Otin aamulla etoricoxibin ja tuli hirveän ahdistunut olo. Nuo kivut ei lähde millään pois. Ja kaiken lisäksi sisäinen tärinä tuli.
Kauheaa kun on noita kipuja. Ne eivät lähde millään lääkkeellä. Parempi kun ei käyttäisi mitään lääkkeitä.
Sitten on kamala yksinäisyys. Ei voi mihinkään mennä. Tänään onneksi yksi meno kolmelta.
Koti on kuin vankila. En tiedä mitä tehdä kun on tämä ahdistus. Tekisi mieli vain vetää rauhoittavia paljon.
Tuntuu siltä että kamalaa kärsimystä tämä olo nyt. Eilen soitin terkkuun kun oli ihan kummallinen olo illalla. Olin koko illan kotona, en tiedä johtuiko siitä.
Jotenkin jotkin menneisyyden asiat nousevat mieleen. Mokat sun muut.
En tiedä tarvitsisinko masennuslääkityksen?
Onko teilläkin tällaisia jatkuvia kipuja? Minä olen täysin kyllästynyt tähän kipuun. Mikään kipulääke ei tehoa ja kipu on lähes jatkuvaa. Monta vuotta jo ollut.
Tiedän että elämä on arvokas asia, en vain haluaisi tällaista oloa. En näe pois pääsyä tästä kivusta. En muista enää millaista on kun ei ole tätä kipua.
Sitten ahdistun kaikesta. Ja eksistentiaaliset kysymykset alkavat välillä vellomaan päässä. Kuolema ei johda mihinkään. Sitä en harkitse, mutta en ymmärrä tätä minun elämääni. Olotila vaihtelee niin hirveästi. Koko ajan pitää vain ponnistella että pystyisi elämään.
Tiedän että tämä menee nyt valitukseksi, mutta en tiedä enää mihin purkaa tätä oloa. Olen kyllästynyt tähän. 13 vuotta sairautta, se on pitkä aika.
Onko useimmilla ihmisillä sitten kipuja ja ahdistusta? Onko ne täysin normaaleja asioita? Ehkä sitten kestän tämän, jos tämä on normaalia. Olisi kiva kuulla että onko tuntemillanne ihmisillä tällaista? Tai teillä? Miten tässä elämässä selviää, kun tuntuu että välillä on hirvittävä kaaos päällä? Täytyy nyt vuodattaa tätä oloa, jos vähän helpottaisi...
Kai minun sitten pitää vain kestää tämä kipu ilman lääkkeitä. Burana ei auta, eikä tämä etoricoxib. Luulen että elän siinä Franklin kuvaamassa eksistentiaalisessa tyhjiössä. Ajatukset sellaisia nihilistisiä välillä. Ja sitten kaikki pandemiat päällä sun muut. Ulkoilen sentään. Onneksi voin tänne kirjoittaa näistä oloista, kun tuntuu etten mihinkään muualle voi tätä oloa purkaa...
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 9 kuukautta sitten. Syy: Lisää tekstiä