Hei, Arka.
Olen aikalailla toivoton. Kyllä mua yritetään auttaa, mutta en kai sitten ota apua vastaan. Tuntuu, ettei ole kaikkeen motivaatiota, mitä tarjotaan. Tunnen siitä itseni tosi huonoksi ja kelvottomaksi. Olen hölmö, tyhmä ja ihan paska.
Haluan apua, mutten tiedä itsekään, mitä se apu voisi olla.
Elämä tuntuu merkityksettömältä. Mulla on teini-ikäinen lapsi. Mutta olenko kelvoton äiti, kun hän ei riitä syyksi elää?!
Kaipaan kuolemaa. Olen miettinyt joskus sitä, että jos mulla havaittaisiin joku fyysinen tappava sairaus, haluaisinko parantua siitä vai ottaisinko kuoleman avosylin vastaan. Juuri nyt olen kuoleman kannalla.
Olo on vähän outo... Tuntuu, että se, mitä aistin - pääskysten sirkutus, koneen hurina, viini lasissa, minä tässä istumassa - on jotenkin epätodellista.
Kyselit muistaakseni joskus, että saanko hoidettua kotihommia. Tällä hetkellä vastaus on, että en. Tiskit on kasvaneet likavuorta jo useamman päivän. Roskiskin pitäisi viedä.
Mä en halua (=jaksa) jatkaa tätä elämää! Enkä ole valmis niihin muutoksiin, joita mulle ehdotetaan. Eli voisin lopettaa saman tien koko avun kerjäämisen.
Paska minä!