Otin eilen illalla Truksalia. Silloin se ei tuntunut vaikuttavan mitenkään. Ei mitään positiivista eikä negatiivista vaikutusta.Aamusta mun kädet kuitenkin nyki. Se loppui vasta useampien unisessioiden jälkeen, myöhemmin aamusta. Mun mielestä vastaavaa nykimistä ei ole oillut ennen tuon lääkkeen aloittamista. Aion olla ottamatta ko. lääkettä tänään, niin näen, mikä olo on huomenna aamusta. Miksi käyttäisin lääkettä, joka ei edes mitenkään auta, vaan tuo vain negatiivisia tuntemuksia?
Päivällä haettiin miehen kanssa melko köykäinen ruokakassi seurakunnasta. Odotettavissa on täydempiäkin kasseja syksymmällä... Niitä saa niin pitkään kuin niitä riittää.
Ostin tänään luumuja, halpoja ja ulkolaisia. Hinta oli kilolta 0,79 euroa. Ostin niitä reilut kolme kiloa. Haluan tehdä luumusosetta pakkaseen. Paljon sokeria ja lisäksi ainetta, joka saa soseen kiinteytymään. Se satsi, jonka luumut poimin mieheni isän puusta, on syöty. Niin hyvää!
Mainokset tulivat. Olen jo useamman kuukauden miettinyt astianpesukoneen ostamista. En saa pidettyä tiskipöytää siistinä. Uskon, että kun mulla olisi kone, saisin täytettyä ja tyhjennettyä sen ilman ongelmia. On kuitenkin tuntunut, ettei koneeseen ole vielä rahaa. Nyt kuitenkin keksin, että kunhan saan kulutusluottoani maksettuani vähän lisää pois, niin ostan itselleni halvan koneen. Toivon, että osaan ostaa halvan ja hyvän! Hyvä tarkoittaa tässä kestävää. En kaipaa mitään erikoisohjelmia, vaan sitä, että kone toimii... mielellään useamman vuoden.
Sanotaan, ettei köyhällä ole varaa halpaan, mutta ei mulla ole varaa edes keskihintaiseen... halpa sen olla pitää...