Täältä puuttuu puhuminen Amk-opiskelusta ja arjen hallinnasta

Täältä puuttuu puhuminen Amk-opiskelusta ja arjen hallinnasta

Käyttäjä Tressaantunut nuori opiskelija aloittanut aikaan 25.11.2020 klo 17:20 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tressaantunut nuori opiskelija kirjoittanut 25.11.2020 klo 17:20

Amk-opiskeluissa itseään vanhemmat liikkuvat jo omissa ryhmissään ja yhteinen sopiminen on hankalaa, ei nuoremmat opiskelijat kiinnosta heitä ja hydridi-mallinen opiskelu ei ole ainakaan minulle hyväksi, puuttuu fyysistä opiskelua, välttää tilanteen hajoamista käsiin (liikaa suorittettavaa opintopisteiden takia ja itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta amk-matematiikasta, joka on vaikeaa, vaikka on kirjat niin pitäis lukea ja tehdä laskuja 12 tuntia päivässä, etsiä oikeat kaavat ja palauttaa tehtävät ennen dedlineä, jonka jälkeen ei voi hyväksyä suorituksia). Ja muu eläminen samassa ja ei jaksa kiinnostaa opiskelu tippaakaan, mutta on pakko keskittyä ja kaikki tuet jo haettu (tosin odotan, että joku valvoo koko ajan sitä mitä teen, palautanko hommat, ovatko laskut oikein), eipä ole näkynyt ja yksin selviämisestä ei tule mitään, muuten onko muiden opinnot levinneet käsiin? Omani eivät ole, mutta on vähellä.  

Ja ajan hallinta, hyvä jos ehtii harrastuksiin ajoissa ja tekee asioita mistä saa mielihyvää, tosin itse olen lopettanut turhat toiminnot, koska saan sillä tavoin aikaa enemmän käyttöön.