Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.09.2015 klo 20:54

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Mä nukuin viime yönä jotain 10 tuntia. Nyt jo väsyttää, vaikka kello ei vielä iltayhdeksää. Menen varmaan pian nukkumaan. Aamulla joudun nousemaan aikaisin, kun on ompelukurssi. En varmaan kestäisi, jos nukkuisin yhtä huonosti kuin sinä, Saloka. Saitko viikonloppuna nukuttua yhtään paremmin?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.09.2015 klo 11:14

JP, heräsin vkl:na 8 ja 7 aikoihin. Eli aikaa huonosti. Lauantaina tosin nukahin sohvalle joskus 21 jälkeen hiukaksi aikaa. Olen alkanut tottuu jo tähän heräämiseen, kun tarvii tyttö herätellä aamusin. Sitten pääsee jo nukkuu koiran unta tunnin ja sen jälkee toivoo että saa unen päästä ki uudelleen ja herätä parin tunnin tai tunnin päästä.

...
Mun piti mennä tk:hon, tai soittaa sinne. Jänistin ja jätin väliin. Mun piti mennä isän kans apteekkiin, mut isä ei saanut mua ki joten meni yksin. Jotenkin tuntuu että mä olen tänään pelkkä suuri pettymys kaikille.

Yritän ettii pinaattilettujen ohjeen. Jos vaikka semmoisii tekis ruuaksi ja hiukan paistinpottuja. Tyttö tosin sano heti kuultuu että hän menee ostaa kaupasta itelleen jotain ruokaa sit, et hän ei pinaattilettuihin koske. Mut siskoni sano et ite tehyt on kuulemma sata kertaa pasempii ku kaupan. Ite en o vissiin ikinä syönyt. Pakko mun on jotain kehittää, jotain uutta.

Toi silmä on alkanut vuotaa ja kutimaan. En sit tiä onko hyvä asia tai huono asia. Kipu on ainakin hiukan helpottanut, mut painaes on hiukan kipee vielä.

Eilen sain siskonpojan sukat pois puikoilta. Tein ne vissiin pe-ti aikana. päättelin langanpäätkin samantien. Sit otin valmiin tekeleen ja tein senkin valmiiksi ja tuli pääteltyy. Kolmas sukka on kavennuksissa nyt, sekkin oli puol valmis jo. Mun pitäis kohta alkaa katella lankoja, mitkä muut sukat laitan puikoille. Ei ole enää noita kesken eräsii oikee. EN kyl muista jos olisi. EIlen illalla va oli joku flou päällä ja tuli vaan tikutettuu ja tikutettuu. Varmaan kofeiinin yliannos, kun teetä meni enemmän ku laki sallis.

Huomenna olis ryhmä. Mietin onko järkee sinne mennä kun joutuu koko ajan silmää pyyhkii tai painelee. Tai sit yritän kerätä rohkeutta ja mennä tk:hon.

TYttö on eilen kävelly kaupunkiin. Sellaset n. 7km vissiin. Olis kuulemma halunnu kävellä takas kotiin, mut ei ollu kaverii. Osotin sitä jalkasärkyy ym, mut ei yhtään. Klo 20 aikoihin neiti oli niin väsy että mistään ei tullu mitään. Sanoin et menis nukkuu, mut ei halunnu. Onneks tänään on rauhallisempi päivä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.10.2015 klo 16:07

kävin ryhmässä. nyt ehkä tiän miksi se yks tyttö käy vessas ni usein ja on hiukan erinlainen. hän on ehkä aika uskova. häntä ehkä ahistaa siel ja hakee apua ylhäältä.
ohjaaja opetti mulle palmikon tekoa. 2 vko päästä hän opettaa mulle kirjoneuletta. jotenki se palmikko meni päähän, mut ei kokonaan. ehkä tekemällä sekin sit luonnistaa.

jäin eilen tytön kanssa kahestaan, mut huomenna vanhemmat tulee taas kotiin.

tytön kanssa oli eilen vaikeeta, kun hänen piti kokeeseen lukee. tehtiin uudet pelisäännöt.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.10.2015 klo 15:45

Olo on aika sekava. Tyttö valittaa mahaansa kolmatta päivää ja huonoo oloa. Maha ei toimi hänellä. Edessä viikonloppu ja ensi viikko on raskas. Olen "juossu" 2 kaupassa tänään. Ruokaa pitäisi tehä kohta itelleen. Tekemista siis olisi, vaikka muille jakaa. Oma jaksaminen tällä hetkellä on ihan olematon.

Päässä pyörii taas mahdollisuus oksentaa ruuat pihalle illalla. Että söisin niin paljon ku maha vetää ja sormet kurkkuun. MÄ en kässää miksi on tälläinen fiilis taas...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.10.2015 klo 14:10

olen saanut olla vkl:n suht rauhassa. tyttö käyny kääntymäs. teetä on mernny ja illalla miettisinn jos vaihtais kofeiinittomaan. eilen käytin teessä steviasokeria.
eilen maha oli erii mieltä taas. Smoothiet tuli läpi 8 tunnissa. EN tiä mitä tekisin. Olo oli kans semmoinen.

tänään alkaa taas hoito fugi. Aamusin herätä 7-8 aikoihin. Sit on viikolla menoja 2 kertaa sossuun ja sit pitäisi kaupassa käyä.

On huono olla.

Eilen illalla tein 2 tossuun pohjallisii. Nyt oon niihin reunat ommellu tai neulonut. Ei vaa o missään asennos hyvä olla. Kädet puutuu ja levotonta.

Yöllä miettisin nukahtamislääkkeen ottoo. En sit ottanut vaikka olin hereillä joskus 2 aikoihin vielä.

Ruokaa tarvis tänään tehä. Oikee läskiruokaa, makkaraa ja makaronia. EI ole muuta kaapissa tällä hetkellä. Tyttö ilostuu ja 2 mahaa täyttyy.

Söin tolla jokunen tunti sitten smoothien. Nyt ootan et kello tulee 17 paikkeille ja syön sen ruuan ja sitten joskus 20 aikoihin otan leipää leikkeleen kanssa. Siinä sit mun syömiset. Huomenna en enää ota smoothieta. Mun pitää olla skarppina eikä päivystää huusissa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.10.2015 klo 13:14

Tytölle tuli kaveri illalla vielä yöksi. Onneks olivat ihan kiltisti ja hoitivat aamulla ittensä kouluun ajoissa. En tiä koska ovat menneet nukkuu.

Mä kävin vanhempien kanssa kaupoissa. Ostin pienen ison veitsen, että tyttö saa harjoitella sen kanssa pilkkomista. Kirpparilta löysin tytölle paitapuseron ja pandeon. Kaupasta ostin ruokaa. Halvalla pääsin, ihmeen halvalla.

Mu pitäis noita sossun papereita huomiseksi kattoo. Suihkussa tarvis käydä. Ruokaa tehä. Olen niin väsynyt jo tähän. Koko ajan on veitsi kurkulla. Viulun kieltä yritetään kirirstää enemmän va. Ku tämän olon saisi hiukan siedettäväksi. Ku kaikki pitäisi olla hyvin. Mitä nyt muutama lasku on yliajalla, kun ei varaa maksaa ja ne on sossussa.

TUlostin pari tossun ohjetta, jotka oli facen sukkaryhmässä. Saa nähä koska innostun niitä tekee tai kokeilemaan ainakin.

Taidan mennä suihkuun, vielä ku ei tyttö tu reilu tuntiin...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.10.2015 klo 12:22

tyttö sai tukihenkilön. heidän ensi tapaaminen kahestaan on jo perjantaina. tyttöä jännittää. ei ainakaan teilannu heti.

Mä en saa va mitään aikaiseksi. astioita pitäisi laittaa koneeseen, mut en va saa aikaiseksi. Haluaisin va mennä nukkumaan.

mieli on masentunu. pelkään jäädä perjantaina yksin, jos aloitan vessapelleilyt taas.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.10.2015 klo 13:28

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Hyvä, kun tyttösi sai tukihenkilön! Siitä on varmasti apua. Ystäväni lapsilla on tukiperheet, ja he, ja oikeastaan koko perhe, ovat hyötyneet siitä.

Mä söin äsken. Yritin mennä oksentamaan, mutta en saanut ruokaa ylös. Vain vesi tuli. En tiedä, miltä musta tuntuu. On helpottunut olo, kun edes yritin oksentaa. Tää on ihan sairasta!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.10.2015 klo 17:34

JP, pelkään että mulle tämä muuttuu bulimiaksi ja että en saa hillittyy, vaan alan oksentelee tytön läsnäollessa. Nytkin on pala kurkussa. Yritän niellä sitä alaspäin. heti ku liikun, tulee ilmaa kurkusta tai pala jämähtää.
Söin ruuan ja jotenki tuntuu ettei se riittänyt. Onneks tyttö söi kaikki jauhelihat, ni en vvoinut ruokaa ottaa lisää. Huomenna pitää jotain ruokaa hkehittää.

olen tässä miettinyt, pitäisikö puuroo tehä joskus. mut sit mun täytyy tehä tytölle omaa ruokaa. tosin jos pe tekis puuron, ni voin koko vkl:n syä yksin sitä. RT silloin laski ettei niissä ole paljoo kaloreita, joten se hiukan kutkuttaa.

Miten kummassa saisin itteni niin, ettei olisi huono olla. Makuulta ei o hyvä olla, istuvalteen ei ole hyvvä olla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.10.2015 klo 10:15

kerroin viime yönnä tutulle että olen alkanut oksentelee. Hänen reagointi oli ekaks ihan ok. Hän kielsi oksentamatta, koska syön muutenkin liian vähän. Sit jonkun ajan päästä hän alko puhuu että hänelläkin on huono olo vkotona ollessa ja hän syö niin ja näin ja jne jne. Jotenkin tuntu että hän dissas mun asiat sillä että kyl hänkin. TÄ henkilö on ns. diabeetikko, joka ei ota mitään lääkkeitä. Syö särkylääkkeitä ku leipää. Mun oli va pakko jollekkin kertoo, mut ilmeisesti se oli virhe. En ole vielä valmis kertoo hoitotaholle, koska en sellai tiä kunnon syytä oireilulleni. se tässä hämää, että pelkään oksentamista, mut sit kun oon vessas sormet kurkussa, niin se pelko häviää ja tulee sellainen fiilis että lisää ja lisää, vaikka kuset olisi housuissa.

Rahaa meni yli 800 euroo, mut onpahan laskut maksettu nyt. onneks tilille jäi 150 euroo ja saan kohta lisää. Huomenna sitä rahaa menee ja tänään kauppaan.

Onko täällä kulkijoilla tietoo, miksi mun kädet ja jalat alkaa kihelmöidä herkästi? Ihan ku suonta alkais vetää tai puutuu. Olisi ihanaa saada se pois.

pitää varmaan alkaa toi tee juomaan ja lääkkeet ottaa. samalla voi kattoo mitä alkaisi tekee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.10.2015 klo 19:27

tyttö tuli kysyy, jos kaveri saa jäädä yöksi taas. Annoin ehdot. Onneksi meillä on jotain syötävää, ettei kaverin tarvi nälkää nähä. Tä kaveri söi ruuankin meillä, joka ei ribsien takii ollu oikee hyvää.

Mä tässä kärsin huonoo oloo. Koko ajan tekisi mieli syä jotain ja mennä oksentaa ne sit pois. Päätin että en syä enää mitään, otan vielä yhen kupillisen teetä, kun kroppa on koko ajan puutunut tai kihelmöi.

Kattelin tossa noita mun tossuja. Niitä on aika monta tehty jo, mut osat puuttuu. Ostin kaupasta 3 litran pusseja, jos niihin saisin ne tossut laitettuu ja niihin osat sitten tehtyy pikku hiljaa.

Tyttö uhkaa jäädä kaupunkiin ja se rassaa mua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.10.2015 klo 20:16

tyttö jäi kaupunkiin ja meni taatan seurax. mä sit päivystän puhelimes, jos se vaikka soi.

mulla on jotenki liikaa kierroksii. koko ajan pitäis jotain tehä ja mennä ja tulla. ei pysty keskittymään ollenkaan mihinkään. nytki ajatukset on ihan muualla ku tässä tekstissä. Oon miettiny temee, mut en tahtois ottaa, kun ei ole tarkkaa ahia. mut voiko se tälläi näyttää?

lainasin äitille 100 euroo. mulle jäi 50-60 euroo tilille+ kukkaros olevat. äiti lupas maksaa tiistaina takas, mut ei varmaan maksa. Ei se entisiikä o maksanut. Mulla oli vaan jotenki syyllinen olo ja siksi annoin.

Pitäis ettii valepalmikon ohje. Hämärästi muistan miten menee. Jos siitä tekis tytölle kauniit lapaset. Sain tänään valmiiksi 2 lapaset. Toiset tytölle ja toiset tytön kaverille.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.10.2015 klo 14:45

TOinen koneellinen pyykkiä pyörii. Saan ainakin jotain aikaiseksi tänään, ennen kun tuttu tulee auttaa siivoo. Huomenna pitäisi hoitajalle mennä. En oikee uskalla mennä, kun pelkään hänen reagointia tästä oksentamisesta, jos se tulee esille. Eilen en päässy oksentaa, enkä tänään. Keskiviikkona pääsen vasta, kun tyttö lähtee mökille. Sit mulla on omaa rauhaa sunnuntaihin asti.

TOsin pelkään että lääkäri alkaa pommittaa mua soitoillaan ja sitten tuputtaa sitä maitolääkettä, vaikka en halua sit ottaa. Tosin haluaisin tosta iltalääkkeestä luopuu, kun se kerää sitä sontaa kroppaani.

Olen tässä tehnyt tytölle lapasia ja tota mun virkattua härpäkettä. Pikkusen matkaa sitä ja sit hiukan tota ja jne. Huomaa ettei ole käsissä paljoo voimii ja että ne puutuvat ja kipeytyvät äkkii.

Sain yöllä nukuttuu. Nousin sängystä vasta 12 jälkeen. Olen siis sekaisin ku seinäkello. Olen teetä juonut litratolkulla.

Roskii pitäisi alkaa täältä olkasta kerää. TÄällä on ni karseen näköistä. Tyttö maalailee omassa huoneessa, rauhallisesti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.10.2015 klo 09:57

Suunnittelen pääni sisällä erinlaisii lapasii, mut en tiä onnistuuko ne ees. Nyt ajattelin kokeilla joskus conssi lapaset kehittää, mut en tiä onnistuuko toi narujen juttu kämmenselkään.

Ollaan tutun kanssa hiukan siivottu täällä. MÄ lähen 4 tunnin päästä hoitajalle ja hän jää tänne. Kirjoitin lapun/kirjeen hoitajalle, saa nähä uskallanko sitä antaa ees sille.

Oon aika väsy. Nukuin yöllä ku tukki ja heräsin puhelimen herätykseen. Unihiekat karistus aika npeesti silmistä ja oon 7 asti ollu ylhäällä. EN voi sanoo et pirteenä ku peikkonen, mut kumminki.

Tänään kokeilussa nöftöpossuu ja pottumuusii. Kaloreita ☹️. TUttu tekee ja mä sit teen muusin yms. Hiukan kiireinen päivä tänään.

Kattelin eilen mahaani ja oon niin yökkön näköinen. En varmaan ikinä saa tota vararengasta pois. Pitäis alkaa soutaa, et sais jalkoihin luottoa ja voimia, mut sen aloittaminen on hankalaa. TUntuu jotenkin vastenmieleiseltä, tosin voisin täällä yksin tehä sitä ja tätä.

Huomenna ptt tulee tänne. Saa nähä kuinka paljo ahistaa. TOsin voinhan mä ottaa temen kaveriksi. En tiä tehäänkö me muuta ku istutaan.

Tekis mieli pullaa... Kukakohan leipois???? Tuttu ei osaa käyttää yleiskonettani. Mahtaisko onnistua jos tekisin nyt taikinan ja sitten laittaisin sen jääkaappiin ja sit tuttu sieltä pyörittää pulliksi. Hmmm... Ajatuksia.... Menkää pois!!!!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.10.2015 klo 19:58

taidan olla aika pohjalla, enkä tiä miten tästä nousis. Mun pitäisi kunnolla kertoo hoitotaholle tai jollekkin, mut pelkään että sit menetän lapseni tai tapahtuu jotain, mihin en ole varautunut. En halua enää LASUa. Ei mun lapseni ole vaaraksi, vaikka mä ite sekoilenkin. Nytkin tein ruokaa tytölle, hänen kaverille ja itelleni ja tutulleni.

Sit kun kämppä tyhjeni, menin mä rukoilemaan armoa vessaan. Sitä vaan piti koko ajan lykätä sormet kurkkuun. Kunnes ei enää tullu mitään.

Eli tämäkin päivä menee mehujen varassa. siitä ei paljoo kaloreita tuu. Mut voi olla, että niitä kaloreita on jäänyt jokunen kroppaan.

Huomenna tulee perhetyö ja hermoilen sitäkin ihan hulluna. Onneks tuttu on täällä siivonnut, kun olin pois. Pelkään sitä, onko niillä kui vaitiolo päällä. Pystynkö heihin ikinä luottamaan. Varmaan tämä eka käynti on va kotona oloa.

Yli huomenna tyttö lähtee mökille ja jään tänne kaupunkiin yksin. TUttu sano et voi perjantaina tulla viikonlopuksi.