Moi.
Mä en tiedä miten se "kelkka" lähti kääntyyn mulla on pääasiassa kohtuullisen hyvä olla...tietty on ahdistavia hetkiä...mutta ahdistus ei ole päällimmäinen tunne elämässä.
Jotain käsittämätöntä alkoi tapahtua pikkuhiljaa...aloin huomaan että ruoka maistuu hyvälle, kitaransoitto tuntui kivalle, nautin saunasta ja uimisesta, jne.
En nyt kuitenkaan usko mihinkään uskonnolliseen "heräämiseen"...masennuksen oli vain aika helpottaa...edelleen on olemassa imastonmuutos, korona nousussa, rikkaat riistää köyhiä, lapsia pakotetaan seksuaalisiin juttuihin, ja töihin litium kaivoksiin jotta Teslat saa akkunsa...mutta mä en voi noille jutuille kuin pienen osan omalla toiminnallani...eikä ne tunnu niin murskaavan kauheilta kuten esim. 2kk takaperin.
En ole aloittanut mitään uutta lääkettä...terapia on edelleen tauolla kunterapeuttini on sairas...meille on edelleen tulossa avioero vaimoni kanssa...mutta luulen pääseväni näidenkin asioiden yli kun sen aika on.
Tietenkin tulen taas kompastumaan melankolian miinaan se "muistijälki" aivoissani on vahva...aivoja ei voi buutata...tulen ahdistumaan, pelkäämään, jne.
Mutta edelliset eivät ruleta aivojani olemistani nyt...huomisesta en tiedä?
En ole ns. parantunut vaan parantumisen tiellä joissain vaiheessa parantumis prosessia...koko loppuelämäni on parantumisprosessia se on vain tosiasia, ei ongelma.
Mistä tietää missä kohtaa "tietä" milloinkin on...en minä tiedä? Nyt ei vaan ahdista kuten edelliset parivuotta...miksi...en todellakaan tiedä?