Suutuin.

Suutuin.

Käyttäjä kivahko aloittanut aikaan 23.06.2011 klo 15:38 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kivahko kirjoittanut 23.06.2011 klo 15:38

Oon vähän outolintu töissä, muutaman ihmisen kanssa onnistuu keskusteleminen ilman ressiä, mut noh, sanotaan että fani klubissa olisi vielä paikkoja! 😉

Mä olen aina pitänyt itteäni melko herkkänä ihmisenä, mutta jotenkin on alkanut tuntua et nää ”normaalit(lue: ei ahdistuneet)” on herkempiä!

Yks pitkäaikanen duunari(…ja hyvin arvostettu) alkoi ottamaan kontaktia(täysin asiallisesti siis) ja jotenkin huomaamattani ignoorasin sitä, en siis tahallani.
No tää tyyppi otti siitä ilmeisesti itteensä aika rankasti ja alkoi vähättelemään ja haukkumaan mua joukon edessä.
Yleensä meen jäihin tällasissä tilanteissa, mutta jostain syystä kuittailin vaan takasin ja oikeasti menetin hermoni. Olin loppupäivän aika käärmeissäni ja tiedän että kun olen vihainen mulla on sellanen Amin Asikaismainen tuijotus. 😋

Seuraavana päivänä kun tulin duuniin ihmiset moikkaili ja piteli ovia auki… Ja näytti jotenkin pelokkailta(tää nyt ei tietenkään ole hyvä juttu), duunipisteeni puukko oli viety jemmaan(se palautu parin päivän päästä takasin). Oli jotenkin huvittavaa ajatella että miks ne mua noin kohtelee, mä nyt en satuttais edes kärpästä! 🙂

Ja vaikka pelon herättäminen ei olekkaan hyvä juttu, niin hyvältä tuntu! 🙂