Tänään taas oli ahdistuskohtaus. :/ Pari tuntia. On aika tuskaista. Ja kun niitä alkaa olla liki päivittäin. En tiedä, mikä niitä on lisännyt. Olen kyllä vähentänyt Opamox-lääkitystä puolella tabletilla, mutta siitä on aikaa jo yli kaksi viikkoa. Ei kai se vasta nyt vaikuttaisi?
Mulla on fyysisestikin huono olo. Nukuin reilun tunnin unet illallla. En halunnut kahdeksalta käydä vielä oikeasti nukkumaan. Joten menin sänkyyn ja nousin ylös yhdeksän jälkeen (Katsoin - unissani - "uutta Bondia" jonkun kainalossa, ehkä oman miehen...). Nyt odottelen sitä, kun pitää oikeasti käydä unille.
Alkaa tuntua siltä, että väsähdän taas. Toivon, että saan tällä keinolla normaalimmat yöunet. Olen viime aikoina mennyt niin aikaisin nukkumaan, ja samoin noussut ja heräillyt aikaisin. Otan ensi yöksi unilääkettä ja melatoniinia. Toivon, että saisin niillä yhtenäisemmän yöunen kuin viime aikoina muuten.
Alkaa jo oksettaa ja pyörryttää.
Kävin aamulla Labrassa. Kyynärtaipeesta ei verta saatu. On kai pistelty niin paljon, ettei suoni enää löydy. Joutuivat ottamaan veren kämmenselästä, mikä sattui kovasti. Jahka riittävä määrä verta oli saatu ja neula otettu pois ihosta, mua alkoi pyörryttää. Menin hetkeksi talutettuna pitkälleni. Lepo ja hengittely kuitenkin auttoi, ja saatoin lähteä sitten kotia kohti.
Olin pitänyt silmiä kiinni ja pidättänyt hengitystä. Mulle ei oltu sanottu, että silmät olisi pitänyt avata. Ehkä en olisi siihen pystynytkään. Pelkään kipua. Ja tulevaisuudessa joudun varmasti tottumaan siihen, että verikoe otetaan useimmiten samalla tavalla kämmenselästä. On niistä jo otettukin jokunen kerta. Ja aina sattuu. Tähän mennessä en ole kuitenkaan ollut pyörtyä. Mutta entä sitten kun verikkoetta ei saa niistäkään?! Kuka sen sitten ottaa ja mistä?!
Nyt menen ottamaan lääkkeet ja puen yöasun. On varmaan ihan hetken päästä mentävä vaakatasoon...
Öitä ja päivän jatkoja!