Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.06.2019 klo 08:24

Väsyttää ihan julmetusti. Silti on pakko nousta ja pysyä hereillä. Tälle päivälle on sen verran ohjelmaa. Tuntuu, että nukahdan istualleni.

Hei, Saloka ja Soroppi! 🙂 On mulla vielä raivattavaa keittiössä, mutta olen päässyt jo ison askeleen eteenpäin. Kunpa saisin tiskattua säännöllisesti! Ei tulisi noita koko päivän projekteja. Luultavasti keittiön siivoamisen jatko venyy ensi viikon puolelle. Sisko kommentoi eilen tiskien hoitamisesta ja elämänhallinasta. Ei mulla sitten taida olla tuota elämänhallintaa.

Tyttöä jo vähän ikävä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2019 klo 13:15

Hei JP

Minäkin siivosin keittiötä tänään. Kuinka olet jaksellut?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.06.2019 klo 10:19

Kulunut viikko meni nopeasti. Olin yhdellä kurssilla. Olin kiireinen, mutta onnellinen. Valvoin myös paljon. Univelkaa tuli; nyt olen kuitenkin saanut nukuttua pahimmat velatpois.

Pitäisi vain saada tavarat paikoilleen. Ja kaikkki ne kodinkin tavarat, jotka ovat ehkä(!) joskus olleet paikoillaan... Kaaoksesta on päästävä!

Nousin kuudelta. Leivoin litran sämpylä-annoksen. sen jälkeen olen vain istunut koneella. Kohta on alettava tehdä jotain.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.07.2019 klo 10:37

Olen järjestellyt paikkoja. Oikeastaan en ole edennyt käsityötarvikkeiden parista minnekään. Aloitin sillä. Tällä työtahdilla tuntuu, että siihen menee useampi päivä. Taitan kankaita ja yritän löytää tavaroille loogisia paikkoja. Samalla kirjaa ylös, mitä on missäkin. Kirjoitan sen listan sitten puhtaaksi ja teippaan kaapin sisäoveen.

Ehkä muut huoneet eivät vie ihan näin paljon aikaa... Toivon niin!

Mäkäräiset on pureskelleet mua jaloista. Vaikka niitä kutiavia pateja ei ole oikeastaan kovin montaa, ne alkavat ärtymään. Ja kun raavin niitä, ei se ainakaan vähennä kutinaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.07.2019 klo 12:02

Anteeksi etten o kuulumisiasi käyny kattomassa. Ei o vaan jaksanut. En tosin ole muuallakaan käyny....

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.07.2019 klo 20:28

Saloka, en minäkään ole juuri muita kommentoinut... Oon ihan allapäin. En tiedä, mitä tehdä. Haluaisin vain satuttaa itseäni ja ottaa lääkkeitä... Ehkä olisi parasta ottaa iltalääkkeet ja mennä nukkumaan.

Mutta...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.07.2019 klo 19:57

Olen kai väsynyt... Haluaisin vahingoittaa itseäni. Tai yrittää itsemurhaa. Väärä sana: "yrittää". Pitäisi olla "tehdä", "ottaa yliannostus".

Otin jo iltalääkkeet. Ajattelin, että jos tämä on väsymystä, on järkevintä mennä nukkumaan. Nousen aamulla vain niin aikaisin, etten saa kunnon yöunia. Ja sitten taas väsyn. Jokainen yö tuntuu olevan edellistä lyhyempi. Ehkä vuorokausirytmini on nyt normaaliin verrattuna lyhyempi.

Repiä ranteet auki. 🙁

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 03.07.2019 klo 13:33

Sulla taitaa olla vaikea olo. *halaus*

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.07.2019 klo 16:09

Kiitos, Soropppi. Tänään aamu alkoi hyvin, kuten tavallisestikin... Mutta sitten tuli huonompi hetki. Nyt, kun käytiin miehen kanssa kaupoilla, olo on parempi. Nukuinhan kyllä aamulla kahdeksaan eli ihan riittävästi. Luultavasti illalla tulee kuitenkin vielä perus-iltaolo. Sen selättäminen vaatii kai sen, että menen ajoissa nukkumaan.  Huomenna on kylläkin vielä lisäksi aikaisempi aamukin kuin tänään.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 03.07.2019 klo 19:48

Minua väsyttää ja kehtuuttaa. Olen tyhjentänyt kirjahyllyt ja lipastonlaatikot, mutta nyt paikat lainehtivat taas tavarapinoja sen verran että pitäisi jaksaa hakea alakerran varastosta muutama muuttolaatikko lisää jotta saisi pöydät/tasot siistiksi. Sitten voisin ehkä riipiä kasaan motivaation vaatekaapin läpikäymiseen. Olen nukkunut tällä viikolla huonosti, ja tänään se alkoi tuntua työkyvyn heikkenemisenä. Voi olla, että joudun ottamaan perjantain vapaapäiväksi jotta ehdin pakata tavarat ennen kuin peräkärry tulee hakemaan muuttokuormaa. Vaan kaipa tämä tästä.

Kurja kuulla että sinäkin nukut huonosti! Saatko asuntoasi riittävän viileäksi? Minä kärsin liian lämpimästä (ja liiasta valosta) täällä enemmän kuin poikakaverin luona, vaikka siellä on yö periaatteessa lyhyempi. Ehkä vaikuttaa se että voi nukkua kasvot kauempana ikkunasta - tai se että ikkuna ei ole viistosti itään. Luulen myös että hänen asuntonsa ei lämpene yhtä paljon kuin minun.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.07.2019 klo 06:30

Hei, Soroppi! Täällä on ollut nyt ainakin viime viikon niin huonot säät, ettei asunto lämpene. Mielelläni ne viime kesän asteet ottaisin nytkin... Sain silloin ihan hyvin nukuttua, ja nyt saisin läpivedonkin.

Mun on nyt (tilapäisesti) luovutettava työhuoneen järjestämisen osalta. Se ei etene.

Siirryn jonnekin muualle. Oletan nimittäin, että saan muut huoneet järjestettyä kunkin päivässä. Se loisi luottamusta, että selviän tästä kaaoksesta. Mulla on tuparit reilun kahden viikon päästä, joten järjestystä on saatava aikaan! Kun saisin siivotua muut huoneet, voisin rauhassa, ilman paniikkia keskittyä työhuoneeseen.

Otatko, Soroppi, kaiken tavaran muutossa mukaasi vai laitatko osan odottamaan takaisin paluuta? Onko sun ajatuksissa mahdollisuutta, että jäisit pysyvästi ulkomaille?

Toivon sinulle voimia pakkaamiseen! Sitä tarvitaan!

JP

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 12:23

Hei JP

Meneekö kaikki aikasi kodin kunnostamiseen, on mukavaa että näkee käsiensä jäljen, Oletko muuttanut hiljattain, kuin sinulla on tuparit. Paljon siivousintoa sinun päiviisi, toivottavasti saat kaiken ajoissa kuntoon. Pikemiten.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.07.2019 klo 13:48

Kiitos JP tsempeistä 🙂 Olen menossa näillä näkyvin pysyvästi, joten otin mukaan ne tavarat joita en heittänyt/antanut/myynyt pois, jotain pientä vein vanhemmille. Nyt jo matkalla, ihanaa kun auttavat muutossa!

Kivaa JP kuulla, että pidät tuparit! Pidän sulle peukkuja asunnon järjestämisurakkaan - ehkä vieraiden ei tartte työhuoneessa jokaiseen kaappiin kurkistaa, vaikka toki oma mieli voi olla parempi sitten kun tavarat saa paikoilleen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.07.2019 klo 20:11

Hei, Pikemiten ja Soroppi. Viime päivinä on tullut useamman kerran vuorokaudessa itsetuhoinen ahdistus. En ole viiltänyt tai ottanut liikaa lääkkeitä, mutta lähellä ne tilanteet on olleet... En tiedä, kuinka kauan selviän. Ehkä tässä lähi päivinä pitää mennä päivystykseen. Tähän asti olen sen vielä voinut välttää.

Olet rohkea, Soroppi, kun uskallat lähteä ja kohdata uuden.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.07.2019 klo 20:39

Tämä viikko on täysi. Joka päivälle jotain. Ja minä kun vain haluaisin olla... Pariin päivään ei ole ollut niin kohtuuttoman pahaa oloa kuin viime viikolla. Se on ihan hyvä. On mulla ahdistusta ollut, mutta se on mennyt lääkkeillä ohi.

Haluaisin tavata yhden ihmisen, mutta muistelen, että hän on nyt kesälomalla. Harmittaa!

Jäätkö vielä roikkumaan linjoille, Soroppi?