Jardin Prive kirjoitti:
En ole tyytyväinen itseeni.
En siivoa niinkuin haluaisin. Olen ahdistunut. Joudun ottamaan rauhoittavia. (Nykyään lähes päivittäin.) Ja mun on paha olla.
Tähän aikaa iltapäivästä tuo ahdistus tulee päälle. Nytkin tunnen sen. Ja kun tämän ei pitäisi tulla. Siksi on nostettu ahdistusta lievittävää lääkettä päivälääkkeessä. En haluaisi ottaa rauhoittavaa! Pelkään toleranssin nousevan. Se on varmasti jo noussut - paljon... En halua olla tällainen.
Kunpa en olisi kotona yksin! Olisipa sisko mun apuna siivoamassa! Kunpa en olisi kotona. Kunpa en olisi yksin. Juuri sitä!
Kun toukokuussa kuulin siitä, miten vakavasti sairas olin ollut, en kestänyt olla yksin. Koko ajan piti jonkun olla luona, tai piti puhua jonkun kanssa puhelimessa. En tiedä, onko paljon tultu siitä poispäin. Ainakin nyt tunnen itseni toisista riippuvaiseksi.
Pelkään seuraavaa leikkausta. Se on elokuussa. Mitä jos en selviä hengissä?
Tiedätkö tämän ahdistuslääkkeen?
Ahdistaessahan sitä pidättää hengitystäkin. (Tätä ei ole vielä tabletoitu 😉.) Eli kun vedät nopeasti henkeä sisään niin paljon kuin sitä sinussa on, ja alat uloshengittämisen alkaessa piirtää toisella kädelläsi zorron merkkiä koko ajan hidastaen ylhäältä alas kättä kuljettaen kunnes kaikki ilmat pihalla (no älä ihan kaikkia 😮)ja alat uudelleen nopeasti kiskoa happea niin paljon kuin sisään mahtuu kunnes olo keuhkoissa täys, ja alat antaa hiljalleen sisältä tulla zorron miekkailua tapaillen kohti lattiaa, niin... jos vielä toisella kädellä vedät johonkin paperiin viivan joka kerta kun alat uudestaan kierroksen, niin saat sulle dokumentin edistymisestä...
Ahdistus on ahtautta... tarvitset sisään tilaa....
Yksin et ole vaikka ehkä asunnossa, jossa olet, et näkisikään ketään.... kun olosi kevenee, sinua kannetaan... 💖
Tuo on inhimillistä, pelko olla yksin, varsinkin kun kaikki operaatiot isoja asioita... Mitä jos selviät .....ssä? Ajattele toivon ajatuksia. Aina on toivoa. Itelleni toivon tae on uskon kautta, elän vaikka kuolisin. Kristus on kuoleman jo voittanut. Siksi kannan ristiä selässäni, puolestani on kuoltu. Tatuoitutin sen avioeron jälkeen täysin voimattomana ajatuksin se saa kertoa kuka minua kantaa.