Hei, Soroppi. 🙂 En oikein tiedä, miten kuvata sinulle tuota kuolleena olemisen ajatustani... Olen ajatellut, että olen kuin kivi. Kylmä ja kuollut ja kova. Toisinaan tuntuu, ettei se ole vain vertaus tai kielikuva, vaan jotenkin ontologisesti totta. Olen vain materiaa. Ja samalla ehkä myös ympäristöni kaikkine ihmisineen ym. on kuollutta, ei-elävää. Marionetti-teatteri. Sitä se kai on.
Itsetuhoisuuteni pelotaa mua välillä. Olen sen verta lähellä toteuttaa sitä. Vaikka en ole tällä hetkellä niin masentunut kuin olen joskus ollut. Samalla olen surullinen. Ei elämän luultavasti pitäisi mennä näin...
Saloka 🙂 , mä olen ollut muutaman kerran ensihoidon hoidettavana. Ei se niin kamalaa ole ollut. Tosin en ole ollut kuin kerran tai kaksi julkisissa tiloissa.
En tiedä, miltä psykoosi tuntuu. Luultavasti en ole siinä nytkään. Mulla on kuitenkin jotenkin vieras olo. En pysty kuvailemaan sitä muuten kuin outoudeksi. Tuossa jo Soroppille selitin, että tunnen itseni ei-eläväksi. Jotenkin musta tuntuu, että olen samanlainen kuin tuo TV tuossa vieressäni.
Ajattelin soittaa tänään päivystykseen. Annan päätöksenteon nyt heille. Miten tästä edetään? Mä kun vain haluaisin poistua ja perääntyä.