En tiedä. Viime tinder-treffit oli niin kamala kokemus, etten tiedä viitsinkö enää lähteä yrittämään. Tuntuu ettei enää löydy sitä kipinää lähteä. Musta vaan niin tuntuu siltä, että kolmekymppisenä mun nuoruus loppui. Ja nyt pitäisi jo olla ns. heila ja perhe ja farmari. Mutta kun ei ole. Ei ole edes työpaikkaa. Semmoista lojumista tämä vaan nyt on. Tiedän, että tämä mun tilanne on osaksi oma vika, muttei kokonaan.
Kumppanin kanssa varmaan elämä ei tuntuisi niin toivottomalta.
En toki tiedä, miksi edes valitan, kun fakta on kuitenkin se että tätä tämä elämä nyt on. Ja tuskin tämä tästä nyt muuttuu hirveästi. Mutta en minä mitään äärimmäisiä tekojakaan tee, kun tiedän että ne vain pahentaa jo valmiiksi huonoa tilannetta.
Kivahan sitä Tinderiä on välillä muuten vaan selailla, vaikka en usko siihen, että sieltä elämän rakkautta löytyisi.
Periaatteessa maailma ei tunnu enää niinkään mysteeriltä, koska me tiedetään evoluutiosta, atomeista yms. Että kohta kaikki pystytään selittämään. Ehkä tietoisuuskin. Mutta en tiedä parantaako se elämän laatua? Vai tuleeko elämästä vain entistä hankalampaa...