Haluan kuolla. En jaksa enää. Kauanko täällä pitää vielä kärsiä?
Sori kun oon negatiivinen, mutta kun minä olen saanut tarpeekseni tästä elämästä.
En vain uskalla tehdä im:ää.
Kärsin hirveästi. Haluaisin olla koko ajan yksin, koska en jaksa olla seurassa.
Olen koko elämäni ollut ehkä liian kiltti. Ja kohtelias.
En tahdo jaksaa tätä elämän menoa. Musiikin kuuntelu on ainoita asioita jotka vähän auttavat.
Parikymppisenä olo oli vielä välillä ihan hyvä, mutta nyt kolmenkympin jälkeen on olo muuttunut. Olen vain jotenkin niin masentunut, kun en ole saanut elämältä sitä mitä olen halunnut. Tietenkin minulla oli tuo sairastuminen 13 vuotta sitten, joka on varjostanut elämääni. Sitten ollut paljon yksinäisyyttä. Aikanaan oli viinalla läträämistä ja lääkkeiden kanssa sekoilua.
Nykyään vain raahustan päivästä toiseen. Minulla on paljon ongelmia, ollut koko elämän ajan. Koulu vuodet olivat vaikeita. Lukiossa oli ihan mukavaa toki. Muistan että lukio aika oli kaikesta huolimatta parasta aikaa.
Nyt minulla ei ole työtä. Olen ollut kuntoutustuella.
Haluaisin kumppanin, mutta kun en ole hyvä parisuhde asioissa.
Olen aina ollut vain sivusta katsoja. Toisaalta siinä on ollut hyvätkin puolet.
Kysymys kuuluu vain: Miksi en juo enää alkoholia? Jos nimittäin tämä elämä on näin murheellista. Pelkkää kitumista. Niin miksen tarttuisi pulloon? Toki minulla on siihen vastaus: Pelkään että toteutan im:n jos tartun.
Mutta kun en ymmärrä tätä elämää. Tuntuu että tämä on vain kaaosta. Ja ulkona koko ajan pimeää. Ja sisällä myös.
Olen miettinyt sitä, että kun murrun täysin, niin varmaan ajan autolla jotain seinää päin. Vielä en ole täysin murtunut. Vaikka minulla on jatkuvia kipuja ja hirveää masennusta.
Yritän vain nauttia, mutta tuntuu että siitä ei tule mitään...
Sori nyt...