Taas im kehä pyörii mielessä.
Prkl kun ei jaksaisi tätä joka päivä.
Joka hemmetin päivä tämä sama toistuu. Tämä kidutus.
Sitten kun on noita muitakin terveys huolia.
Tiedän että pitäisi olla tyytyväinen kun esim. munuaiset toimivat jne. mutta kun en minä pysty olemaan tähän elämään tyytyväinen.
En tiedä minkä takia fiilis tämmöinen?
Haen koko ajan täydellistä oloa.
Alkaa kyllästyä tähän että joka päivä samanlainen olo.
Joka päivä on voitettava itsensä.
Koko elämä pelkkää toistoa. Aamulla juon kahvin, syön, menen kävelylle, syön lounaan, olen netissä, käyn kaverin luona jne. Ja sitten herää kysymys että minkä takia teen nämä rutiinit? Varmaan sen takia koska en halua kuolla. Mutta sitten taas mieleen tulee, että jos elämä on vain tätä samaa joka päivä, niin kyllähän se alkaa kyllästyttämään.
Maailma on niin pirun julma paikka. Kun kaikki nautinnot lopulta ovat haitaksi. Siis että jos illalla herkuttelen, niin aamulla se kostautuu.
Kaikki vain etenee koko ajan. Maailma ei pysähdy ikinä. Maailma ei loppujen lopuksi välitä ihmisestä. Maapallo ei välitä ihmisen elämästä. Ihminen on vain olento muiden joukossa. Luonto voi olla kaunis, mutta samalla se on julma.
Se sama kysymys nousee aina mieleen että mikä on ihmisen rooli maailmassa? Kun tuntuu siltä että muurahaisillakin on oma tarkoituksensa, mutta ihmisellä ei käytännössä ole mitään luonnon määräämää tarkoitusta. Meidän täytyy vain itse valita että mitä alamme tekemään.
Sehän on se eksistentiaalinen ajatus, että mitä ihmisen tulisi tehdä?