Viuh.
Mä oon aika kauan ollu tän syömishäiriöni kanssa liikenteessä. Pari kuukautta sitten kun masennuin siitä ja muusta tosi pahasti olin rohkea ja rotan söin, ja menin lääkäriin. Se oli kyllä todella mukava nainen, juteltiin, hän antoi suoran numeronsa ja määräsi cipralexejä plus antoi unensaamislääkkeitä. Se helpotti tosi kovasti sillon ku tuntu että se oikeesti usko ja ymmärsi ja otti asian vakavasti.. Koska monet ihmiset on edelleen sitä mieltä et syömishäiriö ja masennus ei oo mitään oikeita vaivoja vaan ihmisen ”heikkoluonteisuutta” tai jotain..
Mä oon nyt hirveesti piristyny niiden lääkkeiden avulla. Jaksan tavata ihmisiä, jaksan käydä suihkussa, pitää huolta kodista jne.. Mutta. Se syöminen. Voi luoja että se on joskus vaikeeta. En ees muista koska oon viimeks ostanu oikeeta ruokaa kaupasta. (ja siihen ei lasketa kertoja ku oon hakenu mässyjä joita oksentaa tietoisesti) ..tänään ostin makkaraa, olin hirveen ylpeä itestäni. Hyvä, sä ostit lihaa, hyvähyvä. Ja sit tein pyttipannia. Säin sitä pöydän ääressä, pureskelin ja syljin pois. Jepjep. Ei mitn järkeä. Ja edelleen vähintään kerran vkossa tulee mässäilyt.. Ja oikee ruoka. Mitä sen on? mä vedän salaattia ja saan siitä morkkiksen..mietin kuinka monta omenaa saan syödä päivässä..
Voi apua, kun olis joku kenelle jutella..
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.