Hei, Pikemiten. Olen kai menossa huonompaan suuntaan, totta. Nyt olen jopa miettinyt sitä, että, jos joudun taas sairaalaan, harkitsen jopa sähköä. Mitä menetettävää mulla on? Pelkään muistin puolesta, mutta jos muutenkin voin jo näin huonosti... Puhuin pitkän puhelun ystävän kanssa. Käytettiin jopa termejä itsetuhoisuus ja itsemurha, mutta en kertonut todellakaan kaikkea. Ehkä mua jo pelottaa oloni. Siitä kai tuo ajatus sähköön suostumisesta osaltaan kertoo.
Hankin mahdollisimman paljon tietoa itsemurhaan liittyen. Lääkkeet ym. tekotavat. Nyt tiedän, millä lääkkeellä mun kannattaisi yrittää sitä. Luulen kuitenkin, että tulen hakeutumaan päivystykseen ennen kuin teen mitään vakavampaa. Kertooko se elämänhalusta vai pelosta? Vai jostain muusta? Päättäkööt sitten siellä, mikä on parasta.
En tiedä, olenko vaarassa. Ajatukset pyörivät yksin ollessa kuoleman ympärillä. Tai ei oikeastaan kuoleman, vaan itsemurhan. Nyt mulle ei ole keskeistä, ettei kuoleman jälkeen tarvitsisi enää elää. Merkitystä on sillä, että teen itsemurhan. Itsemurha sinänsä houkuttaa. Hoitaja on sanonut, että romantisoin kuoleman. Ehkä en niinkään. Romantisoin itsemurhan.
En ole montaa kertaa ottanut yliannostusta niin, että olisin ollut sen jälkeen sairaalassa. Mulle ne on kuitenkin olleet tärkeitä hetkiä. Ja niitä nyt muistelen. Kuulostaa aika hurjalta puhua itsetuhoisuudesta tärkeänä hetkenä. Niille mun tämän hetken oloni rakentuu. Kyllä mulla on ollut useita kertoja, kun olen ottanut yliannostuksen menemättä/joutumatta sairaalaan. Jossain vaiheessa tein sitä useinkin. Taidan olla aika sairas. Ihannoin itsemurhaa.
Hoitaja on töissä vasta maanantaina. Huomenna voin soittaa päivystykseen. Mutta kun en halua sairaalaan. Miten sitten selviydyn hengissä?!
Mitä haluan...