Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2019 klo 21:01

Jardin Prive kirjoitti: Olen nauttinut lomasta, vaikka se on tarkoittanut aikamoista valvomista.myöhästyneet onnittelut sinulle, Pikemiten! Miten risteilysi sujui?

Hei JP

Olen sinua jo kaivannut. Risteilyni sujui tosiaan hyvin, vaikka olin yksinäni matkassa, mutta laivassa oli tunnelmaa ja paljon muita ihmisiä, viihdyin hyvin. Ajattelin lähteä uudelleen matkaan, mutta mattopesulan lasku on varmaan niin suuri etten kykene lähtemään vielä pitkään aikaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2019 klo 14:31

Onneksi on hyvät lomasäät. Hyvää lomaa jp.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.06.2019 klo 14:58

Mulla särkee päätä. Otin jo yli tunti sitten särkylääkettä, sekä Buranaa että Panadolia, muttei vieläkään auta. Kokeilen seuraavaksi selän nikamien aukaisua, ja otan sitten lisää Buranaa. Pakko tästä särystä on päästä.

Kävin läpi vaatekaappia. Löysin jotain, mikä mahtuu edelleen päälle. Tää musta trikoomekko on kiva! Sen verran pitkä helma, ettei jalkoja tarvii kokonaan sheivailla. En tykkää siitä. Moni viime kesän vaate on jo auttamattomasti liian pieni. Mutta päätin, että niiden on mahduttava päälle vuoden kuluttua!

Taimet ja parvekkeen kukat on on kasteltava. Milloinkohan saan ne istutettua?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2019 klo 09:34

Mulla särki eilen pää, mut ku join vettä puoli litraa, alko helpottaa.

Mä en o uskaltanu vaatekaappii kattoo. Siel on viel niitä vaatteita joita käytin 40 kiloa sitten.

Kohta sossu tulee kotikäynnille. Ahdistaa. Yritän musan avulla saada itteni rauhalliseksi.

Käyttäjä September kirjoittanut 18.06.2019 klo 16:18

Hei JP, mitä sinulle kuuluu? Uskaltauduin tänne uudelle sivustolle kirjoittamaan. Heti ensimmäisenä tuli mieleen, mitä sinulle kuuluu. Toivottavasti vointisi on hyvä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.06.2019 klo 04:03

Hei, Saloka! Näillä helteillä veden juonti on tärkeää. Ja on se muutenkin... Mulla ei ole ollut liian lämmintä kotona tähän mennessä. Kuumimpaan aikaan aurinko paistaa asunnon sivusta. Eli aamusta paistaa idän suunnalta ja illalla lounaasta. Ottaisin kyllä mielelläni lisää valoa parvekkeelle, joka on ilta-auringossa metsän takana...

Moi, September! Pitkästä aikaa! Kiva kuulla sinusta! Mun vointi on ollut aika lailla hyvä. Yksi ystävä (ihan niinkuin niitä olisi paljon) sanoi viime viikolla, että mulle tekee hyvää, kun on paljon tekemistä. Ja totta se varmaan on. Olen ollut melko kiireinen. Tänään tapaan hoitajan. Kerro, mitä sinulle kuuluu?

Käyttäjä September kirjoittanut 19.06.2019 klo 08:57

Mukava kuulla JP, että vointisi on ollut hyvä. Minulla vähän sama juttu, vointi oli pari kuukautta hyvä ja olen touhottanut menemään hirveetä vauhtia. Nyt vointini on mennyt huonompaan suuntaan ja mietin, että yritinkö liikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2019 klo 09:11

Hei JP. Olen päässyt kouluun joka alkaa syksyllä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.06.2019 klo 19:54

Hei, September! Eilen mulla oli hoitajan tapaaminen, mistä mainitsinkin. Sen jälkeen olo oli jossain määrin itsetuhoinen. Olisin halunnut vahingoittaa itseäni. Sama tilanne tänä iltana. Päivä meni ihan hyvin, mutta ei enää. Mies lähti tuossa aiemmin jo kotiinsa. Äsken nähtiin Skypessä, mutta nyt olen taas yksin.

Ei hyvä!

En ole turvassa itseni kanssa. Olin sekä huhtikuussa että toukokuussa sairaalassa itsetuhoisuuuden vuoksi. Nytkin haluaisin... en kerro... tarkemmin... tämähän jo riittää kertomaan kaiken...

Onnitelut ja isot sellaiset sinulle, Pikemiten, opiskelupaikasta!!! Se vie varmasti elämääsi eteenpäin!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.06.2019 klo 22:56

Vietän juhannusta miehen luona. Ihan mukavaa. Olen juonut tarkoituksella liki koko viinipullon. Nyt väsyttää. Olen kyllä noussutkin aikaisin.  Haluan vahingoittaa itseäni. Ehkä ottaa lääkkeitäkin...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.06.2019 klo 21:06

Ahdistaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.06.2019 klo 08:37

Mua väsyttää. En kuitenkaan viitsisi mennä enää nukkumaan. Olen pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja tiskannut altaallisen astioita. Vielä monta altaallista jäljellä... Pyykkejä pitäisi taittaa ja kaapittaa. Imuroida. Järjestää. Kastella kukkia... Ja paljon muuta.

En tiedä, mitä jaksan. Mikään ei oikein huvita.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.06.2019 klo 20:14

Kaikki tiskit tiskattu! - Mulle saavutus.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.06.2019 klo 20:38

Mulla oottais pyykit, astiat, kukat, lattiat hoitoa. Ajattelin huomenna varovasti yrittää alkaa tekee jotain. Olen vielä aika heikossa kunnossa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.06.2019 klo 22:16

Eikä mikään turha saavutus olekaan! Keittiössä on ihanan helppoa puuhailla jos ei tartte aloittaa siivoamalla, ainakin musta.