jaanas kirjoitti 20.3.2019 17:18
Hei JP.
Kuinka olet kotiutunut sinne? Oletko jo tutustunut naapureihin? Minulla on kivat naapurit, vaikka ne vaihtuvat vinhaa vauhtia. Tässä talossa jossa asun on vain enemmistö kaksioita ja jos haluaa pienempään tai isompaan muuttaa muualle. Siitä tulikin mieleeni että meillä on pesulassa varausjärjestelmä. Entä teillä? Miten teillä on saunominen järjestetty?🙂👍
Hei, Jaanas! 😍 Olen kotiutunut aika hyvin, kiitos kysymästä! 🙂 Olen tavannut näiden kuukausien aikana, mitä olen tässä rapussa asunut, lähes kaikkki asukkaat, mutta tämä on hiljainen talo. Ihan konkreettisesti, ei täällä kuulu juuri mitään muista asunnoista ja ihmiset liikkuvat rapussa ja ulkona vain vähän...
Tässä taloyhtiössä pyykkitupa varataan laittamalla kalenteriin varattu aika. Yleensä vuorot täyttyvät vasta samana päivänä. Minä pesin tänään monta koneellista. Ja nyt mietin, jaksaisinko taittaa ja laittaa pyykit kaappiin.
Saunavuoro varataan isännöinnistä. Mulla ei ole saunavuoroa. En osaisi käydä siellä, mutta saunon miehen luona, kun hänellä on oma sauna.
Olen nyt istunut koneella reilun tunnin. 🙄 Olen vain lukenut uutisia. Mun on saatava tehtyä jotain ihan järkevääkin. Olen kiukkuinen ja vihainen itselleni.