Joo se oli juuri se tarina.
Joskus söin mieliala lääkkeitä, mutta en ole syönyt vähään aikaan.
Olen jotenkin täysin väsähtänyt.
Sitä miettii välillä tosissaan että mikä järki tässä kaikessa on. Toki kuoleman jälkeen ei varmaan ole mitään, mutta ainakaan ei tarvitsisi enää kärsiä näistä vaivoista.
Tiedän millainen tämä maailma on. Täällä ei yleisesti ottaen haluta auttaa ketään. Siis tarkoitan nyt terveydenhuoltoa yms. Siis lääkäritkään ei kuuntele kun niille sanoo että kaikki ei ole hyvin. Ne vain kirjoittaa aina uutta lääkettä. Josta loppujen lopuksi ei ole mitään hyötyä.Ja jos joku on katuojassa niin ei häntä sieltä kukaan vedä ylös. Tarkoitan nyt tätä yhteiskuntaa. Ihminen jätetään yksin kärsimään. Siihen se minun kaverikin sitten kuoli.
Laitos hoitokin on ala-arvoista. Sielläkin vain ihmiset syötetään täyteen lääkkeitä yms. Ja toisilla menee lujaa. On perhe, omatkotitalo, työpaikka. Ja toiset vain sitten ovat täysin yksin. Miettivät synkkiä asioita. Ja toki kaupan kassalla parin sanan vaihto vähän helpottaa, mutta vain vähän. Senkin jälkeen taas ihminen palaa synkkään elämäänsä. Eikä kukaan synkistelijää halua noteerata. Sillä maailman pitäisi olla vain yhtä hymyä. Mutta lopulta kapitalismikin sortuu sillä luonnonvarat eivät kestä sitä. Seinä tulee vastaan.
Elonkapina ryhmä on täysin oikealla asialla. Ei tämä maailma kestä tällaista luonnonvarojen kulutusta. Ja ihmisiä kuolee helteitten takia maailmalla. Kanadassakin melkein +50 astetta ollut. Jotain pitäisi tehdä jotta maailma ei sortuisi.
Se on totta että ahdistus musertaa. Ja im-ajatukset musertaa. Päivän vaikein asia usein on nousta sängystä. Elämä on kummallista. Silloin kun on joku vaiva niin ajattelee että voi kun paranisin. Ja tekee kaikkensa sen eteen että parinisi. Ja sitten kun ei ole mitään vaivaa, niin ajattelee koko ajan vain synkkiä asioita. Siis ajattelee että kylläpäs elämä on hirveää.
Uskonnoista on jonkin verran hyötyä. Vaikken varsinaisesti mihinkään uskokaan. Mutta uskonnot voivat opettaa jotain silti.
Olen tässä viime aikoina ollut niin synkissä vesissä, että en tiedä miten nousisin pinnalle. Niin yksin olen loppujen lopuksi. Myönnän kyllä että se on osaksi omaa syytä.
Nämä helteetkin alkavat jo vaikuttamaan mielialaan. Voimaton olo välillä.
Olen miettinyt sitä itsemurhan tehnyttä kaveria paljon viime aikoina.
Jos elämä kerta kaikkiaan tuntuu täysin toivottomalta. Jos ei näe valoa tunnelin päässä. Päätyykö sitä sitten sellaiseen tekoon? Yritän nyt kuitenkin pysyä pinnalla. Vaikka ajatukset ovatkin aika negatiivisia...