susta

susta

Käyttäjä otsku aloittanut aikaan 15.01.2012 klo 10:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä otsku kirjoittanut 15.01.2012 klo 10:57

en yksinkertaisesti jaksa enää. olen vammautunut joku vuosi sitten, enkä kykene enää mihinkään. Viilsin jo reiteen jonkun laisen haavan ku jaloissa ei ole tuntoa ja ajattelin et helppo tapa kuolla on viiltää valtimot reisistä auki. En sit kuitenkaan tarpeeksi syvää pystynyt tekemään, koska olen niin heikko. Minulla ei ole enää mitään annettavaa kenellekään ja haluan vain nukkua pois. en ole 2viikkoon liikkunut yhtään minnekään. sattuu liikaa en jaksa tätä miksi tää ei jo lopu

Käyttäjä arka kirjoittanut 16.01.2012 klo 18:02

Otsku!
Sinun on saatava kiireesti psykiatrista apua, koska olet yrittänyt itsemurhaa. Ota pikaisesti yhteyttä omaan lääkäriisi jolta saat lähetteen eteenpäin. Tai jos olet epätoivoinen etkä jaksa odottaa, mene päivystyspolille ja kerro siellä tilanteesi.
Tarvitset varmaan avustajan voidaksesi mennä lääkäriin. Toivottavasti lähelläsi on sellainen apu joka ottaa todesta tilanteen ja osaa toimia asian vaatimalla tavalla. Ymmärrän että vaikeasti vammautunut ihminen joutuu läpikäymään yhtä ja toista jotta voisi sopeutua muuttuneeseen tilanteeseen. En aio edes yrittää keksiä mitään neuvoja kun en asiaa ole itse kokenut. Mutta hae itsellesi apua, vaadi sitä. Kerro avoimesti mitä koet ja miten voit. Minä menin itkien terveysasemalle huhtikuussa, ja sain lähetteen mielialahäiriöpoliklinikalle. Olen ollut myös sairaalassa ja päiväosastolla. Sinä olet yhtälailla oikeutettu psykiatriseen hoitoon vaikka olet fyysisesti vammaisnen. Jos ympäristö odottaa että noin vain mukaudut osaasi pidä kiinni oikeudestasi tuntea niin kuin tunnet. Ja myös ilmaista se. Voimia Sinulle ja parasta mahdollista apua toivotan!

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 20.01.2012 klo 16:39

Kyllä sinulla on vielä paljon annettavaa muille. Kun kirjoitat tänne esim. niin jo annat jollekin jotain. Joku saman kokenut lukee, vaikkei uskalla vastata.
Niin ja täällä taitaa olla paljon eri tavalla vammautuneita ihmisiä, jotka yritämme antaa muille toivoa ja itsekin sitä saamme muilta.