Sinulle anorektikko, joka tahdot satuttaa itseäsi: ensinnäkin haluan sanoa, että anorektikot ovat yleensä yäydrllisyytern pyrkiväisiä, mikä on sinänsä hienoa, mutta kun kukaan ei täällä maailmassa ole täydellinen, vaikka mainosten ja yhteiskuntatilanteen takia niin helposti saatamme ajatella. Sen sijaan, että pyrkisimme täydellisyyteen, meidän tulisi olla itsellemme armollisia ja ymmärtää, ettemme voi vaikuttaa kaikkeen. Tärkeintä olisi löytää hyvät puolet itsestämme, jotka eivät liity ns. ulkoisiin asioihin. En tiedä, onko tästä minun kirjoittamisesta mitään apua sinulle, mutta toivoisin, että olisi. Se, että haluat satuttaa itseäsi liittyy ehkä pahaan oloosi, tunteisiin, joita on vaikea käsitellä jne. Pyydän, ettet satuttaisi itseäsi. Tässä olen sinulle olkapää, jota vasten voit itkeä. Sinusta välitetään. Tuohon, kun kirjoitit, että poikaystäväsi jättäisi sinut, jos vahingoittaisit itseäsi, sanoisin, että olet viisas, kun kirjoitit siitä ja ehkä huomaat, että poikaystäväsi ei ole sinun arvoisesi, jos hän tuollaisia laukoo. Ennemminkin hänen tulisi tukea sinua. Elämässä on paljon hyvää, vaikka juuri tällä hetkellä ei tuntuisi siltä. Oletan, että olet nuori ja sinulla on tulevaisuus edessäsi ja paljon mukaviakin asioita ja hetkiä edessäsi, joten jos sinulla on tuskaa niin yritä ottaa se vastaan ja surra. Et ole heikko, eikä ole väärin tuntea niin. Ehkä pelottaa tai hävettää, mitä tahansa, mutta selviät siitä. Minua helpottaa pahimmankin tuskan edessä, että ajattelen, että joskus, viimeistään vanhana täältä kuitenkin kuollaan, mutta sitä ennen voit tehdä valintoja elämässäsi omaksi parhaaksesi ja kokea ilojakin. Tsemppiä. Ja september, oli kiva kuulla, että sinulla oli tässä hyvätkin fiilikset välillä, älä anna masennuksen nujertaa. Halaus teille molemmille.