Tiedän että lääkäreistä on pulaa, mutta se ei paljon auta. Olin kesällä sairaala jaksolla 5 viikkoa. Palasin kotiin ja ensimmäinen kuukausi meni aika ok. Ja sitten taas alkoi, hirveät paniikki kohtaukset, masennus, tutina ja tärinä, itkuisuus, jatkuva pelko, jatkuva unettomuus jne. Olen pyytänyt käydessäni terapiassa paikallisessa mtt,ssä (säännöllinen), että pääsisin nopeasti lääkärille jo 3 kertaa. Ei auta. Ja mulla on hätä ja tarvii oikeasti päästä lääkäriin että saataisiin tehtyä jotain lääkemuutoksia. Terapeutti eli sairaanhoitaja sanoo että olet kyllä jonossa…. Ei ole minun syyni että tällä hetkellä täällä on vain 1 lääkäri, mutta minun tarvii päästä hänen puheilleen. Olen käynyt 2 kertaa omalla lääkärillä terveyskeskuksessa mutta hän sanoo että ei voi tehdä mitään koska asia kuuluu mtt,n lääkärille ja hänen täytyy saada ainakin siunaus sieltä ennenkuin voi tehdä mitään.
Elämäni on suuremmassa solmussa kuin koskaan ennen ja tarviin apua, varsinkin lääkinnällistä. En halua joutua taas sairaalaan koska sitten kotona oleminen on taas hirmuisen paljon vaikeempaa. Pelkään että kohta taas joudun sinne. Ja ei se sairaalahoitokaan mitään asioita paranna ja hoito voisi olla paljon parempaa siellä ja ennenkaikkea tehokkaampaa!!! Mä en kohta jaksa.😞