Moi 89
Ahdistus ja toivottomuus on palanneet, mutta im. ajatus ei kolkuttele. On ollut niin paljon tekemistä ettei o kerennyt oleen ahdistunut. Oli se muutto...paikkojen järjestelyä...Kelan kanssa vääntöä asumistuesta.
Kela vaati jopa mun Äidin kuoleman (2018) perunkirjan...ja mitä ihmeellisempiä papereita. Ongelmia oli myös Pankin kanssa kun sillä oli virheitä mun luotto papereissa...eikä asiaa auttanut yhtään enempää että Verottaja oli virheellisesti pitänyt minun ja tulevan exvaimoni nimiin lapsen?
Kaksi viikkoa takaperin pistin verottajalle kyselyn että minkä ikäinen ja koska syntynyt lapsi on? Tai kumpaa sukupuolta...ja kun noi byrokraattiset laitokset eivät meinaa saada korjattua virheitään.
Ei ihme että Kafka kehitteli juttuja byrokratian jäykkyydestä.
Viimesin taka isku on et mun koiralle joudutaan tekeen suuhun kolme leikkausta a/1000e. Olen hakenut luottoa leikkauksia varten...ensimmäinen on jo tehty...en usko että nää vastoinkäymiset loppuu tässä elämässä...enkä o varma loppuuko ne seuraavassakaan elämässä.
Kuuntelukirjoja on tullut kuunneltua pakkasilla...nyt menee "Ikipuut"...kirja jota suosittelen!
Hyvää Joulua!
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: Korjaus