Moi89
Siinä rakkaudessa varmaan piilee salaisuus? On kovin vaikea rakastaa kun ei ole itse tullut pyyteettömästi rakastetuksi - aina siihen on liittynyt ehtoja.
Luulisin että edellisestä syystä on myös ehdollistanut rakkauden itseään kohtaan? Parisuhteissa olen usein ja oikeastaan poikkeuksetta aina alkanut suojaamaan itseäni kun on tullut riitoja...suojaamaan mahdollisen eron tuomalta tuskalta. Kun edellistä ajattelee psykologisesti parisuhteessa jossa ollaan riidelty pitkään ja minä suojaan itseäni rakkaudentunteilta etten pettyisi ollaan tilanteessa jossa riita suurella toden näköisyydellä jatkuu.
Sitten kun on parisuhteessa kaksi ihmistä jotka molemmat pelkää jätetyksitulemista ollaan vielä kimurantinmassa tilanteessa.
Edellinen rakkaudettomuus siirtyy helposti Jumalsuhteeseen, tai suhteeseen maailmansielun kanssa. Maailmansielu ei voi eikä varmaan halua hylätä meitä koska olemme samaa energiaa hänen kanssaan.
Jos ja kun Jumala loi meidät omaksi kuvakseen hänkin saattaa olla kyrpiintynyt maailman menoon...itsekkyyteen, sotiin jotka käydään vielä hänen nimissään🤔, rakkaudettomuuteen, jne.
Voiko Jumalakin masentua?
Parintunnin kuluttua on oikeudenkäynti jossa minä ja vaimoni ollaan todistamassa kun yksi humalainen puolituttu tunkeutui kotiimme, ja rupesi väkivaltaiseksi. Hän oli niin humalassa että sain painettua hänet maahan ja vaimo soitettua poliisit jotka saapuivat 40min kuluttua.
En jaksa käydä lävitse sitä uhkausten määrää mitä hän lateli kun pidin häntä lattiassa.
Pelottaa, ahdistaa, mieli on hämmennyksissä - vaikka oikeudessa ei voi sattua mitään väkivaltaista eikä Tuomari anna huudella törkeyksiä. En ole kertonut tästä mutta nyt kun oikeudenkäyntiin on noin kaksi tuntia avaudun.
Kaikkeen sitä joutuu tai pääsee tässä elämässä...toivotan itselleni ja muille voimia tiukkoihin tilanteisiin...ja muutenkin.