Tahdon ystäviä

Tahdon ystäviä

Käyttäjä Pyöreäneito aloittanut aikaan 20.09.2013 klo 16:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pyöreäneito kirjoittanut 20.09.2013 klo 16:18

Ajattelin tänne kirjottaa, koska itse huomaan että päivisin olisi aikaa jutella ja kirjotella ihmisille. Sekä kaipaan kovasti kahvi seuraa!!! Kahviseura voisi olla 20-40 vuotias nainen. Miehien tarjouksista en ole oikein innostunut, nimittäin minulla ei ole koskaan ollut miespuolista kaveria. Niin asia tuntuu minusta vieraalle. Toivon että tämä toisi meitä. Yksinäisyydestä kärsiviä yhteen. Minä ainakin kaipaan ystäviä ympärilleni!!

Mukavaa syksyä!

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 20.09.2013 klo 21:12

Mulla vähän sama ongelma tällä hetkellä. En olisi alunperinkään halunnut ajautua tälle palstalle, vaan tutustua korrektisti uusiin ihmisiin. Yksinjätetty sinkku on vaan liian usein kiusallisessa tilanteessa kun tilanne ei muutu. Kahvilla taas haluan keskustella yleisesti sopivista aiheista, kuten päivän lehden uutisista. Olisin kiinnostunut tutustumaan. Mullakin tällä hetkellä aikaa, ja käyttäisin sen mielellään uusiin ihmissuhteisiin.

Käyttäjä sp_ kirjoittanut 20.09.2013 klo 22:15

Sama juttu täällä, aikaa ois mutta mulla asuu suurin osa ystävistä muualla päin suomea tai maailmaa. Tänään on taas tuntunut siltä että oon ihan yksin tässä maailmassa. Taas on viikko vierähtänyt näkemättä tai puhumatta kenenkään ystävän kanssa 😟

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 21.09.2013 klo 13:16

Itse olen myös kahviseuran tarpeessa (siis tarkoitan tyttöjen kesken, en sellaista kahviseuraa.... 😉 ) Henkiystäviähän ei tarvitse olla kovinkaan montaa, mutta kahviseura olisi tervetullutta. Asun kaupungissa, jossa jätetään aika julmasti ulos sosiaalisesta normaalista elämästä. Ei siis tutustuteta korrektisti ihmisiin, kuten esim. muissa maissa on tutustutettu. Luottamuskäsitys muissa kaupungeissa on ollut myös erilainen. En ole sillä tavalla sopeutunut kotikapunkiini, että suostuisin kaikenmaailman juoruklubeihin. Mutta avoin olen uusille tuttavuuksille. Miestä en tällä hetkellä ole hakemassa, mutta olen hetero kuitenkin.

Käyttäjä Pyöreäneito kirjoittanut 22.09.2013 klo 09:11

Itselläni on pari kaveria. Mutta tuntuu ettei se riitä ☹️ haha... Katon lastenohjelmaa jossa esitellään yrttejä... Niin sanottiin minttu niin kuulin hieman väärin 😀 mitenköän me yksinäiset päästäisiin niinsanotusti sivistyksen pariin... En tiedä uskaltaako täällä laittaa mitään yhteystietoja julki, tarkoitan tällä sähköpostiosoitetta.😮

Käyttäjä repukka kirjoittanut 24.09.2013 klo 11:55

Ihana tuo sinun nimimerkki pyöreäneito, koska olen sellainen itsekin. Vai voiko keski-ikäistä enää sanoa neidoksi? 😀

Olen monesti miettinyt tuota, että miten täällä saisi kontaktia muihin täällä oleviin, kun nimeään tai muita yhteystietojaan ei täällä saane eikä kannattane kertoa. Täällä voisi olla mahdollisuus yksityisviesteihin, niin se helpottaisi tutustumista muihin täällä.

Käyttäjä Pyöreäneito kirjoittanut 26.09.2013 klo 13:44

Tuota yksityisviesti juttua täytyy ehdottaa ylläpitäjille. Minusta se olis niin kätevä. Onko kukaan käynyt oman tarinasi ryhmässä? Mielenterveysseurat pitää niitä 🙂

Mistä niitä kavereita saisi? Itse harrastan käsillä tekemistä ja olen semmoisessa ryhmässäkin, mutta ne siellä on vaan mummoja 🤨

Käyttäjä Pyöreäneito kirjoittanut 28.09.2013 klo 15:40

Nyt on kyllä todellinen yksinäisyyden tunne. Vaikka onkin mies vierellä, mutta jotenkin tuntuu ettei se riitä ☹️

Onko teillä ehdottaa mistä voisi löytyä ystäviä? Joku hemmetin seurustelupalsta? Jossa varatut miehet hakee naisilta vain sitä yhtä asiaa. En mä semmosta tahdo, tahdon kahviseuraa. ☺️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 28.09.2013 klo 18:41

Olisi tosiaan kiva saada edes yksi ystävä. Ongelmana vain mistä. Nuo
deittipalstat todellakaan kiinnosta. Kaipaan ihmistä jonka kanssa jutella
kaikelaisista asioista. Tehdä yhdessä kaikenlaista kivaa mm.käydä ostoksilla
yhdessä ym. Tällä hetkellä tuntuu että se on vain unelmaa. Vielä kun
olen melko ujo oudossa seurassa. Mietin miten ystävän löytäisi🙄

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2013 klo 19:04

Mitä, jos katsoisitte oman seurakuntanne sivuja. Mie en ole luterilainen mutta olen käynyt silloin tällöin miiden seurakunnan katukahvilassa.
Jokaisella seurakunnalla on toimintaa eikä siellä puhuta uskosta koko ajan.

Katsokaa vaikka tämä. Ps mie en asu Keravalla muuten
http://www.keravanseurakunta.fi/tapahtumat_kausi.asp#

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 29.09.2013 klo 08:45

Joo, ystäviä ja kahviseuraa mäkin haluan edelleen. Onhan terapeuteillakin omat piirinsä. Eihän meitä heidän piireihinsä suinkaan haluta... Tietystikään meidän ei kuulu tehdä siitä mitään numeroa. Mut onneksi muutama ystävä tuntee ihan elävästä elämästä, ja juuri siksi piristää normaaliusviesteillään. Silti olisi kiva saada kahviseuraa muistakin uusista tuttavuuksista vähän niinkuin jenkkihenkeen... Miestä en ole hakemassa, joten en ole uhkakaan naisille. Mutta kavereita esim. keskustelmaan yleisesti sopivista asioista kaupungissa, jossa en aina viihdy. Huomaan vaan, että ei mua tunneta. Joo, ei täällä uskalla antaa virallisia osoitteita...

Käyttäjä Iiisiisti kirjoittanut 02.10.2013 klo 19:18

Mitä jos tekisit "sekundasähköpostin" jonka voit sitten helposti lopettaa jos siihen alkaa tulla roskaposteja? Olisi mukavaa saada teihin muihin "kahvittelijoihin" yhteys. 🙂 Keravastako alkuperäinen kirjoittelija on(?) itse asun Helsingissä.

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 03.10.2013 klo 06:25

Vois olla hyvä juttu. Kiusallista kun ajettiin tänne asti hakemaan kahviseuraa, olisin mielummin tututunut korrektisti jossain reaalielämässä. En yhtään viihdy kotikaupugissani, kun vastaanotto on ollut niin tökeröä ollut alusta asti. Hesaan en uskalla ainakaan vielä muuttaa, koska ei ole siellä vielä riittävää turvaverkkoa joka kantaisi jos tulisi esim. sairaskohtaus. Eipä silloin pelkällä työpaikalla mitään tee. Vastaanotto on ollut tosi kylmä Helsingin suunnassa tähän asti mitä tulee itse elämään. Enkä uskalla ihan mihin tahansa muuttaa. Elämä ensin ja sitten työ. Mutta voin mä lähteä Hesaan kahville... Kotikaupungissa se mitä joku tuntematon tekee näyttää olevan suurempi puheenaihe kuin presidentin saama julkisuus. En ole niin vaikutusvaltainen kuitenkaan... 😉 Haluan elää hyvin yksityistä elämää.

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 06.10.2013 klo 07:09

Taidanpa peruuttaa tältä palstalta mitä tulee ystävien ja kahviseuran hakuun. Kyllä, minut saatettiin jo leimata. No, en kommentoi. Totuushan on se, että emme me kuitenkaan tunne toisiamme. Kaikki tämä lähti siitä, kun kukaan ei tässä kaupungissa tullut vastaan. Mutta on minulla muutamia. Ihminen tarvitsee turvaverkon, joka on oikeasti hänen elämässään. Eilen kun avasin lehden, en uskaltanut lukea sitä. Minulla oli niin turvallinen ja hyvä lapsuus. Mutta kiitos sille eräälle, joka soitti. Me tunnemme elävästä elämästä ja olemme oikeasti läsnä toisillemme. Meillä on paljon yhteistä ja paljon eroja elämänhistoriassamme, mutta se ei ole julkista. Tunsin itseni taas normaaliksi.