Taas tuli törsättyä…

Taas tuli törsättyä...

Käyttäjä ninni81 aloittanut aikaan 05.12.2007 klo 21:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ninni81 kirjoittanut 05.12.2007 klo 21:21

Hei!

Löysin vasta ihan äsken tämän tukinetin. Ihanaa, että tällainen on olemassa. Joskus auttaa jo se, että lukee toisten viestejä. Yksinäisyys tuntuu silloin väistyvän ainakin vähäksi aikaa, kun huomaa ettei ole yksin ongelmiensa kanssa.

Mulla on tuo bipolaarihäiriö. Diagnoosi on vuoden vanha, ja lääkitys ei ihan vieläkään kohdallaan. Mielestäni minulla on bipo2, vaikka papereissa lukee bipo1. Terapiani psyk. polilla on juuri loppumassa, koska muutin muualle. Lopettaminen on todella vaikeaa, koska tämä terapeutti on osannut auttaa minua todella paljon. Päivisin olen käynyt töissä, jotta saisin muuta ajateltavaa, mutta illat ovat vaikeita, ja tänään taas menin töiden jälkeen shoppailemaan. Käytin melkein 200 euroa. En ole uskaltanut laskeakaan mutta jotain sinne päin… Ikinä aikaisemmin minulla ei ole ollut tällaista ja se ahdistaa paljon. Tuntuu siltä, että pitäisi palauttaa kaikki, mutta toisaalta en jaksa. Rahaa menee myös ruokaan, jota en sitten kuitenkaan valmista. Ne joutuvat pakkaseen kaikki kun ruoka ei maistu. Toisaalta välillä tulee ahmittua ja sitten haluaisi oksentaa, mutta en ole pystynyt. Haluaisin vain nukkua. Perjantain otin vapaata töistä. En tiedä miksi, kun sitten murehdin koko päivän, ja torstaikin varmaan on vaikea. Kun ei ole ystäviäkään kenelle puhua. Kunpa joku joskus halaisi. Tekisi mieli juoda pullo viiniä, mutta en uskalla, kun lääkitystä lisättiin. Ja sitten ahdistaa, kun kohta on synttärit, eikä niitä kukaan kanssani juhli. Ja pitäisi olla aikuinen. Mitä sekin on? Mitä syytä on aikuistua, jos se vaan tarkoittaa sitä, että on yksin ja voi huonosti?

Ehkä pitäisi vain mennä nukkumaan…

Käyttäjä mpyora kirjoittanut 07.12.2007 klo 21:59

Moi.
Minäkin usein mietin, et mitä hienoa on aikuistumisessa... Koskaan en ole tuntenut itseäni näin yksinäiseksi kuin mitä nykyään. Käyn silti töissä joka päivä, joskus olen viikonlopun vapaalla. Rahani menee miltei kokonaan asuntolainaan, niin en enää voi "törsätä" niitä. Mut toivon et joskus löydän kivan tyttöystävän jonka kanssa voisin elää ja nousta tästä olotilasta takaisin ylös. Toivotaan et sinäkin löydät jonkun kivan kumppanin/ystävän ettet olisi niin yksinäinen.🙂🌻

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 18.02.2008 klo 17:18

Kun tulin äidiksi vuosi sitten, kaverit alkoivat kaikota elämästäni, synnytyksen jälkeen olin 2kk vuodepotilaana kotona, silloin olisin tarvinnut ystävän käyntiä. Eli huomasin että eihän minulla ole ystäviä ollutkaan.

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 23.02.2008 klo 14:27

Ystävyys on valitettavasti kahden kauppa. Kun ei itse jaksa pitää yhteyttä kehenkään, ei kukaan pidä sinuun yhteyttä. Ainakaan tarpeeksi usein. Täällä nyt sentään saa joltakin yleensä vastauksen omiin valituksiin.