä viikon. Mulle annettiin 24e ja lista mitä osata. Toin yli puolet rahoista takas.pelkäsin tulla takas,jos reissu onki menny päin mäntyy. Sain onneks hymyjä ja jouduin vastaamaan,miten onnistuin.

Ruuanteon ja syönnin jälkeen kävelin taas lähelle kauppaa. Nyt kässäryhmään. Onneks siel oli rauhallista.

Palkitsi itteäni päivästä he sen minikanalla.

Mulla on tullu harhaluuloja, tai mitä lie. Luulen koko ajan et kämppis myrkyttää mun juomat ja ruuat. Ja et keittiö sä tarjottavat on myrkytettyä.
Päässä soi että pitää koko ajan tehä, vaikka kipua olis. Tässäki mäkään, en sais,mut en jaksa istua enää.

Olen täysin loppu. En löydä ulospääsyä enää, joten syön tielle pahan olon. Suunnittelin pe lähteväni lomille,hakevan kaupasta suklaata (maito) ja oksentaisin koko illan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.12.2015 klo 10:32

Hei, Saloka.☺️❤️☺️ Mä en ole viillellyt useampaan viikkoon. Tajusin sen juuri. En tiedä, miksi mulla menee nyt paremmin. Voiko lääkkeiden vähennys parantaa oloa?😐 Luultavasti...

Mä syön tällä hetkellä noin 200 grammaa enemmän kuin, mitä Painonvartijoiden suositus olisi ollut. Silti paino tippuu reilulla puolella kilolla viikossa. Suunnilleen. Ei tasaisesti, mutta tippuu kuitenkin.

Joulun jälkeen syön ehkä Nutrilettit pois, mitä on vielä kaapissa. Ja joulun aikana yritän syödä kohtuudella. Lasken ehkä summittain pisteitä. Jouluaattona menee enemmän pisteitä, kun on jouluateria. Ja joulupäivänä syön paremmin, mutta muuten yritän palata "ruotuun" mahdollisimman nopeasti. Mulla on aika terveydenhoitajalle painon mittaukseen joulun jälkeisellä viikolla ennen uutta vuotta, joten on tosiaan motivaatiota saada paino pysymään kurissa. Viime käynnin jälkeen paino on jo onneksi tullut alaspäin.

Toivottavasti sinun vointisi kohenee. Harhaluulot on varmaan myös vähän pelottavia, vai miten on? Ne vaikeuttaa sun oloa entisestään... Voimia sinulle!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.12.2015 klo 14:21

Siis tarkoitin, että syön n. 200 kaloria enemmän kuin Painonvartijoiden suositus...😀

Käyttäjä arka kirjoittanut 17.12.2015 klo 15:50

Hei Saloka
Voimia.