Taas loppuu työt....
Olen nyt opiskellut lähihoitajaksi ja ollut oppisopimustyössä. Valmistuin keväällä ja sitten työt jatkuivat kesätöillä. Nyt sopimus loppuu 24.8 eikä työtäni jatketa. Tuntuu kuin minua olisi jotenkin huijattu kun ensin opiskelin ja tein töitä ja sain tutkinnon valmiiksi ja nyt jään työttömäksi. Työni olen tehnyt hyvin eikä ole mitään valittamista ollut. Rahaa vain ei ole palkata minua enempää.
Tuntuu kuin tipahtaisi tyhjän päälle. Mieheltäni loppuu myös työt vuodenvaihteen jälkeen kokonaan. Eikä hän aio edes töitä hakea vaan jää eläkeputkeen. Meillä on asuntolaina yhdessä ja minulla yksin autolaina maksettavana. Eniten mieltä masentaa raha asiat kuinka ne saa hoidettua ilman palkkaa.
Olen kokenut työttämyyttä ja lomautusta ennenkin että ei tämä niin pahalta tunnu. Jotenkin tähän on turtunut. Pystyy pitämään pokan ihmisten edessä, mutta sitten on yöt jolloin miettii asioita. Ja yksin mietti myös kuinka selviää ja masennus valtaa mielen. Pelkään että alan juoda tai käyttää jotain lääkkeitä rauhoittaakseni itseni.
Tänään sahasin pajuaitaa ja kiroilin että rauhoittuisin ja se auttoi vähän. Joskus tulee tehtyä älyttömyyksiä.
Jos jollain sama tilanne niin olis kiva kuulla miten olette selvinneet?