Syömishäiriö..jne..

Syömishäiriö..jne..

Käyttäjä anthema aloittanut aikaan 02.03.2010 klo 20:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä anthema kirjoittanut 02.03.2010 klo 20:23

Koska mä tunnustan että en ite pääse täältä mihinkään?
Vuonna 2005 sairastuin bulimiaan. Päiväkirjat mitä kirjottelen aina sillon tällön on siitä asti täynnä sitä p*skaa..Ja viimeks eilen oksensin, ja viimeks tänään inhosin itteäni siitä hyvästä et oon niin hiton lihava ja ja ja.. ja kuitenkin. Ja nyt mä yritän hommaa jotain hiton huumeita et jaksaisin elää enkä söis ja mitä hittoa.. ja haluisin mennä mun lääkärille ja sanoa et ku taas ei onnistu mut en muutenkaan tehny mitä se pyys..enkä osaa puhua ku humalassa.
Ja edes ilman syömishäiriötä? Mä juon liikaa, mä luultavasti samantien käyttäisin jotain muutakin jos tarjottais. Ja mä oon ONNETON!! miksi mä en osaa olla tyytyväinen ja aikuinen ja normaali!!!! Kun mulla ON kaikki hyvin! Ja on AINA ollu!! Hittohittohitto.

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 05.03.2010 klo 14:11

Ilmeisesti sulla on ulkoisesti asiat hyvin, mutta sisäisesti voit tosi huonosti. Saat sinä olla onneton, vaikka elämässä olisi hyviä asioita. Syömishäiriön voittaminen yksin lienee lähes mahdotonta. Tarvitset apua ja ANSAITSET apua. Ei lääkäreitä ole syytä pelätä. Jos et kyennyt tekemään mitä lääkäri määräsi, oli määräykset ilmeisesti liian vaikeita tai ylimitoitettuja. Vika ei siis ollut sinussa, vaan neuvoissa!

Voimia ja halauksia!🙂👍