Moi.
Ensi viikolla on vatsan tietokonekuvaus, hammaslääkäri, ja mahantähystys...olen alkanut jännittämään niitä. Tiedostan sen mutta minkäs teen kun jännittää niin sitten jännittää.
Ahdistus yhdistettynä fyysiseen huonoon oloon on ikävää...koen myös noita tiloja aika usein.
Minulla on myös tuo tunne "kuinka kauan jaksan tätä?". En tiedä onko im. minulle vaihtoehto? Koska tuntuu että kuolen muutenkin näihin vaivoihin ennemmin tai myöhemmin...ainakin tuntuu siltä. Tosin en tiedä kauanko tää piina kestää?
Ahdistus-peli mielessä on myös ikävä...sitä en haluisi pelata...mutta sitäkään ei saa ajettua pois...pitäsi kai hyväksyä sanoa "terve taas ahdistus tunteeni".
Aika pitkä tuo tervehtimis lista päivän aikana..."terve taas selkäkipuni", "terve taas vatsakipuni", "terve taas ahdistus", "terve taas im.ajatukset". Kun päivä on rauhallinen yritän olla työntämättä noita tunteita pois...ainaki siihen asti kun tuskastun...ja silloin kaikki vyöryy pääleni...ja kaikki "järkevä" ajattelu katoaa.
Helppoon elämään en varmaan pääse, mutta hivenen helpompi olisi tervetullut yllätys!
Voiko elämä olla helppoa? Riippuu mitkä ovat helpon elämän kriteeri tai miten se määritetään? Jos me oltas synnytty jonnekkin afrikkaan ja tehtäs ruokamme eteen 12-14h/vrk litium kaivoksissa...edelliseen nähden elämämme on helpompaa.
Mutta vertaaminen ei hirveesti sydäntä lämmitä.
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: Lisäys