Mulla oli yhteen psykologiin 18-vuoden hoito suhde. Välillä oli kuukausia taukoa. Mutta kuitenkin hän oli ensimmäinen ihminen joka "näki" minut ja kannusti minua musiikissa, kuvataiteissa, filosofiassa, taidehistoriassa, hengellisyyden etsinnässä (siis ei mitään tiettyä uskontoa).
Kuukausi takaperin lähetin viestin hänelle ja pyysin soitto aikaa. Sain viestin " minulla on murtunut luu, joka leikattiin olen yhteydessä viikon kuluttua" odotin kolmeviikkoa ja lähetin uuden viestin, johon ei tullut vastausta. Torstaina laitoin hänen nimensä googleen ja perään kuollut.
4.12.2022 ilmestyneessä aamulehden verkkojulkaisussa hänen nimensä on kuolleiden listalla. Aika haikea, ja surullinen juttu. Mutta menee hyvin tähän kaikkeen mitä mulle on tapahtunut elämässä...kaikki kuolee joskus.
Turtuuko ihminen kun tusina ystäviä on kannettu hautaan, ei. Aina tuntuu pahalta, mutta jotenkin tää sopeutuminen omaan kuolemaan helpottuu. Ei välttämättä itsenurhan kautta mutta ennemmin tai myöhemmin, ja se on aivan varma. Jos sitä uskaltaisi heittäytyä tähän elämään enemmän, jopa ryvettyä, ottaa riskejä (siis semmoisia joissa oma tai muiden elämä ei ole uhattuna)
Mä kaivoin tänään huuliharpun jota en o soittanut vuosiin...ihan samalla tavalla se soi kuin aikoinaan Beatlesin; Love me do🤔🤫😉