Moi.
Talo tarvii ensin myydä - ja me asutaan haja-asutusalueella. Täällä taloja myydään 1-4-vuotta.
Pankki sotki meidän omistus suhteet ja vetäytyi viimetingassa kun piti korjata hedän moka. Johtava asianajaja oli korjaamassa virhettä, mutta kun tahoitus vastaava astui kehiin...pankki kielsi kaikki...sana sanaa vastaan. Kuka lähtee pankkia vastaan oikeuteen? Seuraava siirto on kulutta asiamies.
Tämä säätö Tampereenseudun osuuspankin kanssa on kestänyt jo viimekesästä asti.
Lyhyesti:Sain perintöä...halusin maksaa asuntolainaa pois...pankkivirkailija sanoi että on tehtävä kauppa tai toinen osapuoli joutuu maksamaan lahjaveroa. Uskoimme virkailijaa teimme kaupan jossa hän sekoitti talon omistus suhteet laskukaavalla jota ei pankki suostu paljastamaan...
Johtava pankin asianajaja sanoi "virhe korjataan ja edelliset omistus suhteet palautetaan" koska verottaja sanoi "heille on ihan sama kuka maksaa asuntolainaa (ei oilisi tarvinnut tehdä kauppaa, tai maksaa lahjaveroa)
Pankin rahoitus vastaava lähti kääntämään koko jutun päälaelleen, ja he ei ole vastuussa mistään...
Ei taida selvitä ihan hetkessä...omistus suhteet ovat minun puolellani "paremmat" mutta en halua lähteä käymään oikeutta vaimoa tai ylipäätään ketään vastaan.
Yksinkertaisesti pankki ei kanna vastuutaan!
Miten tää oikaistaa rasittaa...rasittaa mieltä, parisuhteen rippeitä, uskoa koko pankki systeemiin!
Minulla on mtt:sä erikoistuva mukava lääkäri mutta hän ei uskalla tehdä ratkaisuja. Tuputtaa ssri lääkeittä kokeiluun setsemän lääkettä kokeiltu...viisi alkoi nostaan verenpainetta...kaksi viimeistä ei tunnu missään.
Olen kysellyt sähköä...ei kuulemma käy kun mulla on persoonallisuus häiriäö...rajatila vetäytyvä ja epäilevät piirteet...sähkö ei sovi persoonallisuus häiriöiselle.
Edellinen tk-lääkäri kirjoitti neuroleptideitä ssri tueksi viisivuotta takaperin silloin se toimi. Nyt ei tipu kuin uniläälleeksi neuroleptidiä.
Mä en haluisi syödä mitään lääkettä mutta en pysty nukkuun ja im.-ajatukset velloon - nyt olen siinä vaiheessa että syön ja otan mitä tahansa apua vastaan jotta voisi hetken levätä ajatuksilta.