Syvä katkeruus elämää kohtaan
Olen 33v nainen, työtön tällä hetkellä mutta hakeutumassa lääkärille eläkepapereita pyytämään. Sairastan masennusta, ahdistuneisuushäiriötä, OCD:ta ja sekamuotoista persoonallisuushäiriötä. Lisäksi liuta fyysisiä sairauksia ja visuaalinen hahmotushäiriö. Koulukiusaamistausta 9 vuoden ajalta peruskoulussa
Haluaisin keskustella katkeruudesta. Tuntevatko muut sairastuneet katkeruutta ja miten pärjäätte sen kanssa/olette päässeet siitä eroon? Itse olen hirvittävän katkera ☹️ Vihaan kohtaloa, vihaan Jumalaa ja tuntuu että vihaan jo ihmisiäkin. Tuntuu että koko elämä on ollut yhtä vastoinkäymistä ja en enää jaksaisi 😭
Viimeisimpänä vahva epäilys siitä että asun homeasunnossa😞 Kunnan asunto ja isännöitsijää ei kiinnosta 😠 Joskus tuntuu että en selviä täysjärkisenä…
En jaksa kaikkea tähän vuodattaa mutta olen yksinäinen, syrjäytynyt ja työkyvytön. ☹️ Sairastanut jo lapsesta asti mutta koulussa ongelmiani ei otettu todesta ja kiusaamisen annettiin jatkua peruskoulun loppuun. Henkisesti aloin oirelemaan 13-vuotiaana ja 20 vuotta olen kärsinyt joka ikinen päivä 😭
Ei työkokemusta, ei puolisoa, ei ystäviä, ei mitään. Tuntuu että minulta on viety kaikki ja itsemurha on usein mielessä ☹️ En tule ilmeisesti koskaan paranemaan työkykyiseksi mutta pahinta on yksinäisyys kun on suurimman osan ajasta kotona, ei jaksa harrastaa/ei pysty, köyhyys on aina läsnä ja kaikki ystävyyssuhteet kuihtuneet 😞
Lääkitys on ja siitä onneksi apua saan mutta silti tuntuu kuin olisin täydellisessä umpikujassa. Kaipaisin vertaistukea…En haluaisi olla vihainen ja katkera mutta en tiedä miten päästä eroon näistä tunteista 😑❓